Goede communicatie en meedenken

Zie titel

Goed geholpen

We zijn goed geholpen, maar toen de keuken er stond waren er nog wel een paar problemen., maar die zijn goed opgelost

• Stijl keuken: Design keukens

Bij het uitzoeken van de keuken en het uitkiezen van de apparaten is heel erg goed meegedacht. Ik ben daar heel erg blij mee. De keuken is ook goed gemonteerd. Kortom ik ben er herl blij mee

Zeer tevreden.

Nadat we in februari bij een andere keukenzaak een gesprek hadden waar de verkoper nog niet de moeite wilde nemen om een keuken naar onze wensen te tekenen ivm ons budget, kwamen we in maart bij bsk. Verkoper luisterde naar onze wensen en dacht goed mee. Ons budget bleek prima toereikend voor de keuken die wij in gedachten hadden. Enige minpunt was dat de verkoper ons een korting wilde geven als we gelijk zouden tekenen voor de offerte, we voelden ons hierdoor overvallen, dit hadden we niet verwacht en gaf een vervelend gevoel. Later nog eens terug geweest voor enkele aanpassingen, dit verliep allemaal naar wens. Keuken werd 3 mnd later bezorgd en een dag later geplaatst. Met in ons achterhoofd 'geen enkele keuken wordt in 1x zonder problemen geplaatst' gingen we die dag in. Echter stond onze keuken in 1 dag zonder ook maar 1 tegenvaller! Ervaren monteurs die die rustig maar gestaag doorwerkten, wisten wat ze deden, meedachten in oplossingen, echt geweldig! Al met al hebben wij een geweldige ervaring met bsk keukens Rijssen en zijn zeer tevreden!

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Alles is goed en correct verlopen

Aflevering ging goed en optijd. Het plaatsen van de keuken ging zeer goed en netjes.

• Stijl keuken: N.v.t.

Graag snel verkopen, geld ontvangen, maar afspraken verder nakomen erg slecht

De keuken in Januari besteld. Goed gesprek met de verkoper en alle wensen op papier. Hij heeft goed meegedacht en uitgewerkt. In mei levering en plaatsing. Niet alle apparaten vooradig. Oké met de huidige markt is dat verklaarbaar. Monteur heeft helaas de tekening niet gebruikt, dus planken niet in de wasmachine kast, maar wel gebruikt voor een ander kastje, gaten verkeerd voorgeboord in een diepvriesdeur, Combi oven werkte niet, vaatwasser niet vastgeschroefd, koof niet in kleur en meer mankementen. Veel bellen, maar terug bellen dat gebeurd dus niet. Na 4 weken wordt de koelkast nageleverd. Afspraak is 's ochtends. Hele ochtend thuis, maar helaas om 12 uur 's middags pas bericht dat het niet ging lukken. Communicatie is erg slecht. Na 5 weken eindelijk een nieuw frontje in de oven. Nu 6 weken na plaatsing is er nog geen nieuwe maatwerk kast en wordt er maar niet gerageerd op terugbel verzoeken om duidelijke afspraken te maken van wat wordt opgepakt en wat niet. Ik heb nog nooit gehoord dat een keuken in 1 keer goed geplaatst is, maar deze nasleep had ik niet verwacht.

Één keer, nooit weer

Ondertussen vanaf het aankoop moment, tot nu, een halfjaar verder, al aan het wachten op het moment dat onze keuken compleet afgemonteerd is. Verkoop in de winkel was top! Maar wat daarna gebeurde, was zwaar onder de maat. Ondertussen zijn er al drie aanrechtbladen beschadigd geleverd, en keer op keer word er geen oplossing geboden en niet met ons mee gedacht. Er word niet gereageerd op mails en ook telefonisch gaat er van alles mis. Beloofd worden om teruggebeld te worden, wat niet gebeurd. Het is voor ons één keer en nooit weer om hier een keuken te kopen, en ook zeker niet aan te raden!

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat er meerdere keren een beschadigd werkblad bij u is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Van onze serviceafdeling hebben wij begrepen dat uw nieuwe werkblad inmiddels in bestelling staat. Wij zullen er alles aan doen om z.s.m. uw nieuwe werkblad te kunnen leveren en monteren. Nogmaals onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Uitstekend!

Van begin tot eind een prettig contact, alles perfect geleverd en geïnstalleerd.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling! Wij zijn erg blij met uw aanbeveling en wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Prettig contact en mensen met hart voor hij werk

Het rekenen van de keuken ging heel soepel. We hebben precies de keuken gekregen die we in ons hoofd hadden. Het proces ging soepel, ook toen bij het definitief tekenen en andere kraan gekozen moest worden. Er zat een klein meetfoutjr bij het opmeten, maar Tim heeft de keuken toch goed en vakkundig kunnen plaatsen. Hij heeft echt zijn uiterste best gedaan om ook de afvoer goed aan te sluiten. Fijne vent.

Slechte aftersales

De keukenverkoper geeft verkeerd advies, waardoor je uitkomt op extra kosten. Als je om een tegemoetkoming o.i.d. vraagt dan wordt je door de dame van de klantenservice erg onvriendelijk en bijdehand geholpen. Je kan dan net zo goed aan dovemansoren kloppen. Ik adviseer mensen om hier absoluut geen keuken aan te schaffen.

• Prijs-/kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Montage en levering N.v.t.
  • Stijl keuken: Design keukens

Vanaf de eerste contacten tot de realisatie van de keuken is alles prima verlopen

De plaatsing was correct, maar door mogelijk tijdgebrek werden de puntjes op de i een beetje verwaarloosd.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Keuken werd netjes afgeleverd . En daarna door het montage bedrijf vakkundig geplaatst . Goed en net bedrijf verstaan hun vak goed en komen afspraken na.

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Fijne keuken voor redelijke prijs

Mooie keuken, vlot proces (en ik was een vlotte klant). Iets lastiger als je extra's wilt die afwijken van de standaard. Mijn monteur was top!

Hebben waargemaakt volgens afspraak

Met veel geduld een offerte opgesteld. Goede uitleg en nagekomen wat afgesproken is. Levering had beter gekund, monteur was uitstekend.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring met BSK Keukens! Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Prima! van ontwerp tot montage

We zijn goed geholpen. Een goede adviseur die ons geholpen heeft en alle tijd voor ons had Goede monteur met verstand van het vak, en juiste bezorging. Tevreden met onze mooie keuken!.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Goed advies en uitstekend contact gehad

De ontworpen keuken is heel mooi geworden, goed advies op de indeling gehad en zijn er 3 maand later nog steeds super blij mee. De montage was erg goed uitgevoerd, de monteur dacht heel erg met ons mee.

• Stijl keuken: Design keukens

Goede en betaalbare keukens waarbij uitstekend advies wordt gegeven.

De verkoper van BSK Apeldoorn heeft ons uitstekend geholpen waarbij hij heeft meegedacht in de mogelijkheden. Het transportbedrijf heeft de keuken geleverd op de afgesproken tijd. Hiermee is voorkomen dat er onnodig vrij genomen moest worden. De monteurs werken keurig en hebben met ons voldoende overleg gehad of iets net op een andere manier misschien niet praktischer was. Ook werkten zij keurig en netjes. Kortom: het gehele proces van uitzoeken tot afmonteren is uitstekend verzorgd.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring met BSK Keukens. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

