Als jarenlang een fijne klantrelatie

Ik vind het als klant, waar dan ook, erg belangrijk om op een leuke, toegankelijke en eerlijke manier echt in contact te zijn. Onderste uit de kan hoeft niet, wel dat de verkopende partij er wat aan gelegen is jou als klant te hebben en daarvoor wat te willen doen. En die ervaring heb ik met de vestiging aan de Jozef Israëlslaan te Woerden. Kom er al jarenlang met veel plezier.

ze doen hun werk goed!

Mijn Ervaring is, Ik wordt altijd vriendelijk gelopen en dat is erg fijn. Het werk wat ze verichten is goed

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fantastisch geholpen door Marc te Viet!

Veel tijd en goede uitleg over de auto. Stelt je op je gemak en weet waar die over praat.

Fantastisch geholpen

Toen ik op zoek was naar een andere auto werden al mijn wensen in kaart gebracht. Op basis daarvan is de voor mij juiste auto gevonden. Uitleg over de opties was helder en ook het proces van aankopen en inruilen. Kortom, alles wat je nodig hebt

Geweldig en betrouwbaar gevoel

Ik stapte in de showroom om een occasion te koop die zij in hun voorraad hadden. Toen ontmoete ik dhr Ronald Bomas hoofd afdeling verkoop, gelijk ontstond een klick en de auto was niet meer centraal zijn verwelkoming en de vriendelijke uitstraling gaf ons al het gevoel van veiligheid en betrouwbaarheid, ik voelde daar zo op mijn gemak dat ik niet eens over de prijs van de occasion wilde onderhandelen het was voor mij iedere cent waard die betrouwbaarheids gevoel straalde ook in de auto’s in de showroom en buiten de showroom en ze zijn ieder cent waard.j”uiteindelijk jij koopt wat zij adverteren en beloven. Op de dag van de aflevering kreeg ik nog onverwachts een bos bloemen voor mijn vriendin, ik was erg stil van hoe attent deze Peugeot dealer is met zijn klanten, ik zal zeker hun klant blijven voor al mijn onderhouden en het eventueel aanschaf van een nieuwe auto in de toekomst. van Vliet Pgh Woerden bedankt voor jullie service en betrouwbaarheid en de hele samenwerking van de hele team.

Zeer prettige service

Auto gekocht bij dit bedrijf. Goed contact. Zeer behulpzaam. Nette aflevering, alles goed op orde

Fantastisch, deskundig en correct

Goede en erg fijne garage. Deskundige hulp en monteurs.

Professionele en vriendelijke hulp

Recentelijk een Opel Corsa gekocht bij autocentrum van Vliet. Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen. Naast de auto die ik op het oog had zijn er ook andere modellen besproken met voor- en tegenpunten.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel fijn contact en rij heerlijk in mijn nieuwe bus.

Vanaf het eerste contact goed geholpen en meegedacht. Duidelijke informatie en handige linkjes via de mail.

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Eerlijke en prettige ervaring bij aankoop Vivaro.

Gebruikte Opel Vivaro gekocht en onze VW Transporter ingeruild. Eerlijke deal, goede service, deskundige verkoper.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk, vlot en behulpzaam bij elke vraag

Bij de aankoop van een fiat 500C autowinkel betrokken. Juiste informatie verkregen bij elke vraag. Prima bevallen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede service, super tevreden met de aangeschafte occasion

We zijn goed geholpen met de aankoop van de online gevonden occasion. Goede service, prijs, voorwaarden en daarmee vertrouwen.

Relaxed zakendoen

Vanaf het eerste belletje tot aan het ophalen van de auto fijn, snel en relaxed geholpen. Ook de service erna was goed en snel. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Dit jaar voor de tweede keer een auto gekocht bij Opel van Vliet.

Al ruim 10 jaar zakelijke klant bij van Vliet en dit voorjaar een nieuwe Movano gekocht. Vanwege de klantvriendelijheid nu ook prive een Opel gekocht en we zijn zeer te spreken over het bedrijf.

Prettig

Goed en vriendelijk geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Servicegericht, eerlijk en heldere uitleg.

Presentatie van aanbod is aanlokkelijk, het nodigt uit tot kontakt maken. Het 1e kontakt via het online-kontaktformulier gedaan: geen reactie. Daarna ook via algemeen email-adres: geen reactie. Omdat aangeboden occasion-auto aanlokkelijk was, heb ik de rit richting Bodegraven genomen. Hier was het face-to-face kontakt prima, wat leidde tot het maken van een deal. De email-communicatie kwam nog ter sprake, zie 'suggestie tot verbetering'.

Eerlijke en nette verkoper

Een chevrolet spark occasion gekocht met garantie (extra pakket van 600 euro) Voor die 600 euro doen ze alles wat volgens het boekje van de auto moet gebeuren. Dat was dus een nieuwe distributie ketting die 10 jaar oud was diverse filters enz. Kortom alles vervangen voor deze 600 euro en zelfs nog een nieuwe accu erin gezet. Chapeau dit was het geldzeker waard wat we extra hebben betaald. Komen zelf uit maastricht en indien er binnen de 6 maanden garantie een kleinigheid zou zijn kunnen we met de garage overleggen of we dit in maastricht mogen laten maken. Zeer goed gevoel hierbij en het is de moeite waard voor ons geweest om hiervoor helemaal naar bodegraven te rijden. Groetjes van een tevreden klant.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd een heel prettige benadering door de medewerkers en een heel goede service.

Ik voel me bij deze locatie altijd welkom, het maakt niet uit waarvoor ik kom en wie ik er spreek. Deze keer heb ik via Kia private lease een nieuwe auto bij deze dealer besteld. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de voortgang. En al mijn vragen via de mail werden bijzonder snel beantwoord. Bij de aflevering werd zeer ruim de tijd genomen om alles door te nemen en werden ook alle functies van de auto uitgelegd en gedemonstreerd. Helemaal top dus!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Snelle en zeer correcte service

Na een aantal dagen op zoek naar een jonge Kia Niro uitgekomen bij Fase in Woerden. Tijdens een spontaan bezoek was de geadverteerde auto op dat moment niet aanwezig. Na overleg heeft John Schuurman geregeld dat de auto een uurtje later wel aanwezig zou zijn. Na de proefrit en bakkie koffie overgegaan tot aankoop. Een week later werd de auto keurig afgeleverd zoals besproken. Complimenten voor Fase autobedrijf en zeker voor John Schuurman.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk personeel en goede service.

Ze luisteren naar je wensen en nemen de tijd voor je.

Goed geholpen

Erg fijne ervaring gehad bij de koop van een auto ook nadat ik besloot mijn eigen auto zelf te verkopen in plaats van in te ruilen

Service kwaliteit en klantgericht

Betrokken Meedenkend Vriendelijk

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service en goed geholpen met deskundig advies

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

bij het ophalen an auto was het een belevenis zo leuk auto stond klaar onder een hoes en kreeg prachtige bloemen! was top verzorgd

Fantastische service

Goed geholpen in de aankoop van mijn auto en altijd bereikbaar om vragen te beantwoorden.