Aandacht voor de klant

Vanaf dag 1 tot en met de dag van montage van de keuken alleen maar goede ervaringen

goed geholpen

Ik ben heel fijn geholpen in de showroom. de verkoper heeft goed naar mij geluisterd. Ik wilde eigenlijk iets wat technisch niet kon, omdat er een luik in de vloer van mijn keuken zit. daar hebben ze goed in meegedacht, en een andere oplossing bedacht. Ze hebben de keuken intussen bij mij geplaatst, en ik ben heel blij met hoe het geworden is.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte mevrouw, Wat geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad in onze showroom! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons enorm veel plezier om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Goed om te horen dat onze verkoper goed naar u heeft geluisterd en actief heeft meegedacht om een oplossing te vinden die past bij uw specifieke situatie. Het is ons doel om niet alleen keukens te verkopen, maar ook om oplossingen te bieden die aan de behoeften van onze klanten voldoen. Het feit dat u zo tevreden bent met het eindresultaat van uw keuken en hoe het is geplaatst, betekent ontzettend veel voor ons. We streven er altijd naar om kwaliteit te leveren en om ervoor te zorgen dat onze klanten volledig tevreden zijn met hun aankoop. Mocht u in de toekomst vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

hele mooie keuken uitgezocht in Apeldoorn

We zijn geslaagd bij BSK keukens. vriendelijk ontvangst en niet opdringerig. Jonathan, heel erg bedankt nogmaals. keuken is vorige week geplaatst en alles zoals gehoopt.

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Het doet ons plezier dat ons team heeft kunnen bijdragen aan uw fantastische nieuwe keuken. We streven er altijd naar om een vriendelijke ontvangst te bieden en onze klanten in alle rust onze mogelijkheden te laten zien, en het is heel fijn te weten dat dit door u is opgemerkt. We zijn blij te horen dat uw nieuwe keuken vorige week is geplaatst en dat alles naar wens is verlopen! Als er in de toekomst nog iets is waar we u mee kunnen helpen, neemt u dan gerust contact met ons op! Heel veel plezier met uw nieuwe keuken!! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Geduldig geholpen en vakkundige montage

Keurig te woord gestaan met passende suggesties door de verkoopmedewerkers. Zonder enig opdringen werd de tijd genomen bij het samenstellen van de keuken. Geen enkel gevoel van opdringen gehad. Technische dienst was prima bereikbaar voor navraag gedurende onze verbouwing. Levering van de keuken en zelfs afvoeren van verpakkingsmaterialen was goed geregeld. De montage werd verzorgd door een vakkundig en vlot werkende vakman die ook met ons meedacht.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wat fijn om te mogen vernemen dat onze verkoopmedewerkers u nu naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen bij het samenstellen van uw nieuwe keuken! Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken. met vriendelijke groet, BSK Keukens

Positief en keurig netjes

Ik heb zelfs twee Keukens bij BSK besteld. Je moet er maar ruimte voor hebben... prima advies en service.

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met BSK Keukens! We zijn verheugd om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en advies dat u zelfs twee keukens bij ons heeft aangeschaft! Bij BSK Keukens streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, vanaf het eerste advies tot aan de levering en plaatsing. Het doet ons dan ook enorm veel plezier om te horen dat ons advies en service aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve feedback en het kiezen van BSK Keukens. Met vriendelijk groet, BSK Keukens

Samen met de verkoper een keuken op wens samen gesteld waarbij goed advies er harte is genomen. Deze hebben we laren plaatsen en zijn hierover zeer tevreden. Dit is vakkundig uitgevoerd. Ook alle onderdelen waren aanwezig. Grote voordeel hierbij was dat de keuken 9 maanden ervoor besteld was.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Aankoopproces en installatie zijn uitstekend verlopen

Goed geadviseerd bij de aankoop van de keuken. We kwamen naar BSK met een basis-idee en opstelling. Van daaruit zijn de details ingevuld en goede adviezen gegeven. De installatie was in één dag (met twee installateurs) professioneel en geregeld!

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn verheugd te vernemen dat zowel het aankoopproces als de installatie van uw keuken volledig naar wens is verlopen. Wij wensen u uiteraard heel veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Goede service en een goede prijs

Bij binnenkomst hadden wij een heel ander ontwerp in gedachte voor onze keuken. Eenmaal bezig met de verkoper kwam hij met een heel ander idee voor het ontwerp en het is prachtig geworden en de prijs is ons ook geheel mee gevallen in vergelijking met andere keuken zaken uiteindelijk is onze keuken nog mooier geworden dan we ooit hadden kunnen dromen !

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Het doet ons ontzettend veel plezier om te horen dat u onze service en de kwaliteit van uw nieuwe keuken waardeert met een perfecte score van 10! Dat is voor ons het ultieme compliment!! Wij streven er altijd naar om een keukenontwerp te creëren die aan alle klantverwachtingen voldoet. Het is geweldig om te horen dat we hierin geslaagd zijn! Nogmaals willen we u bedanken voor uw vertrouwen in BSK Keukens. Wij hopen dat uw nieuwe droomkeuken u vele uren kookplezier en onvergetelijke momenten brengen! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Netjes ennvakkundig geholpen

Mijnervaring met bsk. Keukens. Wat ik besteld heb is netjes bezorgt en netjes geinstaleerd. Ben er zeer tevreden over. De monteur denkt echt met je mee en alles in overleg geplaatst Dank jullie wel W.hofman

Geweldige keukens goede kwaliteit

Hoewel ze geen overdaad aan keuze hebben kan iedereen toch zijn of haar keuken uitzoeken hierdoor kan je heel gericht en zonder poespas een goede keuze maken ook de plaatsing ging super fijn iemand en werkte super netjes wij zijn er blij mee

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij te vernemen dat u een goede keuze kon maken in onze showroom. Hartelijk dank voor uw review, mede namens de verkopers en de monteurs. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Pas geleden bij dit bedrijf binnengelopen voor een servicepuntje. Ondanks dat mijn keuken hier niet vandaan komt hebben ze mij goed geholpen. Ze denken met je mee, waren erg vriendelijk en kwamen met een goed en vooral eerlijk advies. Ik ben zeer tevreden.

• Prijs-/kwaliteitsverhouding
  • Montage en levering N.v.t.
  • Stijl keuken: N.v.t.

Geachte heer, mevrouw, Wat fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad bij ons bedrijf, ook al komt uw keuken niet van hier. We streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Het doet ons goed te horen dat ons team met u heeft meegedacht en eerlijk advies heeft gegeven. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Zeer slecht

Maanden geleden mijn keuken ontvangen, alles leek goed te gaan tot dat we erachter kwamen dat bsk het kookeiland 930 breed heeft geleverd i.p.v. 1000 breed die op tekening staat. Foutje kan gebeuren maar de oplossing moet nog steeds binnen komen. Zelf al meerdere malen achteraan gebeld en gemaild maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet je ook maar iets te vertellen. Elke keer wordt je verteld dat je terug gebeld wordt en dit gebeurt 9 van de 10 keer niet. Zelf contact opnemen met de klant waar je door betaald wordt is waarschijnlijk al teveel moeite Absoluut geen aanrader

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Wij vinden het uiteraard erg spijtig dat u ons met deze cijfers heeft beoordeeld. Klanttevredenheid staat bij ons namelijk erg hoog in het vaandel! Inmiddels hebben wij vernomen dat u contact heeft gehad met onze serviceafdeling en dat u samen tot een passende oplossing bent gekomen. Wij gaan er vanuit dat u zult genieten van uw mooie nieuwe keuken, en wensen u veel (kook)plezier toe Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Alleen maar ellende met dit bedrijf!

Kijk uit als je hier een keuken koopt en je kan beter ergens anders een keuken kopen. Bij alles wat er mis gaat proberen ze onderuit te komen en de schuld af te schuiven op jou. Er kan altijd wat mis gaan maar zo veel is bizar. En ze proberen onder alles uit te komen. Mooi voorbeeld is dat voortman/bsk een meetfout heeft gemaakt. Daardoor is mijn mooie granieten vensterbank er uit gesloopt. Nu proberen ze de schuld van alles op ons af te schuiven. Terwijl hun fouten hebben gemaakt vanaf het begin. Dus kijk uit met dit bedrijf want contact met je opnemen doen ze absoluut niet hoor. Ze mailen amper terug of het zijn standaard mails.

