Deskundig en snel

Heel positive.

Fijn familie bedrijf met goede service. Zijn alle afspraken perfect nagekomen!

Prima!

Auto kwam voor een kleine beurt + apk. Wel jammer dat ik een keer terug moest komen en achteraf bleek dat het onderdeel niet kapot was. Wel heel netjes opgelost!

heel goed

Voor mij de eerste keer .Prima service Correcte behandeling .

Goede service en deskundigheid.

Matig

Euvel is verholpen....daar gaat het om. Communicatie over verschillende kanalen werkt niet.

Snelle service. Vriendelijkheid. Meedenken

Gewoon weer perfect geregeld.

Was zelf vergeten dat mijn auto gekeurd moest worden, dus moest snel geregeld worden. Berenpas gebeld en kon dezelfde dag mijn auto nog brengen en een leenauto krijgen. (Had ik niet nodig). Werd nog even netjes gebeld, omdat de auto aangaf dat deze ook een beurt moest hebben, of ze deze ook voor me moesten regelen. Al met al perfect geregeld, mijn auto was zelfs gewassen toen ik hem kwam ophalen.

Goede communicatie Snel Onderhoud valt qua prijs tegen.

Zeer professionele en klantvriendelijke garage!

Voor een APK en LPG onderhoudsbeurt geweest. Daarbij kwamen enkele benodigde reparaties aan het licht (deze werden duidelijk uitgelegd en getoond) en zijn in goed overleg uitgevoerd. Tevens prima leenauto gereden in de tussentijd. En dat alles tegen normale onderdelenprijzen en uurtarieven. Zeer tevreden en echt een aanrader als je op zoek bent naar een garage die je eerlijk en vertrouwenswaardig behandeld. Kortom: Goede service tegen een goede prijs!

Werderom goed en volgens afspraak geholpen

Dankzij de hulp van deze mensen met een leenauto toch nog op vakantie kunnen gaan en ook alle afspraken die gemaakt zijn werden nagekomen. Ook niet geheel onbelangrijk is dat de auto ondanks de grote schade weer gemaakt is.

Deskundige reparatie van LPG

LPG ging kapot en kon binnen een dag terecht voor reparatie. Super!

Hele goede service en vriendelijk personeel

Ik ben goed geholpen en ben zeer tevreden over de afhandeling van het plaatsen van mijn trekhaak en het inleren hiervan. Ook over de onderhoudsbeurt ben ik zeer tevreden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Top garage!!

Eerlijkheid, vakmannen, klantgericht, zijn de eerste woorden die me te binnen schieten. Afgelopen periode 2 keer langsgeweest en 2 keer een stuk minder betaald dan ik voorraf had gedacht. Dat zegt ook heel veel over de andere garages waar ze nog net niet proberen om je zakken binnenste buiten te keren.

Netjes tevreden behandeld

Staan me altijd netjes te woord. Vooraf uitleg en kosten worden besproken. Vriendelijke binnenkomst en komen de afspraken netjes na

Vriendelijk en deskundig

komen hier al jaren na aanschaf van een occasion en bevalt prima. Goed service en altijd wordt er meegedacht!

toppie

Ik heb in 1956 mijn eerste (gebruikte) Ford gekocht bij opa Roeleveld en sindsdien trouwe klant gebleven tot heden. Overal laat men wel eens een steekje vallen. Dit is menselijk. Een auto is snel gekocht, maar de service? En die service heet "CAR PROF ROELEVELD MAARSSEN".

Prima opgelost

Tevreden

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Kwaliteit & Service zijn goed, prijs zou natuurlijk lager mogen.

Zoals altijd heel vriendelijk en een goede service

grote of kleine dingen ze bellen altijd netjes om te overleggen wat jij wil. Ze geven daarbij ook goed en duidelijk advies maar de keuze mag je zelf maken. Ik kom hier al jaren voor apk en onderhoud en blijf dat zeker doen

Uitstekende service en kennis.

Ben recent bij Valentijn in onderhoud gekomen en bevalt mij zeer goed! Goede uitstraling van het bedrijf en medewerkers en hoop hier nog jaren van te kunnen genieten. De uitleg van offertes loopt erg goed en houden je overal bij op de hoogte, top service!

Heel positief

Het onderhoud was enigszins dringend, werk soepel ingepland

Top Service!!!

Elke keer goed geholpen, al jarenlang de beste service! Goede kwaliteit bijna nooit klachten in al die jaren, als er een keer een klacht is dan lossen ze dat op zonder moeilijk te doen. Lekker meedenkend.

Top Service !!!

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen