BOM heeft zich actief ingezet om ons bedrijf te laten groeien

Fijne en gecommitteerde partij om mee samen te werken. Heeft zich actief ingezet om een sterk syndicaat te vormen. Voert een intensief DD proces om het bedrijf toekomstbestendig te maken.

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM Brabant Ventures had betrekking op de volgende dienstverlening: Investments

Mooi overzicht van relevante info rond tax voor business in China

Tijdens de ontbijtsessie met presentaties rond business in de VS en China kwamen ter zake kundige presentatoren aan het woord en kreeg ik verder input op mijn vragen op het punt van Tax en vestiging voor China. Mogelijk geven de beschikbare slides voldoende informatie, anders kan ik van de koppeling met het bedrijf gebruik maken.

• Dienstverlening

Fijn om weer eens mede ondernemers te ontmoeten en bij te praten over zakendoen in een veranderende wereld.

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM International Trade had betrekking op de volgende dienstverlening: Kennissessies in Brabant

Super alles top geregeld.!

Goede bijeenkomst.

Compliment voor de professionele aanpak. Ik kwam er vooral vanuit onze China ontwikkelingen die kregen wat minder aandacht door de tijdsdruk. Eventueel in de toekomst iets strakker plannen hierdoor zijn de presentaties gelijkwaardig. Groeten Jeroen

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM International Trade had betrekking op de volgende dienstverlening: Marktinformatie en ondersteuning bij markttoegang, Ondernemersreizen, Kennissessies in Brabant

Met zorg en inspanning goed verzorgde kennismaking.

Fijn om met gelijkgestemde ondernemers te kunnen ontbijten, de mensen van de BOM te spreken en om te leren over in Amerika ondernemen. De organisatie van de BOM en de toewijding van de mensen die de BOM representeren vind ik: de BOM! (Sorry voor deze flauwe woordspeling - maar door Maureen tijdens de sessie hierdoor getriggerd).

• Proces N.v.t.

Superb.

The people, support and services provided are incredible. The depth of expertise is truly first class. Thank you.

• Services
  • The contact with BOM Foreign Investments related to the following services: Already established foreign company in Brabant

Positieve eerste indruk van de BOM, professioneel georganiseerde sessie.

Het eerste deel was wat minder relevant voor me vanwege de ruime buitenlandse ervaring. Tweede deel (verzekeren) wel, praktische tips en handvaten met heldere uitleg. Veel van opgestoken en gaat ons behoeden voor fouten.

Praktische informatie over de zaken die ik had verwacht

Praktische informatie over de zaken die ik had verwacht

• Dienstverlening

Mooie gelegenheid voor netwerken met Nederlandse bedrijven die zich op de US markt oriënteren of ree

Goede mogelijkheid om wat beter de valkuilen en mogelijkheden te leren kennen. Vanwege de complexiteit logisch om slechts een aantal elementen van het geheel te behandelen gezien de beperkte tijd

• Dienstverlening

Overall support is considerably dropping

We had got good support from BOM during the setup and initial days of our establishment in Netherlands. But, since last couple of years the support levels has dropped considerably and minimal.

Supportive and collaborative

I am receiving feedback in time, and happy with the outputs

• Services

Snelle support on aangegeven probleem

Snel en direct support op een aangegeven probleem

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM Foreign Investments had betrekking op de volgende dienstverlening: Reeds gevestigd buitenlands bedrijf in Brabant

Altijd vriendelijk, en doeltreffend.

Behulpzaam, duidelijk & snel

• Dienstverlening
  • Het contact met BOM Foreign Investments had betrekking op de volgende dienstverlening: Nieuwe vestiging in Brabant

Good service and support

Good service and nice communication.