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons zeer te horen dat u van mening bent dat er een meetfout is gemaakt. We willen benadrukken dat we altijd streven naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Uw feedback is voor ons van groot belang, en we willen graag de gelegenheid aangrijpen om samen met u naar een oplossing te kijken. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken contact met ons op te nemen, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken die aan uw wensen voldoet. Wij zien uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Prettig geholpen.

Prettig verkoopgesprek waarbij we ons op geen enkel moment onder druk gezet hebben gevoeld. Ook het plaatsen verliep erg voorspoedig, op het moment dat het ons uit kwam en alles op tijd binnen.

Goede surfes

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor deze mooie review!

eindelijk mijn droomkeuken, mede dankzij BSK

geweldig geholpen door Emma bij het uitkiezen van de keuken, ondanks vertraging in de levering en dus de plaatsing is mijn keuken precies geworden hoe mijn droomkeuken eruit moet zien. Kwalitatief zeer goed en heel secuur geplaatst met oog voor detail.

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, We zijn verheugd dat u tevreden bent met de service die u heeft ontvangen bij BSK. Het is ons streven om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en nauwkeurige installatie, en we zijn blij dat dit naar voren komt in uw ervaring. We zullen uw complimenten doorgeven aan onze verkoopafdeling en het installatieteam. Ze zullen blij zijn te horen dat u tevreden bent met hun werk. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Betrouwbaar

Klant vriendelijk en montage keuken Top!

Goede communicatie en meedenken

Zie titel

• Stijl keuken: Landelijke keukens

We zijn goed geholpen, maar toen de keuken er stond waren er nog wel een paar problemen., maar die zijn goed opgelost

• Stijl keuken: Design keukens

Bij het uitzoeken van de keuken en het uitkiezen van de apparaten is heel erg goed meegedacht. Ik ben daar heel erg blij mee. De keuken is ook goed gemonteerd. Kortom ik ben er herl blij mee

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer/mevrouw, Wanneer u blij bent, zijn wij ook blij! Fijn om te lezen dat onze adviseur u naar tevredenheid heeft kunnen helpen! Heel veel plezier met uw nieuwe keuken en bedankt voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Zeer tevreden.

Nadat we in februari bij een andere keukenzaak een gesprek hadden waar de verkoper nog niet de moeite wilde nemen om een keuken naar onze wensen te tekenen ivm ons budget, kwamen we in maart bij bsk. Verkoper luisterde naar onze wensen en dacht goed mee. Ons budget bleek prima toereikend voor de keuken die wij in gedachten hadden. Enige minpunt was dat de verkoper ons een korting wilde geven als we gelijk zouden tekenen voor de offerte, we voelden ons hierdoor overvallen, dit hadden we niet verwacht en gaf een vervelend gevoel. Later nog eens terug geweest voor enkele aanpassingen, dit verliep allemaal naar wens. Keuken werd 3 mnd later bezorgd en een dag later geplaatst. Met in ons achterhoofd 'geen enkele keuken wordt in 1x zonder problemen geplaatst' gingen we die dag in. Echter stond onze keuken in 1 dag zonder ook maar 1 tegenvaller! Ervaren monteurs die die rustig maar gestaag doorwerkten, wisten wat ze deden, meedachten in oplossingen, echt geweldig! Al met al hebben wij een geweldige ervaring met bsk keukens Rijssen en zijn zeer tevreden!

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Alles is goed en correct verlopen

Aflevering ging goed en optijd. Het plaatsen van de keuken ging zeer goed en netjes.

• Aanbod keukens N.v.t.
  • Stijl keuken: N.v.t.

