Zeer vriendelijke mensen
Ik had gebeld dat mijn implantaat los zat. Ik kon pas de volgende week komen, de tandtechnicus zou er naar kijken volgens de telefoniste omdat Dr v Gils op vakantie was. Op de dag zelf mijzelf aangemeld, na een uur wachten kon ik elk moment geholpen worden. De tandtechnicus roept mij binnen, ik zeg wat de reden van mijn bezoek is en hij geeft aan dat een tandarts dat moet doen niet hij. Weer wachten, en tandarts roept mij binnen, blijkt dat de geen ervaring hiermee heeft. Een collega komt kijken en dan blijkt dat het juiste gereedschap niet te vinden is. Na een foto blijkt àlles inwendig nog heel te zijn maar het tandvlees is dichtgegaan. Afspraak voor 7/7 gemaakt maar ik ga geen enkele rekening hierover betalen.
Tot nu toe, behandeling was eergisteren,maar tot nu toe zeer tevreden door de zeer vakkundige reparatie
Snel en netjes afgehandeld
prima zorg.
er moesten foto s gemaakt worden en aan de hand daarvan gehandeld
Oude vulling moest vervangen worden. Keuze geen verdoving en behandeling ging vlot met minimale pijn. Sfeer was gezellig en tandarts en assistent hadden een leuke open werk communicatie
na intake prothese heb ik 4 verschillende behandelaars gehad. men luistert niet naar problemen als je zegt noodprothese valt er gewoon uit bij praten of drinken laat staan bij eten. Laatste afspraak ben ik gewoon overvallen vanuit wachtkamer fotos gemaakt en gesprek voor mij niet duidelijk over 6 weken afspraak maken. Heb gevraagd om second opinion Dit was geen probleem Ben naar andere behandelaar gegaan heeft de prothese bekeken en zei meteen past in het geheel niet. Hij zei ik kan het niet vast maken maar wel stabiel zodat het veel beter zit .Ik heb 2 weken gewacht om dit bericht te schrijven want ik kon zijn woorden niet geloven maar het ligt nu echt stabiel .Waarom een half jaar ellende. Dus vandaar geen vertrouwen in de afdeling PROTHESE Mijn eigen vaste tandarts alleen maar lof. Grote probleem vandaag Jantje morgen Pietje enzoverder
goed advies
Ik was afgelopen week bij de Mondhygiënist geweest. Ze stelde zoals gewoonlijk me tot rust. En ze heeft mij heel goed geholpen.
Had een gebroken kies. Eigenlijk patiënt in tandzorg delft zuid. Kon in centrum eerder terecht. Ben angstig en onzeker, fijn dat ik zo goed en vriendelijk behandeld ben.
Hartelijk , vriendelijk , goed luisterend Altijd al zo ervaren!!!
Ik ging voor een kroon. Een behandeling van dik 2 uur. Na 3 weken zou de kroon klaar zijn. Krijg ik een telefoontje dat het niet goed was en dat de hele behandeling van dik 2 uur opnieuw moest. Het was 1 groot drama Met het zetten van de echte kroon bleek het ook weer niet gemakkelijk te gaan n. Weer 1,5 uur in de stoel gelegen en pijn geleden. Het zou niet zeer doen dus een verdoving was niet nodig. Achteraf dus wel want er moest weer aan mijn tanden geslepen worden.
Koffers gepakt en klaar om weg te rijden voor de vakantie. Oeps daar gaat de vulling. Gebeld en alle tandartsen al druk bezig met patiënten en het afwerken van hun afspraken. En dan is er tandarts Sanne die het probleem gelijk begrijpt en de deur open zet. Samen met assistent Yvon mocht ik op de reservebank. Zeer goed behandeld, inzicht gehad in de situatie en met een gereviseerde kies naar buiten. Nooit gedacht dat ik blij was om in een tandarts stoel te zitten. Die ochtend wel. Dames heel erg bedankt.
Fijn geholpen
de tandarts gaf rust , ze was niet gehaast
Vriendelijke en kundige tandarts.
Na ontvangen offerte implantaten van de kaakchirurg bij mevrouw Ramos geweest voor begroting kronen plaatsen op de 2 implantaten. Duidelijke uitleg gekregen en een begroting van de verrichting inclusief kronen. Te betalen bedrag veel erg tegen. Bijna € 4.200 voor behandeling door de kaakchirurg en plaatsen kronen door de tandarts. Ben er nog niet uit of ik de verrichtingen door laat gaan.
Echt heel goed
Ik kom hier al 46 jaar door mn ouders nu heb ik zelf 2 kinderen en gaan ze graag naar de tandarts
Ik ben ontzettend tevreden over Marielle! Ze is zonder twijfel mijn favoriete mondhygiëniste. Ze is vriendelijk, professioneel en stelt je meteen op je gemak.
Dinsdag is een stuk vulling afgebroken, woensdag gebeld en donderdag kon ik al terecht. 1e verdoving werkte niet voldoende, maar na extra verdoving geen pijn meer en reparatie uitgevoerd.
Snel geholpen, aardig en behulpzaam
Gebroken vulling binnen half uur vervangen. Voelt weer natuurlijk aan.
Een dag voor mijn afspraak werd ik gebeld dat mijn eigen tandarts ziek was. Heel vervelend voor haar. Maar ook een beetje voor mij. Ik ( iemand met angst voor de tandarts) besloot toch om bij de vervangende tandarts ( André) te gaan. Met beetje angst de behandelkamer ingegaan. Snel werd ik gerust gesteld door de tandarts en de assistente. Dus weer een positieve ervaring erbij. Heel fijn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.