Leuk tuinplan en geheel naar wens uitgevoerd

Ik kende Braber niet maar zag in de omgeving op de Oesterdam dat de tuinen die door hen aangelegd waren er verzorgd uitzagen. Braber kwam met een leuk plan en het is in delen naar wens uitgevoerd. De mannen van de aanleg en onderhoud zijn deskundig en hebben liefde voor het vak!

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil

Paar leuke ideeën opgedaan

Tuinadvies was helaas maar een uur, veel te kort, maar desondanks paar leuke ideeën opgedaan.

• Nakomen afspraken*
  • U doet zaken met ons als:* N.v.t.
  • U bent voor ons:* N.v.t.
  • U kent ons van: Bezoek aan Appeltern
  • Beoordeling TuinOntwerp N.v.t.
  • Beoordeling Beplantingsplan N.v.t.
  • Beoordeling TuinSchets advies

Helemaal top chapeau kan niet anders zeggen

Joost en zijn team heeft bij ons kunstgras gelegd borders gemaakt bomen en planten geplant uitstekend werk geleverd werken ook zeer netjes en schoon kan menig ander bedrijf nog wat van leren wij kunnen dit bedrijf zeer aanbevelen ook wat betreft vakkundigheid nakomen afspraken etc. ga zo door.

• U kent ons van: Internet / Google

Professioneel bedrijf met veel ervaring.

Tijdens de bouw van ons huis hebben we al contact gezocht met Smeets Tuindigitaal. Nic Smeets heeft goed geluisterd naar onze wensen. Door zijn jarenlange ervaring en enorme plantenkennis heeft hij een juweeltje van een tuin ontworpen. En wat wij heel belangrijk vinden, er is rekening gehouden met, en gebruik gemaakt van de omgeving. De tuin is makkelijk in onderhoud door de vakkundige indeling van perken en gazon..

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg
  • Beoordeling TuinOntwerp
  • Beoordeling Beplantingsplan

Goede klantenservice

Nadat in december 2019 mijn sedum dak is gelegd, was dit in april een woestijn geworden. Na contact met Martin van Hell, werd duidelijk dat dit veroorzaakt wordt door geen water geven na leggen en in de periode van grote droogte in de eerste helft van 2020. Dit was ook niet geadviseerd. Integendeel alles wat wij gehoord hadden was dat je geen omkijken hebt naar sedum dak. In goed overleg heeft Martin op een groot aantal plekken nieuw sedum aangelegd en verder extra voedingsgrond over slechte plekken gestrooid. Tevens gekozen om door hem tegen de randen van het sedum, kiezelstenen te laten leggen omdat dit verder uitdrogen door de wind voorkomt. Alleen de extra order voor kiezelstenen wordt berekend.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Prettige ervaring met een fantastisch eindresultaat.

Van het ontwerp van de tuin tot de uitvoering en oplevering was het top geregeld. We zijn heel blij met het resultaat!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Een super out-of-the-box ervaring!

Als pensionado sinds medio 2019 heb ik nu volop tijd om in en rondom huis zaken aan te pakken die deels wat waren blijven liggen. Zo kwam nu ook de tuin aan de beurt. De oude beplanting was dringend toe aan vervanging nadat zo'n 5 jaar geleden alle omringende buxus haagjes al door de buxus mot vernietigd waren en door mij verwijderd. Voor de nieuwe en vervangende aanplant in een border in de achtertuin wilden we eens echt iets anders bedenken dan we hadden en daarbij ook een waterelement invoegen. Om wat inspiratie op te doen bezochten we onlangs de Tuinen van Appeltern en had ik zekerheidshalve een foto meegenomen van de actuele tuin situatie. Daar hadden we gelegenheid om kennis te maken met dhr. Nic Smeets van TuinDigitaal. We vertelden hem wat ons eigen idee was voor de invulling van de border maar dat we open stonden voor een frisse nieuwe kijk op de zaak. Nou, dat hebben we geweten! In minder dan een uur tijd maakte Nic op basis van een paar woorden van ons een out-of-the-box tuinschets advies voor de border inclusief waterelementen en beplanting. We waren ter plaatse al super enthousiast en hebben dit plan al binnen een aantal uren zodanig omarmd dat we na 24 uur er al een fysieke start mee hebben gemaakt. Nic stuurde ons direct na het gesprek de tuinschets ook per e-mail toe en beantwoorde vrijwel per omgaande nog een paar vragen die bij ons waren opgekomen. Al met al een super positieve ervaring! Ook al mag het volgens zijn eigen zeggen dan gewoon zijn werk zijn, wij hebben Nic dikke complimenten gegeven om ons op deze manier te hebben geholpen iets te maken waar we straks zeker trots op zullen gaan zijn!

