Service? Ja als je geduld hebt

Na eerst een nieuwe EV6 gekocht te hebben, nu ook een occasion sportage awd. De verkoopafdeling is zeer klantgericht en doet alles om je te helpen. Maar als je de auto eenmaal hebt ben je overgeleverd aan de service van de werkplaats. Als je ze aan de lijn krijgt, als, want dat is niet altijd het geval, is het zo druk in de werkplaats dat je met een probleem niet snel aan de beurt bent. In mijn geval met een schuifdak dat problemen geeft, ben ik over 4 weken aan de beurt. Bij mijn vorige merk was er in de garage altijd wel iemand kort beschikbaar om te kijken of eea snel opgelost kon worden, of dat er een langere afspraak gepland moest worden. Ruim 4 weken je dak niet kunnen gebruiken is geen service. Alles wat sales goed doet in Waddinxveen wordt afgebroken door de werkplaats

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Wij hadden lang geleden een Nero besteld maar het duurde wel heel erg lang voordat deze beschikbaar was. Gelukkig werd goed op het probleem ingesprongen. Tot aan de tijd dat onze nieuwe wagen beschikbaar was zijn we goed geholpen. Daar zijn we Fase nog steeds dankbaar voor.

• Reden bezoek: N.v.t.

Bedankt voor de mooie review Willem. Wij wensen jullie heel veel mooie en veilige kilometers met jullie nieuwe aanwinst. Hartelijke groet, Barbara, Fase Autobedrijven

Gewoonweg top!

Uit Limburg een occasion gevonden op de website en telefonisch contact opgenomen. Dat was heel open en plezierig. Paar dagen later met de trein naar Woerden, zonder dat te vragen werd ik door de verkoper opgehaald bij het station. Hele goede ontvangst, professioneel en ontspannen. Na proefritje auto gekocht en mee naar Limburg gereden. Paar puntjes ontdekt waar de verkoper heel coulant mee omging en nu (hopelijk laatste) kleinigheid ontdekt dat hier in Limburg mag worden hersteld onder garantie, zonder daarvoor naar Woerden te hoeven! Een goede ervaring met een betrouwbare, vriendelijke en deskundige verkoper/bedrijf. Nu weet ik weer waarom ik geen occasion bij een handelaar aanschaf, maar kies voor een dealerbedrijf. Ga vooral zo door!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bedankt voor de mooie review Peter. Wij wensen je heel veel mooie en veilige kilometers in je nieuwe aanwinst. Hartelijke groet, Barbara, Autocentrum Van Vliet

Zeer tevreden klant

Na onze bestelling heeft de aflevering van onze nieuwe auto 7 maanden geduurd maar het was het wachten meer dan de moeite waard en genieten we nu van onze nieuwe Stonic.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bedankt voor de mooie review Richard. Wij wensen jullie heel veel mooie en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst. Hartelijke groet, Barbara, Fase Autobedrijven

Duidelijke communicatie, goede service, snelle levering.

Duidelijke communicatie, goede service, snelle levering. Ook na levering neemt men kontakt op of alles naar wens is en/of er vragen-onduidelijkheden zijn.

Bedankt voor de mooie review F. Hartelijke groet, Barbara, Fase Autobedrijven

Als je mee denkt met mij als klant en erAlles aan doet om klanten blij te maken, doe je het goed.

