Vriendelijk & kundig

Fijne tandarts en assistenten. Vlug, duidelijk en vriendelijk.

Magnifiek, top tandarts.

Super.

Gedegen en kwaliteit

Goed geholpen. Het reinigen van mijn gebit was een enigzins pijnlijke ervaring. Maar er moest een inhaalslag gemaakt worden na wisseling tandarts. Cynthia was proffesioneel en begripvol,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen over een paar weken vervolg

Intake gesprek alles duidelijk vertelt en nu op naar het vervolg

Goed.

Ik ben heel goed geholpen. Ik krijg altijd uitleg over de behandeling en mijn vragen worden eerlijk beantwoord.

uitstekende zorg.

Gewoon compleet uitstekende zorg.

Prima, netjes,keurig en vriendelijk

Nette praktijk met vriendelijke medewerkers, verloopt allemaal op tijd . Ook tijd voor een korte vriendelijk praatje

Geruststellend en informatief

Fijn geholpen en op mijn gemak gesteld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk ontvangst aan balie in bij behandeling

gemoedelijke sfeer en uitstekende behandeling

geweldig op tijd

rustig en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat een fijne tandarts en assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat ik graag wil is in overleg gelukt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede behandeling en prima op tijd gewerkt.

Prima behandeling.

tevreden

ondanks dat ik ban bent proberen ze me rustig te krijgen en dat lukt ze aardig

die is zeer goed

ik ben zeer te vreden van de vervanger van orderman

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hebben mij prima geholpen.

Gebit schoongemaakt en gecontroleerd. Ging goed in op mijn vragen en ik kreeg duidelijke antwoorden. Contact ervaar ik als positief.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel prettig, rustig, duidelijk!

De rekening voor de te trekken kie,en veel er mee, bij Dental betaal je voor 3 kiezen alleen al 22,38 euro hechtingsmateriaal, dat hadden we nog nooit meegemaakt.! Volgens mij koop je daar een hele klos voor:)

Behandeling prima

Afspraak 11.00 uur, 20 minuten later aan de beurt. Behandeling prima

goed en gezellig geholpen

een tandarts die zorgzaam voor der cliënten is. Ze neemt de tijd en geeft je voldoende aandacht

!!??

Goed geregeld.

Snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd, vriendelijk en professioneel.

Fijn dat ik steeds dezelfde mondhygiëniste heb aangezien ik vroeger nogal angst had. Als ik binnenkom zie ik n vertrouwd gezicht en dat stelt mij gerust.

Zie opmerking hieronder

Ik zie er altijd tegenop, maar word op gemak gesteld.

Prima en deskundigheid!

Goede praktijk met alle behandelingen onder 1 dak.

Vriendelijk

Goede uitleg over eventueel vervolg behandeling