Deskundige behandeling.

Afgesproken tijdstip. Direct aan beschadigde tand geholpen, ondanks dat het om een halfjaarscontrole ging!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Plezierig ze geven aan wat ze gaan doen top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nooit m'n favoriete bezoekjes, maar binnen het kader altijd fijn ontvangen.

Naar m'n opmerking en historische pijnklacht is goed geluisterd en adequaat gehandeld. Tandarts geeft ongevraagd (goed) advies, maar nooit op vervelende of dwingende toon. Ik vind het prettig zelf wel beetje meegenomen te worden, maar toch zelf het idee te hebben dat ik de regie heb over wat er met mijn gebit gebeurt. Dat hoef ik ook niet te af te dwingen want dat lijkt tandarts gewoon te weten. (Maar goed ook, kom pas 30 jaar naar zijn stoel!)

Super geholpen en behandeld

Super geholpen en behandeld vriendelijke benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon snel terecht vakkundig geholpen en aardige en gezellige mensen

Was voor ons de eerste keer in deze praktijk. Ontzettend aardige tandarts, lieve assistente en kreeg een prima controle en goed advies. Helaas een week later brak er een kroon af. Ik kon na een dag al komen en de kroon zit er weer in. Ben zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke en rustige begeleiding voor en tijdens behandeling

Ik ben keurig geholpen

Professioneel en vriendelijk

Meer dan tevreden.

Uitgebreide gebitsreiniging en prima voorlichting door de preventie-assistente.

Altijd vriendelijk

Veel geduld altijd een praatje maken .Stellen je gerust .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vakkundig en hygiënisch bedrijf.

Vriendelijk maar zeker ook professioneel personeel. Nemen je mee met alles wat ze doen en vertellen met de eventuele foto’s wat ze kunnen doen en bespreken dit uitvoerig met je. De assistenten zijn een vriendelijk visite kaartje voor het bedrijf ze weten je op een aangename manier gerust te stellen en nemen de eventuele spanning bij je weg. Kortom een hele fijne professionele tandarts praktijk wat werkt met de nieuwste apparaten en technieken. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een tandarts die beter is dan al die andere.

Nvt

Goed en vakkundig geholpen

Werd prettig geholpen door voor mij nieuwe tandarts.

Fijn geholpen!

Jammer dat Martijn met pensioen gaat... van harte verdiend maar tevens geeft dat een onzeker gevoel voor de toekomst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben blij en ik kan jullie aanbevelen bij mijn vrienden.

Elk bezoek is een genot. Zeer professionele bediening. Leuke sfeer en bereidheid om te helpen van het personeel.

deze keer prima

Ik had geen gaatjes en kreeg advies over gevoelig tandvlees.

Slecht ervaren heb 3kwartier moeten wachten

Helaas slecht ervaren ze waren mij vergeten tot dat ik zelf naar Balie ben gelopen. Waarom lang duurt, Normaal als wij als patiënt te laat zijn moeten we boete betalen en nu te lange moeten wachten en ze mij vergeten zijn moet ook nog rekening betalen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd goed geluisterd en advies gegeven

een goede ervaring

Voor controle ben ik geweest en vond de behandeling heel goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Sylvia is een prima tandarts.

Nog even een laatste keer naar Sylvia..Jammer, eerst Japke en nu Sylvia weg.Maar jullie hebben er gelukkig meer. Even weer de juiste vinden, waar het met klikt.

Fijne praktijk

Ik kom hier al een aantal jaren en ben tevreden! Vriendelijke medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

alle aandacht voor de patient

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte, persoonlijke benadering en behandeling

Fijne, persoonlijke benadering!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig, vriendelijk en belangstellend.

Vakkundig, vriendelijk en belangstellend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door de Heer Bol. Nam de tijd stelde je op je gemak wat erg fijn was. Gewoon vakwerk af geleverd terwijl ik had verwacht einde verhaal kies.

Geweldige tandarts

Een goede en ervaren tandarts. Top!