Prima.

Het was voor mij de eerste keer en het is mij prima bevallen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, vriendelijk, prettig en efficiënt.

In verband met een verwijzing door de kaak- en mondchirurg van het ziekenhuis was een afspraak vlot te maken. De behandeling werd na overleg prettig en efficiënt door Dr. Worms uitgevoerd.

snelle diens

snelle diens

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Top behandeling

Fijn en deskundig geholpen

Vertrouwen wekkend en degelijk

Korter en duidelijker dan hierboven kan ik het niet zeggen

Altijd zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top assistente. Tandarts ook erg bekwaam. Beide erg leuk met onze kinderen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen; goed geadviseerd.

niet van toepassing

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tevreden, ook goed met kinderen.

Vriendelijk en kunsig. We zijn tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was teleurgesteld dat ik een nieuwe afspraak moest maken om tandsteen te verwijderen. Ik ben gewend dat het gelijk gedaan wordt. Misschien is dit een nieuwe manier van werken?

Alles is vlot verlopen

Vriendelijke manier geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel en werken mooi op tijd.

Toppie

Prima behandeling.

De behandelaar vertelt vooraf wat er gaat gebeuren, ook tijdens de behandeling zelf.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn dat ik nog voor het weekend geholpen kon worden

Met een afgebroken kies waar de wortel van bloot lag ben ik tussendoor nog even snel en vakkundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vriendelijk geholpen.

Prima geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakmanschap, mooi op tijd en vriendelijkheid.

Naar de tandarts gaan is prettig bij de heer Verbeek en zijn collega's. Waar het uiteindelijk om draait is het vakmanschap. Dat is prima. Daarnaast is de punctualiteit en de vriendelijkheid van het hele team een pré.

Redelijk

Nvt

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

vriendelijk en vakbekwaam

vriendelijk en vakbekwaam

Prima tandarts

Uitstekende tandarts En vriendelijk

Ben zeer tevreden.

Vriendelijke Tandartsen en Assistentes. Ook de mensen van de receptie. Er word naar je geluisterd. Voor mij kan het niet beter.

superrrrrr

Lenneke is echt goed. Bekwaam en vriendelijk

Vriendeljke ontvangst

Jammer dat ik naar Maastricht moet rijden voor mijn tandarts. Ik kan vanwege mij werk enkel op vrijdagen en aangezien u op deze dag geen tandarts werkzaam meer heeft in Sittard of Beek, overweeg ik een andere praktijk, helaas..

Tevreden over mijn tandartsenpraktijk

Ik ben tevreden over mijn tandarts, tandartsassistente en mondhygiëniste. Zij zijn allen vriendelijk en nemen de tijd voor je. Ook het personeel achter de balie, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima georganiseerd en correcte bejegening.

Goed : aanbevelenswaardig !

Prima!

Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.