zeer tevreden

een duimpje omhoog

• Deskundigheid N.v.t.

Snel, vriendelijk en professioneel. Top!

Top !

Tot nu toe prima!

Prima geholpen na ongemak van nieuwe auto. Vlot een vervangende auto gebracht Tot nu toe geweldige service!

Uitstekend bedrijf!

Ik ging voor een proefrit en was aangenaam verrast van het rijden van de Renault! Auto is super, tevens het bedrijf. Denkt goed mee naar de wensen en het gebruik van mij. Alles tot in de puntjes geregeld en als volgens afspraak!

Super!

Krijg de auto schoon terug, zonder dat er ik erom vraag

Prima geholpen

Na hier een auto gekocht te hebben na een 1/2 jaar een eindcontrole. Er was een sensor kapot gegaan en deze is gelijk vervangen. Een goede en fijne ervaring.

Snel en vakkundig uitgevoerde onderhousbeurt

Online afspraak maken is makkelijk. Goede vriendelijke service en duidelijke uitleg. En weer snel klaar. En de gratis leenfiets is ook erg makkelijk.

Alex Joustra en de MEGANE zijn beide TOP!

Bij onze zoektocht naar een geschikte Megane zijn we bij een andere ABD vestiging geweest voor een proefrit op een koopavond. Een wereld van verschil in gastvrijheid in vergelijking met Heerenveen. We hadden een aantal weken geleden op een zaterdag een rondje Nederland gepland. Pas op de vrijdag ervoor bij jullie de proefrit ingepland. Na ontvangst en de proefrit waren we snel klaar en konden we met een big smile naar huis. De Megane is top afgeleverd waarvan de trekhaak later nog geplaatst gaat worden. Wat een ontzettende fijne auto! Tip voor het poetsbedrijf: minder gebruikmaken van cockpitspray o.i.d. Alles van het interieur was te glimmend en te glad, vooral het leer.

Prima geregeld

Voortijdig geïnformeerd over de te verwachte werkzaamheden en kosten. Overeenkomstig uitgevoerd. Auto gehaald en schoon weer bezorgd

helemaal tevreden!

klantvriendelijk, vlot geholpen.

Vriendelijk en vakkundig

Goed geholpen en vriendelijke bedrijf om me zakken te doen en nogmaals bedankt .

Zeer klantvriendelijk autobedrijf

Prettig geholpen. Aflevering auto zeer uitvoerig besproken en ook nog proefrit je gedaan met uitleg waardoor alles duidelijk was van de auto.

• Service N.v.t.

Prima service aandacht voor de klant

Ben na tevredenheid geholpen

Betrouwbare verkoper.

Afspraak is afspraak. Betrouwbaar in de afspraken maar ook zeer behulpzaam. Plezierig in de omgang en alles tot in de puntjes geregeld.

Geweldig behandeling.

De verkoper Eric Jan Wassink is in onze ogen zeer geschikt als verkoper van Renault. Hij is niet opdringerig, zeer korrekt in behandeling van de verkoop van onze Renault Kadjar, Hij is zeer geduldig betreffende de uitleg van onze gekochte Renault. Hij is zeer vriendelijk. Korrekt in de omgang van ons gelet op de leeftijd. Begripvol omtrent de nieuwe auto. De vooral gelet op de uitleg van het navigatiesysteem. Wat ons beide opviel was zijn korrekte kleding. Mocht wij besluiten een andere Renault te gaan kopen dan is hij voor ons de juiste persoon.

Heel prettig

Personeel erg vriendelijk, staan klaar om mee te denken.

Top verkoper, goede service

vriendelijk en vakkundig

met een tevreden gevoel

Bijzonder klantgericht!

Alex reageert bijzonder snel en denkt mee.

Keurig volgens afspraak.

alles super goeg gedan

kan niet beter,

Een heel goed gevoel bij ABD

Ontzettend klantvriendelijk en deskundig geholpen!

Slechte communicatie

Werkzaamheden goed uitgevoerd, maar vervolgafspraken niet nagekomen.

Naar volle tevredenheid geholpen

Goede uitstraling bedrijf

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!