Prettig contact en mensen met hart voor hij werk

Het rekenen van de keuken ging heel soepel. We hebben precies de keuken gekregen die we in ons hoofd hadden. Het proces ging soepel, ook toen bij het definitief tekenen en andere kraan gekozen moest worden. Er zat een klein meetfoutjr bij het opmeten, maar Tim heeft de keuken toch goed en vakkundig kunnen plaatsen. Hij heeft echt zijn uiterste best gedaan om ook de afvoer goed aan te sluiten. Fijne vent.

• Aanbod keukens N.v.t.

Slechte aftersales

De keukenverkoper geeft verkeerd advies, waardoor je uitkomt op extra kosten. Als je om een tegemoetkoming o.i.d. vraagt dan wordt je door de dame van de klantenservice erg onvriendelijk en bijdehand geholpen. Je kan dan net zo goed aan dovemansoren kloppen. Ik adviseer mensen om hier absoluut geen keuken aan te schaffen.

• Aanbod keukens N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Montage en levering N.v.t.
  • Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij zouden graag inhoudelijk wat meer informatie van u ontvangen, zodat we gezamenlijk kunnen zoeken naar een passende oplossing. Wij willen u dan ook vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Vanaf de eerste contacten tot de realisatie van de keuken is alles prima verlopen

De plaatsing was correct, maar door mogelijk tijdgebrek werden de puntjes op de i een beetje verwaarloosd.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Keuken werd netjes afgeleverd . En daarna door het montage bedrijf vakkundig geplaatst . Goed en net bedrijf verstaan hun vak goed en komen afspraken na.

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Fijne keuken voor redelijke prijs

Mooie keuken, vlot proces (en ik was een vlotte klant). Iets lastiger als je extra's wilt die afwijken van de standaard. Mijn monteur was top!

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Hebben waargemaakt volgens afspraak

Met veel geduld een offerte opgesteld. Goede uitleg en nagekomen wat afgesproken is. Levering had beter gekund, monteur was uitstekend.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring met BSK Keukens! Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Prima! van ontwerp tot montage

We zijn goed geholpen. Een goede adviseur die ons geholpen heeft en alle tijd voor ons had Goede monteur met verstand van het vak, en juiste bezorging. Tevreden met onze mooie keuken!.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Goed advies en uitstekend contact gehad

De ontworpen keuken is heel mooi geworden, goed advies op de indeling gehad en zijn er 3 maand later nog steeds super blij mee. De montage was erg goed uitgevoerd, de monteur dacht heel erg met ons mee.

• Stijl keuken: Design keukens

Goede en betaalbare keukens waarbij uitstekend advies wordt gegeven.

De verkoper van BSK Apeldoorn heeft ons uitstekend geholpen waarbij hij heeft meegedacht in de mogelijkheden. Het transportbedrijf heeft de keuken geleverd op de afgesproken tijd. Hiermee is voorkomen dat er onnodig vrij genomen moest worden. De monteurs werken keurig en hebben met ons voldoende overleg gehad of iets net op een andere manier misschien niet praktischer was. Ook werkten zij keurig en netjes. Kortom: het gehele proces van uitzoeken tot afmonteren is uitstekend verzorgd.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring met BSK Keukens. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

super

super

• Stijl keuken: Design keukens

Mooie keuken, strak, maar geen goed advies

De keuken ziet er mooi uit. Het aanlooptraject was ook goed, totdat de monteur kwam. De uitsparing in de muur voor de hoge kast moest n.a.v. Het verkoopgesprek 241 cm worden. Voor een hoge kast van 240 cm. Bij het stukadoren nogmaals gebeld met BSK over de maat van het gat. Opnieuw: 241 cm. De monteur die kwam monteren gaf echter aan dat dit te groot is. Hij kan de naden niet dichten, dus nu zitten er aan beide zijden van de kast kieren van ongeveer 5 mm. Jammer. Ik had gehoopt op een beter advies. Daarnaast was de kraan verkeerd om aangesloten. Dit heb ik zelf opgelost. Het stopcontact voor de afzuigkap dat op advies van jullie op de balk van de balklaag is geplaatst, was ook niet goed volgens de monteur. Hij ‘kreeg de stekker er nooit in op deze manier.’ Na even geprobeerd te hebben, ging het uiteindelijk gelukkig toch. De monteur gaf aan dat ‘je dat hebt als je alles zelf wilt doen’. Ik heb uiteindelijk m’n excuses gemaakt, maar het voelt gewoon niet oké. Dat is jammer. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om alles door allerlei bedrijven te ‘laten’ doen. Het zou mooi zijn als de adviezen die vanuit jullie komen dan ook aansluiten bij de uiteindelijke uitvoering van de werkzaamheden door de monteur. Dit zorgt dat de monteur prettiger werkt en dat heeft ook z’n uitwerking op de uiteindelijke sfeer bij de klant. Daarnaast nog iets dat ik raar vond: ik heb zelf hoekstopkranen gemonteerd, maar de monteur had deze ook bij zich. Ze zijn niet heel duur, maar hij heeft ze gewoon weer meegenomen. Hoort hij dit niet achter te laten? Het hoort toch bij de keuken?

