Goede arvaring

Goede arvaring met J montoya ik blijf bij deze tandarts komen

Vriendelijk en duidelijk.

Jammer dat je je fiets nergens vast kunt maken.

Deskundig en daadkrachtig

Niet prettig !

Ik heb misschien 2 minuten in de stoel gezeten, de tandarts pakte zijn spiegel draaide die rond en zei : 2 keer per jaar naar de mondhygiënische , we hebben al een signaal doorgegeven u kunt naar de balie een afspraak maken ! IK WAs Stomverbaasd ! De vrouw aan de balie deed nogal moeilijk om een afspraak te maken, uiteindelijk 8 mei.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

geweldig

Vriendelijk, Bekwaam

besluitvaardig

Afgelopen dinsdag heb ik gebeld omdat ik al een week zeurende pijn aan linker onder kies had. Ik werd meteen geholpen en kon binnen 1 uur terecht. Bleek dat mijn kies gebroken was ( nadat röntgen foto was gemaakt) Helaas moest de tand getrokken worden Omdat er geen andere opties waren werd mij dit goed uitgelegd . Het was even incalculeren, maar uiteindelijk naar tevredenheid goed geholpen. Wat ik fijn vond was de besluitvaardigheid van de tandarts. Wat ik vreemd vond is dat ik bij de laatste controle wel een kroon besproken heb omdat kies zwak is/was. ( opdracht : ik moest alvast op de wachtlijst bij mijn verzekering. Tandarts Alejandra vertelde dat kroon sowieso niet kon vanwege wortelkanaal behandeling Enfin, 2 verschillende adviezen/besluiten. Verder wil ik doorgeven dat ik als patiënt ( al jaren) van tandarts Holleman, niemand als vervang heb aangewezen gekregen , en altijd maar zweef tussen tandartsen/mondhygiënist. Mijn wens is dan ook om dat tandarts Alejandra mijn vaste tandarts wordt. Vriendelijke groet, Evian Havens.

Goed geholpen

Het was weer gezellig en ben met mijn klachten tot nu toe goed geholpen. Mag nog weerkomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Had een afspraak om 11.10 uur en was pas aan de beurt om 11.45 maar ben wel naar wens behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel me op mijn gemak

Zeer vriendelijk gecontroleerd en geadviseerd

Super praktijk

Makkelijk afspraak maken. Vriendelijke benadering. Gezellige tandarts. Wat wil een mens nog meer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al meer dan 30 jaar zeer tevreden en hoop dat dit zo blijft wanneer Henk Bleeker is vertrokken

Correcte behandeling

Helaas kon mijn kies niet voorzien worden van een nieuwe kroon. Geadviseerd werd om een implantaat te plaatsen, daar is een afspraak voor vastgelegd maar ik wil terug komen op die beslissing en toch een plaatje laten plaatsen.

Geweldig, goed gedaan

Ze heeft behandeling naar tevredenheid gedaan.

Positief

Naar de tandarts/mondhygiëniste is niet iets wat ik graag doe maar wordt "prettig" behandeld.

Vriendelijk en deskundig

Eerste kennismaking. Vriendelijk en deskundig advies.Prettig consult.

Een prettige sfeer.

Een fijne tandarts, die alles eerst goed uitlegt en behulpzaam is. Geweldig. Prettig personeel.

Zeer teleurstellend

Ik ben deze week voor de tweede keer bij jullie in de praktijk geweest en ik vond het voor de tweede keer geen prettige ervaring. Ik had eerst een afspraak bij de mondhygiëniste, ontvangst was zeer zakelijk en afstandelijk. Bij de check kreeg ik te horen dat mijn hoektanden en de tanden achterin mijn mond aandacht nodig hadden en dat ik dat kon doen, door de mond meer te sluiten. Ik kreeg het gevoel alsof ik een kind was dat geleerd moest worden hoe er gepoetst moest worden. Het polijsten was, werkelijke waar met 5 sec klaar. Ik dacht dat ze nog moest beginnen, 4 tanden werden aangeraakt. Ik vroeg nog "is dit polijsten"? "Ja" was het antwoord. Toen naar de tandarts, een vriendelijk ontvangst. Mijn gebit zag er goed uit. Maar toen de discussie over het maken van röntgenfoto's. Ik gaf aan dat ik er geen problemen mee heb als het nodig is, maar niet om preventieve redenen. Ik ben 58 jaar, ik heb al jaren geen gaatjes meer en ga elk half jaar naar de tandarts. Vervolgens kreeg ik deze week een mail met een formulier dat ik kon ondertekenen om af te zien van röntgenfoto's. Ik was zeer verbijsterd en heb de zorgverzekering gebeld en ook zij hadden zoiets nog niet eerder meegemaakt. Jullie zijn mij te zakelijk, ik voel me daar niet prettig bij en daarom heb ik een andere tandarts gezocht en gevonden. Ik ben meer dan 40 jaar bij mijn vorige tandarts geweest in mijn vorige woonplaats

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel hulp bij losgelaten kroon

Snel hulp en goed advies

gewoon top

gezellige en kundige mensen .

Prettig en kundig.

Prettige benadering. Goede uitleg. Kundig.

Heel goed

Ik ben heel goed geholpen door tandarts Wardenaar. Hij maakte foto's en legde goed uit wat daarop te zien was.

Snel aan de beurt

Netjes op tijd geholpen, alles goed uitgelegd, ook voor de kinderen een fijne plek.

Helemaal geweldig

Met mijn tandarts angst gaat het heel goed. Dit komt dankzij mijn zeer lieve en vakkundig tandarts Alles wat ze doet legt ze uit. En een klein grapje op zijn tijd haalt de spanning er helemaal af. Echt top tandartsen praktijk.

Uitstekend!

Implantoloog van Gils-Gielen heeft vandaag 18-04 een implantaat geplaatst dat heel goed is gegaan. Vertelde me in stappen wat er ging gebeuren en liet me daarna de foto’s zien van het hele proces. Dik tevreden ook evenals haar assistente die haar assisteerde.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.