Graag snel verkopen, geld ontvangen, maar afspraken verder nakomen erg slecht

De keuken in Januari besteld. Goed gesprek met de verkoper en alle wensen op papier. Hij heeft goed meegedacht en uitgewerkt. In mei levering en plaatsing. Niet alle apparaten vooradig. Oké met de huidige markt is dat verklaarbaar. Monteur heeft helaas de tekening niet gebruikt, dus planken niet in de wasmachine kast, maar wel gebruikt voor een ander kastje, gaten verkeerd voorgeboord in een diepvriesdeur, Combi oven werkte niet, vaatwasser niet vastgeschroefd, koof niet in kleur en meer mankementen. Veel bellen, maar terug bellen dat gebeurd dus niet. Na 4 weken wordt de koelkast nageleverd. Afspraak is 's ochtends. Hele ochtend thuis, maar helaas om 12 uur 's middags pas bericht dat het niet ging lukken. Communicatie is erg slecht. Na 5 weken eindelijk een nieuw frontje in de oven. Nu 6 weken na plaatsing is er nog geen nieuwe maatwerk kast en wordt er maar niet gerageerd op terugbel verzoeken om duidelijke afspraken te maken van wat wordt opgepakt en wat niet. Ik heb nog nooit gehoord dat een keuken in 1 keer goed geplaatst is, maar deze nasleep had ik niet verwacht.

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw review. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons! Het verheugt ons te horen dat het gesprek met onze verkoper positief is verlopen en dat al uw wensen zorgvuldig in kaart zijn gebracht. Dat is precies waar we naar streven: het vervullen van uw droomkeuken! Wij betreuren het uiteraard dat er tijdens montage van de keuken verschillende servicepunten naar voren zijn gekomen. Ons serviceteam doer er alles aan om eventuele servicepunten zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen. Wij vinden het uiteraard heel vervelend dat dat in uw ogen niet, of niet snel genoeg is gelukt. Wij zullen uw opmerkingen dan ook intern bespreken om onze processen te verbeteren. Wij zijn verheugd te kunnen melden dat de genoemde servicepunten inmiddels allemaal zijn opgelost. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. Mocht u in de toekomst vragen hebben, neemt u dan contact met ons op! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Één keer, nooit weer

Ondertussen vanaf het aankoop moment, tot nu, een halfjaar verder, al aan het wachten op het moment dat onze keuken compleet afgemonteerd is. Verkoop in de winkel was top! Maar wat daarna gebeurde, was zwaar onder de maat. Ondertussen zijn er al drie aanrechtbladen beschadigd geleverd, en keer op keer word er geen oplossing geboden en niet met ons mee gedacht. Er word niet gereageerd op mails en ook telefonisch gaat er van alles mis. Beloofd worden om teruggebeld te worden, wat niet gebeurd. Het is voor ons één keer en nooit weer om hier een keuken te kopen, en ook zeker niet aan te raden!

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het uiteraard erg vervelend om te lezen dat er meerdere keren een beschadigd werkblad bij u is geleverd! Wij doen onze uiterste best om onze klanten de beste service te bieden. Wij zijn daarbij echter ook afhankelijk van externe factoren, zoals toeleveranciers en levertijden, wat in deze uitzonderlijke tijd nogal een uitdaging kan zijn. Wij hebben inmiddels vanuit onze serviceafdeling inmiddels mogen vernemen dat het werkblad naar volle tevredenheid is vervangen! Wij wensen u dan alsnog heel veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Uitstekend!

Van begin tot eind een prettig contact, alles perfect geleverd en geïnstalleerd.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling! Wij zijn erg blij met uw aanbeveling en wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Over BSK Keukens

Bij BSK Keukens zijn we ervan overtuigd dat een nieuwe keuken kopen vooral léuk moet zijn. De voorpret in de showroom, het zoeken naar de juiste sfeer, materialen en apparatuur.... Een inspirerende ontdekkingsreis waarin alles vlekkeloos verloopt. Bij ons weet je zeker dat je nieuwe keuken straks van top tot teen 'klopt'. Helemaal in jouw stijl, gemaakt van hoogwaardige materialen compleet met topkwaliteit apparatuur én dat alles voor een betaalbare prijs.