Ik had zakelijk vorig jaar bij Stefan vd Graaf, zakelijk al een Kia EV6 aangeschaft, maar was nu op zoek naar een jong gebruikte auto voor privé. Stefan is een enthousiaste, maar zeker niet opdringerige verkoopmedewerker bij Fase, die niet alleen alles van auto’s weet, maar die zich ook goed kan verplaatsen in zijn klanten. Na goed naar mijn wensen geluisterd te hebben stelde hij me precies de auto voor die ik in gedachten had, zonder dat ik zelf precies wist welke dat zou moeten zijn. Meer dan dat zelfs; hij wist van deze auto de slijtage plekjes en wat er aan zou moeten gebeuren om hem helemaal betrouwbaar en naar mijn wensen te maken en hij zorgde er voor dat dit ook gerealiseerd werd. Betrokkenheid zoals dit, kom je zelden meer tegen. Voor mij, zolang er mensen zoals Stefan daar werken, nooit meer een andere auto dealer.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bedankt voor de mooie review Hans. Hartelijke groet, Barbara, Fase Autobedrijven

Vriendelijk en behulpzaam!

Ik kwam er binnen en werd vriendelijk ontvangen. Ook had ik een paar vragen en werden deze goed beantwoord en vond ik dit enorm fijn! Weinig kennis over auto's zelf en Stefan hielp me met alles. Mooie auto en nog wat lekkers erbij gekregen! Goede service ik raad het aan!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bedankt voor de mooie review Liesbeth. Hartelijke groet, Barbara, Fase Autobedrijven

Vanaf 1e contact is alles geweldig verlopen. We zijn heel blij met de Kia Picanto.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bedankt voor de positieve review Ruud. Hartelijke groet, Barbara, Fase Autobedrijven

Stefan is een goeie verkoper met veel verstand van de auto en goed meedenkt met de klant.

Mooi ingespeeld op de klant omdat we met de auto waarmee we bij de servicebalie stonden erg ontevreden waren.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Verkoop, service en onderhoud passen zich perfect op elkaar aan

Sinds zestien jaar vaste klant m.b.t service en onderhoud na aankoop van mijn Opel Corsa. Bij elke service beurt en of vragen m.b,t tot het wel of niet werken van bepaalde technische problemen wordt er adequaat en vriendelijk gekeken en uitgelegd wat er aan de hand is en in overleg naar de juiste oplossing gezocht om dit naar volle tevredenheid op te lossen

Fijn geholpen

Mooi bedrijf, fijn geholpen door Sharon. Aflevering auto was een feestje.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Klantvriendelijk, flexibel en snelle service

Wegens klantonvriendelijke houding van Kia Zeeuw & Zeeuw van Den Haag naar Waddinxveen gereden. Geen spijt gehad en blij met mijn keuze. Ik word goed geholpen, leenfiets gekregen en achteraf geen verassing wat de prijzen betreft.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldig geholpen en ervaren.

Bij het kopen van een gebruikte auto geweldig en soepel geholpen. Marc dacht heel goed mee en kwam uit zichzelf al met zaken die nog wat aandacht moeten hebben bij de auto voor aflevering. De aflevering van de auto was erg leuk gedaan. Een occassion gekocht maar behandeld alsof het een nieuwe auto was.

Zeer goed geholpen

absoluut een goed adres voor de aankoop van een auto. Goede prijs, geen extra kosten, wel extra werk verricht, duidelijke overeenkomst en waar voor je geld.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hele fijne zaak, capabele mensen en zeer fijne omgang met ons en onze wensen.

Nieuwe auto gekocht n.a.v. noodweer Italië. Erg goed geholpen en alles werd duidelijk verteld over de auto. Ook is binnen een week alles geregeld qua rijklaar maken, wat erg fijn is!

Top... de aflevering van onze Opel Grandland

Zeer deskundige en klantvriendelijke aflevering van onze auto

Zonder veel poespas

Wij hebben onze auto gekocht bij Dion Janssen. Dit ging heel relaxt, zonder de standaard salespraatjes, maar gewoon eerlijk en oprecht. Dat sprak ons erg aan.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bedankt voor de mooie review Aniela. Wij wensen jullie heel veel mooie en veilige kilometers in de nieuwe aanwinst. Hartelijke groet, Barbara, Autocentrum Van Vliet