super

super

• Stijl keuken: Design keukens

Mooie keuken, strak, maar geen goed advies

De keuken ziet er mooi uit. Het aanlooptraject was ook goed, totdat de monteur kwam. De uitsparing in de muur voor de hoge kast moest n.a.v. Het verkoopgesprek 241 cm worden. Voor een hoge kast van 240 cm. Bij het stukadoren nogmaals gebeld met BSK over de maat van het gat. Opnieuw: 241 cm. De monteur die kwam monteren gaf echter aan dat dit te groot is. Hij kan de naden niet dichten, dus nu zitten er aan beide zijden van de kast kieren van ongeveer 5 mm. Jammer. Ik had gehoopt op een beter advies. Daarnaast was de kraan verkeerd om aangesloten. Dit heb ik zelf opgelost. Het stopcontact voor de afzuigkap dat op advies van jullie op de balk van de balklaag is geplaatst, was ook niet goed volgens de monteur. Hij ‘kreeg de stekker er nooit in op deze manier.’ Na even geprobeerd te hebben, ging het uiteindelijk gelukkig toch. De monteur gaf aan dat ‘je dat hebt als je alles zelf wilt doen’. Ik heb uiteindelijk m’n excuses gemaakt, maar het voelt gewoon niet oké. Dat is jammer. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om alles door allerlei bedrijven te ‘laten’ doen. Het zou mooi zijn als de adviezen die vanuit jullie komen dan ook aansluiten bij de uiteindelijke uitvoering van de werkzaamheden door de monteur. Dit zorgt dat de monteur prettiger werkt en dat heeft ook z’n uitwerking op de uiteindelijke sfeer bij de klant. Daarnaast nog iets dat ik raar vond: ik heb zelf hoekstopkranen gemonteerd, maar de monteur had deze ook bij zich. Ze zijn niet heel duur, maar hij heeft ze gewoon weer meegenomen. Hoort hij dit niet achter te laten? Het hoort toch bij de keuken?

Prima!

Prima geholpen in de winkel met het ontwerpen van de keuken en daarna is de levering en het plaatsen prima verlopen. Zelfs het afval werd opgehaald...

Helemaal top!

Wij hebben afgelopen zaterdag een gesprek gehad met de adviseur op locatie Rijssen, dit is ons uitstekend bevallen. de adviseur heeft goed meegedacht met de mogelijkheden en nam rustig de tijd om alles door te lopen. Tijdens het gesprek kregen wij een goede service, top bedrijf!

Fantastisch

Vanaf het eerste contact in de showroom een goed gevoel bij BSK Rijssen. Goede adviesen en er werd ruim de tijd genomen. Ook mogen proeven van lekkere dingen die gemaakt werden...

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Het maakt ons erg blij om te lezen dat u naar volle tevredenheid bent geholpen in de showroom! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe BSK keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Prima service van ontwerp tot montage

We zijn goed geholpen bij het ontwerp van de keuken. Tekeningen van de elektrische installatie en waterleiding en afvoer gaven onze installateur alle informatie die nodig was. De installateur van de keuken heeft netjes gewerkt en de keuken mooi opgeleverd.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Juiste advies mooie prijs en kwaliteit

Bij het uitzoeken van de keuken werden we erg goed geadviseerd door de verkoper , hij maakte een mooie 3-D tekening die precies op maat was voor onze keuken Na de aankoop van de keuken werden wij op de hoogte gehouden via de mail wanneer de keuken besteld werd, en door een vriendelijke stem aan de andere kant van de telefoon werd de planning rondgemaakt . Alles is zeer goed verlopen en we zijn erg tevreden met onze keuken waar we heerlijk in mogen koken Met vriendelijke groeten Familie Dannenberg uit Rijssen

ZEER TEVREDEN

De keuze en koop in de winkel bij de adviseur was uitzonderlijk prettig en zeer klantvriendelijk. De levering van de spullen kan beter, nl. beter overleg en afstemming en doen wat beloofd was.... De plaatsing was van zeer hoge kwaliteit, zeer kundig en netjes. De monteur is werkelijk een kanjer, en zeer aan te bevelen voor het vakkundig en in prettige sfeer opbouwen en opleveren van je nieuwe keuken.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wij vinden het fijn om te lezen dat u naar volle tevredenheid bent geholpen door onze adviseur! Uw opmerking met betrekking tot de levering van de keuken zullen wij zeker met onze transporteur bespreken. Heel veel (kook)plezier toegewenst in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, BSK Keukens

Over BSK Keukens

Droomt u al van uw mooie nieuwe keuken? Bij Budget Select Keukens maakt u die droom waar. Op onze website vindt u een grote collectie topkwaliteit eigentijdse, klassieke en design keukens vanaf € 2.500,- compleet met apparatuur. Stuk voor stuk droomkeukens, voor prijzen waarvan u niet wakker zult liggen.