Efficient en heel fijn geholpen door deskundige mensen.

Ik kon snel een afspraak maken en hoefde niet lang te wachten. De communicatie was duidelijk en vriendelijk. Al met al zeer tevreden over de efficiënte, vriendelijke en deskundige benadering.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Prettig

Altijd een prettig ontvangst

Goed en vriendelijk

Vriendelijk ontvangen en zo ook Orson Altstad is ook vriendelijk en luistert naar je wensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige tandarts en aardige mondhygieniste. Helemaal tevreden mee. Ik ben allesbehalve ontspannen bij de tandarts, dan helpt het wel dat je aardig en vriendelijk bejegend wordt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Goed, gezellig en professioneel

Uitstekende mondhygiëniste. En professionele tandarts. beide met gepaste goede humor. En beide leveren uitstekend werk.

Fijne warme praktijk

Stefania is lief en betrekt de kids in alles wat ze doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt er goed behandeld

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Erg goed

Fijne mondhygiëniste en legde alles goed uit.

Halfjaarlijkse controle was prima

Geen verdere opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede deskundige tandarts die de tijd voor je neemt.

Na een second opinion bij tandarts Eschel heeft hij mijn kies waarvan een groot stuk op een lastig behandelbaar punt was afgebroken weer formidabel weten te restaureren. Een wortelkanaalbehandeling en/of kroon zijn voorlopig niet meer nodig.

Zeer prettig

Ik heb de tandarts en de behandeling als zeer prettig ervaren, heb totaal niks gevoeld en hoe de tandarts je geruststelde vond ik ook fijn,ik heb nog nooit zo kalm in een tandartsstoel gelegen.

Klaas is een topper

Direct geholpen, toppie

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, duidelijke uitleg en behandeling.

Afspraak op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling noodzakelijk ivm behoud gebit

Noodzakelijk

Aardig en vriendelijk

Gewoon netjes aardig vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima, geen op of aanmerking

Ondanks dat de tandartsen uitliepen, ben ik op tijd, vriendelijk en vakkundig geholpen. Kreeg duidelijke en uitgebreide instructies

Alles prima geregeld

Goede behandeling, met voldoende uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals gewoonlijk: meer dan prima!

Keurig op tijd en heel prettig geholpen door een, voor zo ver ik het kan beoordelen, heel kundige tandarts.

Altijd goed

Heel vriendelijk en deskundig

Prima behandeling

Fijn om twee keer per jaar bij de mondhygiëniste te komen. Sindsdien weinig klachten gebit (afkloppen!!)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben sinds een paar jaren client en heb alleen goede ervaring met deze tandartsenpraktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dat ik snel een afspraak kon maken.

Dat ik snel een afspraak kon maken, en prima behandeling.

prima.

vriendelijk en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.