Fijne tandartspraktijk

Wordt altijd fijn geholpen Ben geen fan van de tandarts maar bij jullie voel ik me op mijn gemak zodat het niet erg is Grote pluspunt

Prima tandarts.

Snel geholpen. Stellen gerust en zijn vriendelijk.

SUPER

Voor het eerst na ruim 25 jaar door de verhuizing naar een nieuwe tandarts. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en na een deskundige inspectie een vervolg afspraak gemaakt voor de mondhygiënist ( voor het eerst) .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet meer in het weekeind

Mijn bovengebit is gemaakt, ging op zaterdagmorgen stuk en moest tot maandag wachten. Weet dat we wel een paar keer in het weekeind zijn geweest, jammer dat dit weg is. Het breukje is gemaakt maar was donderdag weer stuk. Ga geen aanbeveling geven omdat wij toch wel wat verder weg wonen. Wij zijn toen wij in Bergen op Zoom woonde bij deze tandarts gekomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al vele jaren kom ik bij mondzorgcentrum Heerhugowaard en door wie ik ook geholpen word, het is altijd goed voor elkaar.

Vakkundig en zeer klantgericht

Ervaring betreft voornamelijk tandarts Joyce. Zeer fijne tandarts in de omgang, goede focus op het probleem en aspecten die tevens van belang zijn. Luistert goed naar de klant en anticipeert hier op. Ondanks jullie drukke agenda, laat Joyce hier niets van merken gedurende de behandeling en straalt rust uit. Zeker voor kinderen van groot belang.

Wisselend

Tandartsbezoek voor controle is goed. Echter heel moeilijk om iemand aan de telefoon te krijgen om een afspraak te maken. Zes keer geprobeerd, gewoon tijdens uren dat ze open zouden zijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Werd gezien en gehoord.

Rustige sfeer doordat er alle tijd werd genomen die er nodig was. Dus genoeg tijd om even te slikken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben goed voorgelicht door de tandarts over wat er ging gebeuren. De tandarts was kundig en rustig.

Ging niet verkeerd

Ik ga niet graag maar voor het behoud ga ik wel met veel zenuwen en blij als het voorbij is en weer uit de stoel ga .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, kwam voor controle maar ook gelijk een gaatje gerepareerd

Prima tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts die ik afgelopen vrijdag had was vriendelijk gaf tips en was rustig. Ik heb gelijk weer een vervolg afspraak met hem geboekt voor september. Wel moet mij van het hart dat het terrein en de wachtkamer niet meer de Herman uitstraling heeft van de begin jaren, ik vind het zelfs vervallen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben altijd goed ontvangen en altijd goed behandeld.

Heel goed

Vriendelijke tandarts en assistente.

Vertrouwd professioneel

Al jaren deze tandarts en preventie professionnal : kundig, kalm, aandacht voor de klant. Dank

Onpersoonlijk en onbetrokkenheid

Je wordt daar niet als mens aangesproken, geen normaal gedag gezegd. Maar dat heb je met al die verschillende culturen die amper Nederlands spreken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1

Vriendelijk, nauwgezet.

Praktijk aansluiten bij Parkinsonnet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede aandacht voor mijn fobie

waren goed

Maaike is een vriendelijk en stelt goed gerust wat zij goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wel ok, vond dat het schoonmaken wel erg snel ging.

Het polijsten ging heel snel en oppervlakkig, normaal veel secuurder en tandje voor tand. Verder wel aardige dame. Maar kon mijn mond niet eens spoelen dus spuugde ik in een papiertje. Een beetje amateuristisch. Een dame met hoofddoek, ben haar naam kwijt.

Gezellig

Was zelf iets te laat maar was geen probleem Personeel is heel vriendelijk

Heel erg fijn geholpen door Karin en Nadine

Mijn ervaring was erg fijn, kundig en gezellig. Tot de volgende keer.

Fijne mensen

Heel aardig en leggen goed uit wat ze doen, zijn zorgvuldig bezig. Kom er altijd weg met een glimlach en minimale pijn. Ook fijn dat ze je tandpasta aanraden voor je problemen, ik heb het gekocht en het werkt geweldig.

Wachttijd

Lijkt wel een fabriek. Elke keer moet je langs de tandarts om vervolgens doorgestuurd te worden naar de mondhygiënist. Wachttijd daar is 3 maanden!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.