Geweldig..

Na diverse keukenfirma's gezien te hebben incl. de duitsers,kwamen we bij BSK keukens te Rijssen terecht. Wat een weldaad...rust..respect en vooral....inlevings vermogen..Geen opdringerigheid..geen "ik ga je een keuken verkopen" gedoe. Gewoon goed luisteren..."onze"verkoper voelde naadloos aan wat wij wel en vooral niet wilden. Na de tweede afspraak hadden wij geen zin meer om nog meer zaken te gaan bezoeken en tekenden het contract. Enkele weken later werden wij netjes gebeld door transporteur Brinks,met de vraag waar,wanneer en hoe wij de keuken bezorgt wilden hebben.(ook dit was allemaal conform de afspraken die wij met BSK gemaakt hadden). De keuken werd helemaal compleet zonder beschadigingen oid bezorgt stipt op tijd. Alles was er en werkte ook!! De keuken staat inmiddels en we werden gebeld door adviseur zelf met de vraag of alles nog naar wens was!! Chapeu...niet elke verkoper verkoopt iets en belt later naar de klant of hij/zij tevreden is.!!! Onze ervaring is dan ook uiterst positief over BSK keukens. Jammer dat ze geen badkamers doen ,anders wisten wij het wel!! Bedankt..Fam.Walburg Raalte

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw uitgebreide review! Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met BSK Keukens te delen! Klanttevredenheid staat bij ons erg hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook zeer verheugd om te mogen vernemen dat wij u naar volle tevredenheid hebben kunnen adviseren. Wij wensen u, uiteraard ook namens de verkoper, nog vele jaren plezier met uw keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Mooie keuken perfect geplaatst

Goede voorlichting in showroom en keuken getekend naar mijn wensen.Informatie over levering goed en aflevering door vervoersbedrijf perfect. Installatie door de door BSK keukens geregelede opbouwer perfect. Heb nu een prachtige keuken waar ik al veel lezier van heb gehad.

Meer dan tevreden

Vriendelijk vakbekwaam Goede service top monteurs Fijn bedrijf

Super service!

Mijn ervaring is zeer positief van begin tot het einde!

met recht super keuken

Door verkoper bij BSK keukens prettig geholpen, begreep goed wat we als klant wilde ,en kwam vandaar uit met oplossingen

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Zeer professioneel geholpen bij het uitzoeken van de keuken en de keuken is perfect geïnstalleerd .

Bijzonder goed

Zeer netjes gewerkt en opgeleverd 👍

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Wij zijn erg blij dat u onze montage en levering beoordeelt met 5 sterren! Hartelijk dank hiervoor! Wij wensen u vele uren kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Mijn ervaring met BSK keukens is prima.

We zijn prima geholpen , we hebben een mooie keuken en hij is netjes en kundig geplaatst. Het was prettig zaken doen met BSK Keukens vooral mede door de verkoper.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

De voorlichting en de mogelijkheden zijn heel goed verwoord en getoond omdat wij in een ouder huis met beperkte ruimte te maken hadden. De plaatsing en aansluiten verliep naar wens en is deskundig uitgevoerd.

• Stijl keuken: Landelijke keukens

vriendelijk en kundig advies,uitvoering ook heel goed en volgens afspraak

meerdere keren geweest voor aanvullend advies en wijzigingen,telkens vriendelijk ontvangen.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wat fijn om te horen dat u vriendelijk en deskundig bent geholpen door onze adviseur! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Geweldige service voor de juiste keuken

Wij zijn goed geholpen met het uitzoeken van onze keuken We werden goed begeleid in onze keuzes voor extra apparatuur en kasten ,de kleur enzovoort De service en de planning waren ruim op tijd en naar onze wens De keuken is in 1 dag geplaatst door de vakmannen Kortom een geweldig bedrijf

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Strakke keuken geheel volgens wens

Keuken correct geleverd door de jongens van Brinkers . Perfecte srevice. Montage perfect door montage team. Keuken geheel volgens wens, zonder beschadigingen en compleet geleverd. Ziet er perfect uit alleen inductiekookplaat had een uitgebreidere uitvoering moeten hebben. Nu een standaard type zonder wekker functie.

Gewoon een top keuken

Veel keuze mogelijkheden in showroom. Goed advies, fijn meegedacht, prima communicatie en uiteindelijk een top keuken geplaatst. Alles volgens plan.

Terzake . Kennis van zaken

Vriendelijke en voortvarende verkoper. Kwam met leuke suggesties. Het bedrijf dat de keuken plaatste was zeer ervaren, uiterst netjes en behulpzaam.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 5 sterren review! Wij zijn erg blij dat u ons heeft beoordeeld met een 10! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Goede ervaring en van harte aanbevolen.

De adviseur heeft ruim de tijd genomen om een eigentijds ontwerp binnen ons budget te creeren. Een paar kleine hindernissen die bij de montage naar voren kwamen, zijn door Budget Keukens zonder problemen glad gestreken. Wij zijn zeer tevreden over onze keuken en kunnen Budget Keukens van harte aanbevelen.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Dat klinkt al een hele fijne ervaring! Vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe BSK Keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Mooie keuken gekocht

Leuk personeel meedenkend veel opties mogelijk

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Verkoper Herman van den Noort weet waar die over praat en heeft ons perfect geadviseerd. Dan heb ik het nog helemaal niet gehad over de super snelle en complete montage van de monteur. Al met al, super bedrijf!

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor de mooie complimenten! Hier zullen mijn collega's erg blij mee zijn! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe BSK keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Prima bedrijf. afspraken worden goed nagekomen

Goed contact en advies met de verkoopadviseur in het verkoop traject. Tekening en inmeet proces goed verlopen en gedeeld met de klant Bezorging stipt en correct en juiste communicatie via 3e partij, Brinks. Montage en afwerking op nette en correcte wijze plaats gevonden

• Stijl keuken: Design keukens

Alles goed verlopen mooie keuken en een top monteur

Deskundig advies bij uitzoeken en samenstelling van de keuken. Vervolgens tot een goed einde gebracht mede dankzij de goede monteur...

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw aanbeveling! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groeten, Budget Select Keukens

we zijn in de winkel fijn en vlot geholpen De montage van de keuken was ontzettend goed geregeld en de vakman die hem plaatste was zeer bedreven in zijn vak

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Top...van uitzoeken tot montage!

• Stijl keuken: Design keukens

Enthousiaste en zorgvuldig verkoper. Monteur was zeer bekwame en netjes.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Goede begeleiding en advies. Montage was top!

• Stijl keuken: Design keukens

Onze ervaring was uitstekend.De monteur die de keuken plaatste werkte zeer netjes en correct.

Over BSK Keukens

Bij BSK Keukens zijn we ervan overtuigd dat een nieuwe keuken kopen vooral léuk moet zijn. De voorpret in de showroom, het zoeken naar de juiste sfeer, materialen en apparatuur.... Een inspirerende ontdekkingsreis waarin alles vlekkeloos verloopt. Bij ons weet je zeker dat je nieuwe keuken straks van top tot teen 'klopt'. Helemaal in jouw stijl, gemaakt van hoogwaardige materialen compleet met topkwaliteit apparatuur én dat alles voor een betaalbare prijs.