Helder verhaal waarin ik direct wist waar we staan op dit moment.

Fijn dat het een presentatie was door 2 mensen met een ander onderwerp die werd gehost door Mark. Op die manier heb je afwisseling ipv een verhaal waar je een uur naar moet luisteren. Qua inhoud ook super, goed tips en voor mij de bevestiging dat we goed bezig zijn. Jacqueline had het over Xing, maar mijn ervaring is dat hier ook door Duitsers steeds minder gebruik van wordt gemaakt en er echt een verschuiving naar LinkedIn is. Zeker onder de jongere generatie en mensen die internationaal werken.

Laaghangend fruit, klaar om te plukken en er een hele mand mee te vullen

Laaghangend fruit, klaar om te plukken en er een hele mand mee te vullen

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM International Trade had betrekking op de volgende dienstverlening: N.v.t.

Goede samenwerking om eerste ronde van funding te realiseren

Voor de samenwerking met de BOM bediende het business plan van Yield Computer voornamelijk de interne stakeholders. In een korte en intense periode hebben we dit samen met de BOM, in de persoon van Pieter Meeuwissen, gebracht naar een niveau dat ook de stakeholder, investeerder, de juiste informatie kon vinden. Dit heeft geleid tot een samenwerking met de BOM, de BSF en de Rabobank. Zonder samen met de BOM op te trekken had het, langer geduurd, en was het onzekerder geweest, dat een samenwerking met drie genoemde partijen zou zijn gerealiseerd.

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM Brabant Ventures had betrekking op de volgende dienstverlening: Investments

Interessante verhalen van ondernemers die weten waar ze het over hebben

Interessant programma, niet moeilijk om te blijven volgen door de afwisseling

zeer informatief

Prima zeer informatief en prima selectie van sprekers!

• Dienstverlening

Goed initiatief dat navolging verdient

Het zou mooi zijn als sprekers in de toekomst minder willen vertellen (minder zichzelf en hun bedrijf willen verkopen) en juist meer nauwkeurige routes beschrijven die zij hebben bewandeld om te komen war ze nu zijn. Liever twee nauwkeurige routes (aanbevelingen) dan hele verhalen. De aanbevelingen en enthousiasme van Farina waren al genoeg voor het hele webinar.

Goede informatie

Soms dubbele informatie. Misschien al van tevoren een thema meegeven aan de presentators. Zou ook prettig zijn als naast de naam van de 'gasten' een bedrijfsnaam zou staan. Wellicht zou je met verschillende partijen samen die D-markt kunnen benaderen.

Nuttige informatie

Bevestiging dat het in Duitsland heel behoudend eraan toe gaat, in vergelijking met NL. Je moet bij de verzekeringsmij's zijn om reimbursement te realiseren. Maar ook een lange adem (2-4 jaren).

BOM Brabant Ventures has been very supportive and helpful

After moments of considerable uncertainty and economic distress, caused by the Corona crisis, the COL facility provided a balloon of oxygen to the company. BOM Capital has been very helpful and supportive during this period, providing guidance and advice.

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM Brabant Ventures had betrekking op de volgende dienstverlening: Investor Readiness Program, Investments, Market Readiness Program, Customer Discovery Program, Business development, Corona Rebuild Program

Constructieve meedenkers

Wij hebben BOM medewerkers ervaren als constructieve meedenkers, die de verschillende belangen goed afwegen. Wij hebben met meerdere medewerkers te maken gehad en wat wij bijzonder vinden is dat zij onderling contact zoeken en bij elkaar te rade gaan over de voorliggende case.

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM Brabant Ventures had betrekking op de volgende dienstverlening: Business development, Corona Rebuild Program

Ons eigen consistent gedrag zorgt voor de uiteindelijke groei.

Kritisch, respectvol en leerzaam programma. Waardoor we bewustwording hebben gekregen waar we ons als bedrijf bevinden en hoe we onze dromen realistisch kunnen behalen.

• Dienstverlening

It was a very helpful and informative webinar

Very fast responds the demand

• Services
  • The contact with BOM Foreign Investments related to the following services: Already established foreign company in Brabant, Event organised by BOM Foreign Investments

Het investor readiness programma: erg leerzaam

Er zijn niet zoveel plekken waar je kunt leren hoe je een bedrijf op moet bouwen en starten: dit is een goede. Je krijgt een goed theoretisch kader en goede feedback. Je leert waar op te focussen: wat belangrijk is en wat niet belangrijk is in welke fase. Daarnaast geleerd om te focussen op begrip van het klantprobleem. De deskundigheid van de begeleiders is mijns inziens erg groot. De verbeterpunten wat betreft communicatie en proces hebben vooral te maken met het feit dat het de eerste online versie van het investor readiness programma was dat online gegeven werd. Verbeterpunt communicatie: het was soms onduidelijk wat er als voorbereiding voor de volgende meeting moest gebeuren. Verbetering proces: we hadden soms het gevoel dat we eerste iets moesten voorbereiden en na het presenteren pas de theorie kregen. Verder zou een naslagwerk voor de theorie wel handig zijn.

• Dienstverlening

Leerzame ervaring voor langdurige groei

Dit programma bevat alles wat nodig is om een langdurige groei door te maken met uw bedrijf. Ruimte om de casus van ieder te bespreken en te leren van de processen die anderen doormaken. De begeleiders geven veel handvaten waaraan opgetrokken kan worden, om er zeker van te zijn dat met de juiste activiteiten beziggehouden worden.

• Dienstverlening

Prettig en waardevol overleg met uitleg over BOM en mogelijke verdere samenwerking

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM Foreign Investments had betrekking op de volgende dienstverlening: Reeds gevestigd buitenlands bedrijf in Brabant

Proactive and professional project manager

BOM is always helpful, reliable, and customer centric. Project manager is there to listen and think together with you so you are never left alone when help is needed. As a foreigner company, we are h and satisfied with the facilities and assistance provided by BOM.

• Services

Very good support service , and a lot of information available

I receive support from BOM related to Legal, tax, housing advising in the past 10 years. and I am very satisfied with the quality of the service they have provided until now.

• Services

Victoria is supportive, enthusiastic, and professional, so is BOM.

Victoria always stands by for help. We can feel her sincerity to take care of our needs. She is professional, proactive and responsive. We have only positive impression about her and BOM.

Relevante contacten

Ik heb altijd een goede ervaring gehad met Trade Mission georganiseerd door de BOM in samenwerking met KMM. Ditmaal was het online ivm de pandemie en er waren kleine issues met het platform, maar ook dat is eiteindelijk gelukt.

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM International Trade had betrekking op de volgende dienstverlening: Marktinformatie en ondersteuning bij markttoegang, Ondernemersreizen

Zeer geslaagde online bijeenkomst

Zeer geslaagde online bijeenkomst! Al mis je de échte face to face gesprekken natuurlijk heel erg, maar begrijpelijk vanwege de Corona uitdagingen (en niet te vergeten de lock-down in Israel.

• Dienstverlening

Goed meegedacht op weg naar een passende oplossing.

Onder prettige begeleiding van de toegewijde business developer is zowel ons team als ons product gegroeid naar waar het zijn moest voor een tweede financiering. Het financieringstraject is vlot verlopen, met heldere uitleg voor ons en mede-investeerders.

Voor verbetering vatbaar

Naar mijn mening waren er in het begin te veel algemene praatjes om vervolgens 2 sprekers te hebben die veel te veel in de diepte gingen. Ik was eigenlijk op zoek naar content die daar tussenin in zit. Ook was het geluid bij sommige sprekers niet geweldig en was er regelmatig steenkolen Engels te horen. Verder leek het publiek mij voornamelijk Nederlands, waar ik iets meer een mix had verwacht. Het was een goede proging, maar het kwam bij mij een beetje amateuristisch over.

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM International Trade had betrekking op de volgende dienstverlening: Ondernemersreizen

verassend goed, qua voorbereiding en inhoudelijk laat het niets te wensen over.

de set up en begeleiding was uitmuntend. verwacht het meeste van de bi laterale contaten en kijk uit naar het vervolg van de twee sessie die ik heb gehad.

• Dienstverlening

Erg interessant webinar met nieuwe inzichten ondanks 'lange zit'

Ik vond het webinar erg interessant omdat ik kort en bondig weer een update van mijn kennis van Israël en de economische verbinding met Nederland heb gekregen. En omdat ik de bijdragen van de gastsprekers zonder uitzondering zeer de moeite waard vond. Ondanks het feit dat ik die bedrijven / organisaties overwegend al kende. Presentaties van NL ambassade hadden iets vlotter mogen zijn maar waren inhoudelijk wel goed. Ik maakte me zorgen over een duur van 10u tot 13u30 - da's echt heel lang voor een webinar, maar ik ben er 95% van de tijd bijgebleven. Ik zou deelnemers bijna aanraden om het thuis - in de woonkamer - te beluisteren: kun je af en toe nog een kopje koffie of een boterham gaan halen en niks missen ;-)

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM International Trade had betrekking op de volgende dienstverlening: Marktinformatie en ondersteuning bij markttoegang, Kennissessies in Brabant

Professioneel

Deskundige mensen, op en prettige sfeer

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM Ecosystems Development had betrekking op de volgende dienstverlening: N.v.t.
  • Het contact met BOM Foreign Investments had betrekking op de volgende dienstverlening: N.v.t.
  • Het contact met BOM Renewable Energy had betrekking op de volgende dienstverlening: N.v.t.