Prima!

Prima geholpen in de winkel met het ontwerpen van de keuken en daarna is de levering en het plaatsen prima verlopen. Zelfs het afval werd opgehaald...

Helemaal top!

Wij hebben afgelopen zaterdag een gesprek gehad met de adviseur op locatie Rijssen, dit is ons uitstekend bevallen. de adviseur heeft goed meegedacht met de mogelijkheden en nam rustig de tijd om alles door te lopen. Tijdens het gesprek kregen wij een goede service, top bedrijf!

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn verheugd te mogen vernemen dat onze collega’s in het filiaal te Rijssen u naar tevredenheid hebben kunnen adviseren bij de aanschaf van uw nieuwe keuken. Wij zullen uw review uiteraard ook met hen delen. Hartelijk dank voor uw positieve feedback, ook namens onze collega’s in het filiaal te Rijssen. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Vanaf het eerste contact in de showroom een goed gevoel bij BSK Rijssen. Goede adviesen en er werd ruim de tijd genomen. Ook mogen proeven van lekkere dingen die gemaakt werden...

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Het maakt ons erg blij om te lezen dat u naar volle tevredenheid bent geholpen in de showroom! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe BSK keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Prima service van ontwerp tot montage

We zijn goed geholpen bij het ontwerp van de keuken. Tekeningen van de elektrische installatie en waterleiding en afvoer gaven onze installateur alle informatie die nodig was. De installateur van de keuken heeft netjes gewerkt en de keuken mooi opgeleverd.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Juiste advies mooie prijs en kwaliteit

Bij het uitzoeken van de keuken werden we erg goed geadviseerd door de verkoper , hij maakte een mooie 3-D tekening die precies op maat was voor onze keuken Na de aankoop van de keuken werden wij op de hoogte gehouden via de mail wanneer de keuken besteld werd, en door een vriendelijke stem aan de andere kant van de telefoon werd de planning rondgemaakt . Alles is zeer goed verlopen en we zijn erg tevreden met onze keuken waar we heerlijk in mogen koken Met vriendelijke groeten Familie Dannenberg uit Rijssen

ZEER TEVREDEN

De keuze en koop in de winkel bij de adviseur was uitzonderlijk prettig en zeer klantvriendelijk. De levering van de spullen kan beter, nl. beter overleg en afstemming en doen wat beloofd was.... De plaatsing was van zeer hoge kwaliteit, zeer kundig en netjes. De monteur is werkelijk een kanjer, en zeer aan te bevelen voor het vakkundig en in prettige sfeer opbouwen en opleveren van je nieuwe keuken.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wij vinden het fijn om te lezen dat u naar volle tevredenheid bent geholpen door onze adviseur! Uw opmerking met betrekking tot de levering van de keuken hebben wij inmiddels met onze transporteur besproken. Heel veel (kook)plezier toegewenst in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Wij zijn prima geholpen in een zeer mooie overzichtelijke showroom. Een zeer goede adviseur die ons geholpen heeft en alle tijd voor ons had .

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review! Uw complimenten maken ons erg trots! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Heel goed verlopen

Zeer goede monteur met verstand van het vak,en ook bezorging via Brinks uit Rijssen. komen afspraken goed na ,ook via mail

• Stijl keuken: Design keukens

Prettige manier van adviseren, geweldige keuken

In de showroom ben ik hartstikke goed geholpen, niet opdringerig, gewoon advies. Tussen koop en levering nog wat aanpassingen, ging zonder problemen. De levering ging ook goed, geen gekkigeheid. De montage was super. Geen problemen, geweldig vriendelijk en kundige monteur. Was er 2 dgn. Niets afgeraffeld. Oftewel wederom (2de keer) geweldige service en keuken. Erg blij.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Prima ervaring van begin tot einde

Vanaf binnenkomst in de showroom tot het afscheid van de installateur is het allemaal prima verlopen. De adviseur, degene die de keuken heeft ontworpen op basis van onze input wekt vertrouwen en wist precies de juiste toon aan te slaan, en de ingeschakelde installateur was plezierig in de omgang en deed zijn werk vakkundig.

Mooie keuken, goede ervaring

Bij BSK keukens in Rijssen een keuken aangeschaft. We werden ondanks dat we bij het eerste bezoek geen afspraak hadden gemaakt in de showroom, prettig en ongedwongen te woord gestaan. (lekkere koffie met cake overigens) Toen de koop van onze woning rond was direct een afspraak gemaakt om wat dieper op de zaken in te gaan. Gekeken wat er mogelijk was en binnen het budget. Een en ander in een gemoedelijke en ontspannen sfeer. Het traject erna ging soepel, van het inmeten tot het leveren en plaatsen. De monteurs hebben vakwerk geleverd, niet afgeraffeld maar 2 dagen de tijd genomen om alles secuur af te werken. Jammer dat een klein gedeelte van de achterwand niet paste, hierdoor een vervolgafspraak moeten inplannen. Helaas ook de tweede keer door een fout van de fabriek de verkeerde maat. Maar uiteindelijk goed opgelost. Afspraak kunnen plannen op het moment dat het ons uitkwam. Wij zijn helemaal tevreden met het totale traject en de keuken, die ziet er prachtig uit en voelt solide. Wellicht niet de aller aller goedkoopste maar het resultaat mag er zijn!