• Communicatie en bereikbaarheid*
  • Nakomen afspraken* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • Beoordeling TuinOntwerp
  • Beoordeling Beplantingsplan
  • Beoordeling TuinSchets advies

Een heel prettige gulle benadering tijdens een bezoek aan Appeltern

De heer Smeets nam een uur de tijd voor ons om naar een deel van onze bestaande tuin te kijken waar we verandering overwegen en maakte uit eigen beweging een digitale tekening op schaal door de gegevens uit het kadaster te raadplegen. Het was een eenvoudige ruwe schets zoals de heer Smeets zei, maar wel op schaal. Gezien de vreemde vorm van onze tuin was dat onszelf nog niet gelukt. Een fijne basis om diverse opties mee te verkennen.

• Website*
  • Kwaliteit geleverde werk* N.v.t.
  • Deskundigheid medewerker*
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Nakomen afspraken*
  • U doet zaken met ons als:* N.v.t.
  • U bent voor ons:* N.v.t.
  • U kent ons van: Bezoek aan Appeltern
  • Beoordeling TuinOntwerp N.v.t.
  • Beoordeling Beplantingsplan N.v.t.

Fijne en betrouwbare hovenier

Vanaf het begin af goed contact en veel overleg. Prettig en nette hoveniers, afspraken worden nagekomen. Nadat de tuin klaar was alles netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. 's Avonds nog telefonisch contact over de verzorging, extra tips voor de vijver. Algehele indruk is erg goed. Dank jullie wel voor onze prachtige tuin!!

• U kent ons van: Bezoek aan Appeltern

zeer netjes uitgevoerd conform afspraak

zie boven.

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk

Vakkundig en vriendelijk

Wij zijn blij met de manier waarop er met ons mee werd gedacht. Dit gecombineerd met een vakkundige uitvoering en een flinke dosis vriendelijkheid!

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Onze wensen omgezet in een heerlijke tuin

- Dio heeft onze uiteenlopende wensen omgezet in een tuinontwerp waar wij blij van werden. Dat is een kunst op zich! - Aardoom Hoveniers heeft oog voor duurzaamheid en tijdloosheid. - Duidelijkheid en openheid naar elkaar toe op gebied van financiën, planning, verwachting, aanpassingen etc. - Arjan en Jan hebben het ontwerp prachtig omgezet in een heerlijke tuin. Vaklui die zich op een fijne manier gemengd hebben in ons huis, onze tuin en ons gezin.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Wow...

Thanks-a-great-bunch Jeroen, Sander en Arjan voor het in mijn voortuintje plaatsen van de nieuwe omheining. Wat een werk(drift), en wat een precisie! Ik had gekozen voor ‘boomstammen’ en het resultaat? Laat ik het dan zo zeggen: wij heten hier dan misschien wel ‘straat’ de hele tijd, en toevallig kwam de burgemeester van Heemstede langsgefietst, stapte af en kon niet anders dan stamelend uitbrengen “och, is zó mooi, gaan wij nu omdopen tot Boulevard”. By far mooiste voortuintje van heel Kennemerland dan ook in ene keer :o)