• Dienstverlening

Deskundig, betrokken en prettige samenwerking

De BOM heeft actief meegeholpen bij het vinden van een sterk syndicaat van investeerders, wat essentieel was voor de start van ons bedrijf. Zij hebben goede juridische en fiscale adviseurs ingezet om een optimale deal te bereiken voor het bedrijf en de employees. We hebben intensief contact gehad met de BOM waarin issues open konden worden besproken en gezamenlijk naar de beste oplossing werd gezocht. Ik ben positief verrast over de sterke inhoudelijke input van de BOM in business strategie en relevante bedrijfsprocessen.

Compleet en deskundig advies

Goede ervaring met mijn kontakt persoon. Goed advies. Goede additionele deskundigen komen erbij indien nodig. Fijne en symphatieke groep om mee te werken

• Dienstverlening

successful, supportive and in time

I got answers for my questions in time. Necessary support is provided by creating several options and meeting with our needs. I am fully satisfied with your trust and collaboration in my project.. thank you

• Services
  • The contact with BOM Foreign Investments related to the following services: New office in Brabant

Goede theorie, interessante inzichten, praktijkgedeelte niet realiseerbaar

Ik heb met plezier en veel interesse de theorie en de daarbij ontstane discussies samen met de andere bedrijven gevolgd. Het gemêleerde gezelschap vond ik juist interessant om verschillende inzichten te vergaren en werkt voor mij als energizer om bij mijn eigen bedrijf door te pakken. De pogingen om de theorie met daadwerkelijke klantgesprekken om te zetten in het voorgestelde korte tijdbestek beschouw ik niet als realistisch en paste niet bij ons bedrijf

• Dienstverlening

Proactieve ondersteuning in verbeterprocessen voor marktbenadering en marktgroei.

De mensen bij de BOM zijn in staat zich goed te verdiepen in klantwensen en hun behoeften voor de markt. Wat de ondersteuning sterk maakt is dat men goed op de hoogte is van veranderende marktsituaties en middels algemene training en/of maatwerk meer uit de markt te halen. Voor een stabiel groeiend bedrijf als Hycult met > 25 jaar internationale ervaring voelen wij ons nog steeds uitgedaagd en geprikkeld om meer uit onze business te halen. Misschien doet de BOM zich te kort door alleen te profileren op start-ups naar scale-ups. Onze ervaring is dat de BOM ook uitstekend in staat is om ervaren scale-ups ook naar een volgend hoger level te brengen.

• Dienstverlening

Pragmatische & actiegerichte ondersteuning mbt internationalisering

De BOM staat met goed raad & netwerk ter zijde om samen de ambities waar te kunnen maken. Telkens snelle responstijden en er worden uitstekende hulpmiddelen aangereikt om te versnellen!

Leuke opzet en leerzaam

Goede leraren en leuke diverse groep. Nieuwe inzichten gekregen in aanpak nieuwe markten. Betrokken coaches.

• Dienstverlening

Op zoek naar nieuwe business is de BOM uiterst behulpzaam

Ik ervaar veel ondersteuning, marktkennis, ervaring en professionaliteit in mijn prettige contacten met de BOM.

BOM Brabant Ventures is een top partner

BOM heeft ons zowel in een vroege als iets verdere fase enorm geholpen, niet alleen met financiële middelen maar ook met kennis en relaties. Een prettige en zeer wenselijke partner, zeker in een vroege fase als het soms nog zoeken is.

• Dienstverlening

Zonder Floris' enorme inspanning hadden we het niet gered om de ronde te closen in 2021

Floris van Hamel is onze 'man' binnen de BOM. Hij vertegenwoordigt jullie in onze aandeelhoudersvergaderingen en hij heeft het voortouw genomen om de processen rondom het organiseren van een bruglening met de bestaande investeerders en de closing van Series B te realiseren eind vorig jaar. Floris heeft dit met tomeloze inzet en toewijding gedaan en uiteindelijk succesvol weten af te sluiten nog voor de kerst. Dit laatste was waarschijnlijk niet gelukt zonder al zijn inspanningen. Hiervoor ben ik hem zeer erkentelijk. Nogmaals dank Floris.