Super fijn!

Ondanks ik normaliter niet op deze locatie kom werd ik goed ontvangen. Vriendelijk dame, vroeg regelmatig of het goed met mij ging & telde mij tussendoor gerust. Dankjewel voor de goede zorgen! Gr. Zahra

goed en snel geholpen

geweldig

prettige ervaring en goede behandeling

Vertrouwd gevoel

Zeer vakbekwaam personeel,met een mooi resultaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zoals altijd, vriendelijk en professioneel

Vriendelijke tandarts en assistente die mij snel geholpen hebben en advies gegeven hebben om sensodyn te gebruiken ivm gevoelige kies wat idd de oplossing was !!

Zoals altijd vriendelijke mensen

Op tijd geholpen En zoals altijd heel goed geholpen Door hele vriendelijke mensen

Geweldig.

Goede behandeling. Duidelijke uitleg en klantvriendelijk.

goed behandeld

Geruststellend en eerlijk

Als iemand met grote tandarts vrees vond ik het prettig dat de tandarts en de assistente hierbij me dachten. Ze waren gelijk eerlijk over de stand van mijn gebit en de mogelijkheden voor de overgang naar een kunstgebit. Vond het zeer prettig dat ik 2 weken te tijd heb gekregen om te beslissen over de aanpak.

Goede en vakkundige behandeling

Professionele en vakkundige tandarts.

goede behandeling

netjes ook naar de mensen toe, Vriendelijk Goede behandeling. Duidelijke uitleg wat er aan de hand is en wat ze gaan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Via mijn dochter bij deze praktijk gekomen. Enorm blij met de overstap. Ben altijd angstig geweest voor de tandarts, maar dit heeft mijn huidige tandarts romy weggenomen. Ze stelt je enorm op je gemak, neemt de tijd, goede uitleg voor tijdens en na behandeling, deskundig. Hele lieve assistentes ook met de nodige deskundigheid. Goed gestructureerde praktijk.

Prima controle en advies

De tandarts heeft mij doorverwezen naar de mondhygiënist. Dat is een prima advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rust en vriendelijkheid en op m’n gemak stellen bij het binnenkomen.

De vriendelijke bejegening, de duidelijkheid en het luisteren en de uitleg na de behandeling. Bij deze praktijk hoeft niemand er tegenop te zien om naar de tandarts te gaan.

Goede en vriendelijke dienstverlening

Goede gebitszorg en vriendelijk personeel. Mondhygiëniste is ook bereidheid tot het beantwoorden van vragen en uitleg te geven over mondverzorging (gebruik ragers). De tandarts wist me snel op mijn gemak te stellen. De receptie is heel vriendelijk en bij het inplannen van een nieuwe afspraak wordt de de tijd genomen om een passende dag en tijd te vinden. Heel fijn dat afspraken per e-mail bevestigd worden en dat kort van tevoren een herinnering wordt gestuurd.

persoonlijk

Theresa houdt altijd rekening met mijn angst. Stelt me gerust, bereidt me voor, kortom de ideale tandarts voor mij en inmiddels alweer enkele jaren de perfecte vervanger van mijn vorige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Waardeloos. Wat is de praktijkachteruit gegaan.

Na de controle werd er door de tandarts gezegd dat ze werk genoeg had en tot ziens.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hoefde niet wachten, snel weer klaar

Fijn

Snel en ben ook goed geïnformeerd tijdens mijn controle

heel fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en uiterst prettig geholpen

Probleem werd meteen opgelost

Gebitsreiniging en tandartscontrole

Bij zowel het reinigen van mijn gebit als de controle door de tandarts, wordt er altijd heel duidelijk gecommuniceerd wat zij gaan doen en dat is uitermate prettig. Klantvriendelijkheid is uitstekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Word er altijd erg professioneel en vakkundig geholpen

Je word er goed en vakkundig geholpen Met de juiste adviezen en voorstellen. Wat je ook zelf mag bepalen zonder dat je gedwongen word om het maar te doen …

goed/zeer goed

Echhter een min puntje is dat mijn tandarts weg gaat waar wij ( gezin) erg tevreden over waren< dus nu weeer iemnad anders !