Wauw wat een service

Mij dikke dank je wel gaan uit naar Danny en de Heren van de Sales. Ik kreeg mijn routeplanner niet meer op het scherm na de aanschaf van een nieuwe iphone, Hij deed het af en toe dus ik maar iedere keer zoeken wat het kon zijn. Dat moet ik toch zelf kunnen... Vandaag was het genoeg naar de dealer .. De eerste heer heeft mee gekeken maar kwam er ook niet uit. Daarna de verkoper die zijn samsung kreeg aangesloten .. yes dat werkte maar de apple play kregen we niet aan de praat. Iphone van de monteur (Danny) gehaald maar ook dat lukte niet.. wij naar binnen om de settings van mijn telefoon na te laten kijken door Danny ( Had ik zijn naam al genoemd ?) weer naar mijn auto en dat ging het ook niet worden .. zoeken, checken, accu eraf ( harde reset )( don't try that at home ) Soft ware update is het geworden en dat bleek het te zijn. Heren onwijs bedankt voor jullie geduld en hulp. Extra dank je wel aan Danny .. Ik ga weer hele veilige kilometers maken .. Dank zij .. jullie

• Reden bezoek: Andere reden

Zeer fijne ervaring met Marc.

Meerdere malen langs geweest en altijd een fijne ervaring met Marc gehad. Zeer behulpzaam en fijne afhandeling van zaken. We komen graag terug voor de aanschaf van de volgende auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Belazerd. Van vliet garage Gouda.

2 maanden voor onze vakantie een afspraak gemaakt voor de 100000 km beurt en apk. Vlak voor de vakantie zodat we veilig op vakantie konden. Nou alles behalve dat! Geen tijd om je distributie snaar te vervangen ( dit moet bij deze beurt) Andere opel garage gevonden die had gelukkig wel tijd. Die vonden een afgebroken afdekplaat die zat vast gekit, daaronder een flinke olie lekkage, geen achteras stootrubbers die zaten er helemaal niet in,moest een nieuwe motorsteun in door de olielekkages. Ik kom nooit meer bij deze garage. Klacht is ingedient en ik hoop dat ze met een passende oplossing komen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Jammer dat je een minder gevoel over ons hebt Miranda. Gelukkig hebben we achter de schermen contact met elkaar. Met vriendelijke groet, Team autocentrum van Vliet

Prima service, aardig personeel

Bij Van Vliet in Woerden wordt je altijd netjes geholpen. Mensen zijn er vriendelijk, geven je het gevoel dat je welkom bent en zijn ter zake deskundig.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Super blij met mijn eerste auto!

Ik zag de auto voorbij komen op Autotrack. Zonder een afspraak te plannen zijn we langs geweest en konden we gewoon een proefrit maken, super fijn! Bij het ophalen van de auto was alles goed geregeld en verliep het soepel. Uiteindelijk weggereden met een goed gevoel, leuke auto, voorzien van een goede service met een bos bloemen. Heel erg bedankt!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Al heel wat jaren klant en dat blijf ik ook nu weer. ‘Autocentrum Van Vliet maakt rijden geweldig!’ Dank voor de aankoopbegeleiding. De aflevering duurde wat langer dan gewenst, maar dat lag niet aan de Autocentrum Van Vliet. Ik ben dik tevreden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Stefan van der Graaf heeft ons zeer klantvriendelijk geholpen.

Via internet hebben wij onze belangstelling voor een nieuwe Kia Picanto laten weten. Stefan nam snel telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken. Hierop hebben wij de auto op een plezierige manier gekocht. De aflevering was prima verzorgd.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Erg blij met onze nieuwe auto

Na een zoektocht van een paar weken uiteindelijk bij van vliet uitgekomen. Prachtige Peugeot 3008 waar alles op en aan zit wat we ons konden wensen. Na afleveren gelijk 2 weken mee op vakantie geweest waar we hem goed hebben ontdekt en ingereden. Werkelijk niets op aan te merken. Heel erg blij mee.