Topper

Wanneer je aangeeft wat het probleem is. Dan gaan ze meteen checken of er ruimte is in de planning zodat je meteen kunt komen. Probleem binnen 1 dag opgelost tegen een schappelijke prijs.

• Kwaliteit
  • Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Nee

Goede zaak

Wij zijn op een zonnige dag bij deze zaak aangekomen en super ontvangen en goed geholpen. Mooie auto uitgezocht en lekker proefritje mee gemaakt. Na een weekje stond de auto spik en span klaar om mee naar huis te gaan. En ook bij ophalen en afhandelen keurig netjes geholpen door de mannen en ze zijn super vriendelijk!

• Reden bezoek: Aanschaf occasion
  • Merk/Model: BMW X1

Altijd prima geholpen;deskundig personeel;goede adviezen!

• Kwaliteit

Goed geholpen door Autostrada komen de afspraak na

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Reden bezoek: Aanschaf occasion
  • Merk/Model: Mercedes

In 1 woord geweldig

Top bedrijf

• Kwaliteit

Goed geholpen door telefoon Christy Netjes en beleefd Ook werkplaats verdient een compliment

Service is amazing

Hi, De service is geweldig. Er waren een paar uitdagingen in de reparatie en de APK van mijn bruine hyundai i20, maar alles is zo netjes opgelost en gerepareerd. Ik vertel het aan iedereen die autoproblemen heeft, ook omdat er een huurauto tegen een gering bedrag wordt aangeboden als je auto bij de garage moet blijven. Heel erg bedankt team Bockhoudt Groningen!

Was prima

service en nakijken van een band

• Kwaliteit

Erg tevreden over autojorg!

We kwamen zonder afspraak binnen en werden vriendelijk geholpen door Bjorn. Een testrit was geen probleem en de aanschaf was dan ook vlot! De aflevering was top in orde. een kleine storing gekregen na aankoop maar die was snel verholpen onder garantie. Zeer tevreden over de verkoop/werkplaats en receptie.

Altijd goed

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Gewoon goede service.

Meedenkend en persoonlijke hulp.

Geldklopperij

3 maal terug voor een zogenaamde lekke uitlaat. Meer dan 29 euro voor een koplampstellen.

• Kwaliteit

Beste mijnheer Vortman Wij hebben contact met u gehad en netjes uitleg gegeven over de factuur die wij u hebben gestuurd. U reactie is op twee verschillende auto's: * Voor wat betreft de "zogenaamde" lekke uitlaat: de uitlaat was lek en u heeft zelf de uitlaat gerepareerd en de uitgevoerde reparatie was niet goed voor de APK. Dit is tot twee keer toe geconstateerd. Wij kunnen een auto niet goedkeuren als deze niet aan de keuringseisen voldoet. * Voor wat betreft het stellen van de koplampen: hier is een lamp vervangen en daarna zijn de koplampen afgesteld. Ook hier wordt door ons tijd aan besteed en er wordt een nieuwe lamp geplaatst. Totaal € 28,41 inclusief montage en materiaal en btw. Dit is geen geldklopperij maar eerlijke kosten doorberekenen aan de klant. Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Team Autobedrijf Jan Snel

Altijd super! Meedenken, aandacht voor de klant.

Top bedrijf, kom er al jaren.

goede service

onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen

Geweldige service

Deskundig

fijn bedrijf

altijd alles prima geregeld.

• Kwaliteit

Zeer vriendelijk en kundig personeel.

Giede uitleg gekregen over de rekening en wat ze met de auto gedaan hebben.

Klantvriendelijk

Bijzonder klantvriendelijk en er is een goed en duidelijk overleg(vooraf) over de aanpak en kosten van de reparaties.

• Kwaliteit

Goede garage met prima service

Goed advies

• Kwaliteit

Top service en top personeel!

Bij CarProf Wils denken ze altijd super met me mee. Ik kan super snel terecht. Heel aardig personeel. Kortom, super tevreden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Aankoop auto heel goed bevallen

Het gehele proces was goed. Vanaf het eerste telefoongesprek met Jarda tot aan het afleveren van auto een prettige ervaring. Tijdens het afleveren werd uitgebreid de tijd genomen om het infotainment systeem uit te leggen. Zal zeker als eerste weer aan Roeleveld Maarssen denken mocht ik mijn auto willen inruilen voor iets anders.

Vertrouwd, gehoord en reëel

Al jaren vertrouwd adres, voorheen met lease auto maar nu al jaren met prive auto's. Goed advies wat wel en niet moet en alles voor een normale prijs. Geeft me altijd weer fijn gevoel als de auto klaar is, nooit te beroerd iets verder te kijken dan nodig. Fijne vakmensen met passie voor hun vak.

uitstekende ervaring deskundig geholpen

uitstekend geholpen, factuur volgens de offerte. Reparatie binnen 2 weken uitgevoerd (revisie automaat) Leenauto mee gekregen. Top!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede wijn behoeft geen krans. Top garage.

Zoals voorgaande keren is het onderhoud weer tot volle tevredenheid uitgevoerd. Informatie zowel vooraf als bij het ophalen van de auto zeer duidelijk.

Over Carprof