• U kent ons van: Internet / Google

Professioneel, ervaren, prettige communicatie, deskundigheid en kwaliteit

Goede ervaring met Lex van Wijk Hoveniers. De aanleg van een tuin kost een hoop geld, maar wij zijn erg blij met de prettige advisering en communicatie in het algemeen - vooraf, tijdens de klus en achteraf - waardoor we zeer tevreden zijn met het resultaat. Het was voor ons de eerste keer waardoor we best veel vragen hadden, maar de hovenier heeft veel tijd genomen om die te beantwoorden en samen te komen tot een mooi plan met een zeer duidelijke en uitgebreide offerte vooraf en prettige zorgvuldig en professionele afstemming van verwachtingen. Zeer nette en vriendelijke medewerkers tijdens de werkzaamheden!

Renovatie voor, en achtertuin

Het vooroverleg over het tuinontwerp verliep zeer prettig, met gedegen advies en zonder druk om snel te beslissen. Afspraken werden netjes nagekomen met prima communicatie. Vele ervaring zorgt dat alle wensen gerealiseerd kunnen worden in een betrekkelijk korte periode. Ben trots op m'n nieuwe tuin!

• U kent ons van: Internet / Google

prachtig resultaat; zeer kundige en vriendelijke tuinmannen

Na een lang voortraject is onze voortuin drastisch aangepakt. Wat een mooi resultaat! We zijn ontzettend tevreden en hebben een prettige samenwerking gehad in de ontwerp- en bouwfase! Nette, kundige en zeer vriendelijke service!

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg

Deskundig en betrokken

Advies op maat, betrokken en fijne samenwerking.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Renovatie voor- en achtertuin

Het vooroverleg over het tuinontwerp verliep zeer prettig, met gedegen advies en zonder druk om snel te beslissen. De uitvoering was zeer goed. Ondanks de hoge temperatuur tijdens de werkzaamheden werd zeer hard maar zorgvuldig gewerkt. Ook de nazorg was fantastisch. In alles een fijne ervaring. Als we ooit verhuizen en een nieuwe tuin willen, komen we zeker weer terug.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

top

vakmensen aan het werk, plezierig in de omgang.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Klasse

Komt afspraken na en levert vakmanschap

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.

Vakmanschap en klantvriendelijkheid

Prima vertaling van mijn beeld van een tuin naar een ontwerp. Afspraken werden netjes nagekomen met prima communicatie. Vele ervaring zorgt dat alle wensen gerealiseerd kunnen worden in een betrekkelijk korte periode. Ben trots op m'n nieuwe tuin!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

top bedrijf met top gras

Joost heeft ons erg goed geholpen. Is nog eens langs geweest omdat we vragen hadden, Betrouwbare, vakkundige, hulpvaardige en vriendelijke man. We hebben Sense gras gekocht en het is niet van echt te onderscheiden. Zelfs niet toen we het op echt gras hadden gelegd. Top bedrijf met top gras

• U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* N.v.t.
  • U kent ons van: Internet / Google

Alles is perfect geregeld en de tuin tot in de puntjes verzorgd.

Ik kreeg een duidelijk plan met alle wensen er in verwerkt. Het werd vanuit verschillende hoeken weergegeven in prachtige kleuren afbeelding. Het personeel is vriendelijk en denkt met je mee over kleine details. Ze werken heel precies. Ik ben erg tevreden.

Fantastisch

Zeer ervaren , kundig en vriendelijke hoveniers. Ben al jaren zeer tevreden.

• Het gaat hier om:* Tuinonderhoud
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Betrouwbare vriendelijke hovenier die tuin helemaal naar je zin ontwerpt en aanlegt.

Hele goede ervaring gehad met Martin. Tuin van ons nieuwbouwhuis werd helemaal naar onze smaak ontworpen en professioneel aangelegd. Altijd prettig contact gehad.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud