Helemaal top.

Voor de gezelligheid,”ga ik zeer zeker niet,maar ik ben prima geholpen…..

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Prima zoals altijd !!

goede ontvangen vriendelijk sfeer heel professioneel !!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

goed en goed uitgelegd

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Prima.

Na telefonische afspraak binnen dezelfde dag probleem gebroken klikgebit opgelost!

Goed behandeld

Vriendelijke personeel

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Vriendelijke praktijk.

Leemans is een kundige, duidelijke en vriendelijke tandarts.

Binnen 5 minuten in en uit

met een schoon gebit en een goed advies. Fijn dat een afspraak systeem ook werkt op afspraak en niet zo krap wordt gepland dat je alsnog lang moet wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk tandarts en assistente. Ruimte voor humor. Duidelijke uitleg!

goed en vlot geholpen,prettig

goed en vlot geholpen,prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima vakkundig en vriendelijk geholpen

Ik ben blij met deze tandarts

Kundige praktijk

Zowel bij mondhygiënist als tandarts elk half jaar goed geholpen

Gewoon goed

Gewoon goed

Formidabel

Ze deed haar werk met beleid en vol passie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende behandeling, rekening houdend met eventuele problemen

De tandarts heeft me op een zeer prettige en duidelijke wijze behandeld. Benoemde steeds wat hij ging doen, waardoor ik geen spanning had. Hij had al gezegd dat het geen pijn zou doen, maar was evengoed alert of er toch geen pijn ontstond. Reageerde preventief op mogelijk te ontstane pijnklachten in de dagen erna. Uitstekend dus!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Begripvol en vriendelijk en kundig

X

Efficient en betrokken.

Neemt de tijd voor een uitleg, rustig en gedecideerd. Behandeling is met alle voorzichtigheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en fijne behandeling.

De behandeling is als zeer prettig ervaren. Lisanne heeft ook nog nuttige adviesen mee gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na elke afgelopen behandelingen slechter vanaf gekomen

De afgelopen paar keer dat ik voor pijn in verschillende kiezen ben gekomen is het alleen maar slechter geworden. Verdoving 2 x heel verkeerd geplaatst waardoor ik 48 uur lang een half hangend gezicht had. Kon nauwelijks slikken omdat de helft van mijn keel verdoofd was. Tot paniekaanvallen aan toe. Ook verschillende gaatjes niet goed gevuld, kortom het is alleen maar erger geworden elke keer als ik terug kom van een afspraak.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Deskundig

Zeer vriendelijk

Zakelijk en vriendelijk

Vriendelijk en zakelijk. Werd niet om de zaak heen gepraat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima service. Goed overleg en netjes geholpen.

Vulling vervangen en schade gerepareerd in een kies die scheef staat. Tandarts is heeft de tijd genomen om het allemaal netjes te repareren, terwijl de kies niet meewerkte. Niets dan hulde voor de toewijding.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals hier altijd een zorgvuldige behandeling door een vriendelijke professional.

Goede en zorgvuldige behandeling

Behandeliing liet niets te wensen over. Jammer dat deze persoon weg gaat bij deze oranisatie. Ik wens haar veel succes bij het oppakken van de studie.

Heel goed :)

It was very good experience even tho I was scared . But went well

Goede en aardige tandarts

Moest naar de mondhygiënist, maar moest nu naar een andere omdat waar ik altijd kom op vakantie was. Was zeer aardige jonge man, heb er niks van gemerkt van het schoon maken. De mondhygiënist was zeer vriendelijk en vertelde wat hij ging doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.