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Er is een erg mooie keuken neergezet precies zoals we vooraf hadden verwacht

We zijn erg blij met de keuken. De afspraken zijn duidelijk en het inmeten en zetten zijn naar alle tevredenheid gedaan. Ik had vooraf graag meer duidelijkheid gehad over de totale kosten van de keuken. Het verleggen van de leidingen en het stroom zat niet bij de prijs inbegrepen en koste €1000 bovenop de afgesproken prijs. Dit is logisch en nodig maar toch had ik dit vooraf gehoord van de keuken verkoper. De montage van de keuken is ons erg goed bevallen. De monteur is vriendelijk, duidelijk en laat alles erg netjes achter.

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw uitgebreide review! Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met BSK Keukens te delen! Klanttevredenheid staat bij ons erg hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook jammer dat u niet bent geïnformeerd over de extra kosten voor het meerwerk. Uw feedback zullen wij dan ook met de desbetreffende verkoper bespreken. Wij wensen u, uiteraard ook namens de verkoper, nog vele jaren plezier met uw keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Wederom hartstikke tevreden over kwaliteit en service

In de showroom Apeldoorn hartstikke prettig en goed geholpen door adviseur. Nam alle tijd en wist waar hij het over had. Ook na het bezoek en tekenen van het contract bleef contact uitstekend. Het was NIET zo dat na het tekenen van contract dat de buit binnen was. Vervolgens verliep hierna ook alles uitstekend. Levering en plaatsing was perfect. Alles compleet en onbeschadigd. Montage was door een kundige monteur die alle tijd nam. Dus wederom zeer tevreden over de keuken.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent over zowel de kwaliteit als de service die u bij ons heeft ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, vanaf het moment van het eerste contact in de showroom tot aan de levering en plaatsing van de keuken. We zijn blij te vernemen dat onze adviseur in de showroom in Apeldoorn u goed heeft geholpen en dat het contact ook na het tekenen van het contract uitstekend is gebleven. Het is ons doel om klanten gedurende het hele proces goed te begeleiden en te ondersteunen. We zullen uw complimenten zeker doorgeven aan ons team. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in BSK Keukens. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Geweldig..

Na diverse keukenfirma's gezien te hebben incl. de duitsers,kwamen we bij BSK keukens te Rijssen terecht. Wat een weldaad...rust..respect en vooral....inlevings vermogen..Geen opdringerigheid..geen "ik ga je een keuken verkopen" gedoe. Gewoon goed luisteren..."onze"verkoper voelde naadloos aan wat wij wel en vooral niet wilden. Na de tweede afspraak hadden wij geen zin meer om nog meer zaken te gaan bezoeken en tekenden het contract. Enkele weken later werden wij netjes gebeld door transporteur Brinks,met de vraag waar,wanneer en hoe wij de keuken bezorgt wilden hebben.(ook dit was allemaal conform de afspraken die wij met BSK gemaakt hadden). De keuken werd helemaal compleet zonder beschadigingen oid bezorgt stipt op tijd. Alles was er en werkte ook!! De keuken staat inmiddels en we werden gebeld door adviseur zelf met de vraag of alles nog naar wens was!! Chapeu...niet elke verkoper verkoopt iets en belt later naar de klant of hij/zij tevreden is.!!! Onze ervaring is dan ook uiterst positief over BSK keukens. Jammer dat ze geen badkamers doen ,anders wisten wij het wel!! Bedankt..Fam.Walburg Raalte

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw uitgebreide review! Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met BSK Keukens te delen! Klanttevredenheid staat bij ons erg hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook zeer verheugd om te mogen vernemen dat wij u naar volle tevredenheid hebben kunnen adviseren. Wij wensen u, uiteraard ook namens de verkoper, nog vele jaren plezier met uw keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Over BSK Keukens

Bij BSK Keukens zijn we ervan overtuigd dat een nieuwe keuken kopen vooral léuk moet zijn. De voorpret in de showroom, het zoeken naar de juiste sfeer, materialen en apparatuur.... Een inspirerende ontdekkingsreis waarin alles vlekkeloos verloopt. Bij ons weet je zeker dat je nieuwe keuken straks van top tot teen 'klopt'. Helemaal in jouw stijl, gemaakt van hoogwaardige materialen compleet met topkwaliteit apparatuur én dat alles voor een betaalbare prijs.