Fijne medewerkers, doen alles om het naar je zin te maken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Perfect geregeld.

Alles volgens planning en afspraak.

• Reden bezoek Andere reden

Heel tevreden

We zijn goed ontvangen en een goed gesprek gehad met de verkoper. We zijn heel tevreden over de auto die wij gekocht hebben..

Goed en klantvriendelijk

Goede ontvangst en vriendelijke verkoper

Echt heel goed.

We zijn al jaren bij deze garage. Je wordt daar gezien en prima geholpen. Vorige week hebben we onze eerste hybride gekocht. Een Renault Captur. Deze auto is zó volledig anders als de oude Captur. Daarom ook best spannend. Onze verkoper Daan Roelofsen heeft de tijd voor ons genomen. Alle vragen beantwoord, maar ook mij geleerd hoe ik alles moest gebruiken. Dat zorgde voor zelfvertrouwen. Wij zijn tevreden over de auto, maar ook Dan en de garage verdienden een dikke pluim. Dus dank jullie wel. Doede & Mariëtte Mulder

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

vakkundig en oprecht vriendelijk geholpen!

Bij het ophalen van de auto stond hij al leuk als een cadeautje ingepakt. Dat zijn die kleine extra's die het net even specialer maken. Bij de laatste instructie werd onze telefoon alvast gekoppeld, iets waar we zelf minder snel mee zouden zijn geweest. Vervolgens was Jasper Knip ook nog even privé-fotograaf om dit leuke gebeuren vast te leggen. Kortom, het was niet onze eerste nieuwe auto hier en vast ook niet onze laatste. Hartelijke groet, Robert en Yvonne van der Veur.

Fantastisch.

Alles is heel soepel gegaan. Vanaf het opstellen van de offerte tot de uiteindelijke verkoop en aflevering. In dit hele proces nam Daan Roelofsen, de verkoper, een hele centrale plaats in. Hij nam alle tijd. Daarbij was hij vriendelijk en voorkomend. Daan verdient in dezen een dikke pluim. Onze nieuwe Captur Etech rijdt fantastisch. We zijn heel tevreden. Deze Captur lijkt in niets op onze vorige Captur. Met name de vele veiligheidsvoorzieningen zijn een compliment waard.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben tevreden met het uitgevoerde werk

Onderhoudsbeurt is volgens afspraak uitgevoerd.

De aanschaf van mijn eerste elektrische auto is bijzonder prettig verlopen.

Het voorstel van de autoverkoper Jasper Knip (met onder meer de inruilwaarde voor mijn huidige Renault) was zo aantrekkelijk dat ik niet lang hoefde na te denken over de aanschaf van de elektrische Megane. Het verdere proces tot aan de aflevering liep verder heel vlot. Met name de duidelijkheid en goede communicatie spraken mij zeer aan. Kortom, ik heb een prettig gevoel overgehouden aan de contacten met deze Renault-dealer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al binnen enkele weken na mijn garagebezoek reed ik in een fantastische nieuwe auto

Een vlotte, accurate afhandeling met oog voor de klant

uitstekend

Er werd geluisterd en dacht goed mee

Gewoon goed

Duidelijke uitleg, goede afspraken

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Meedenken om tot een oplossing te komen van een probleem waar zij niet derict verantwoordelijk voor zijn. Omdat de auto stuk was hebben zij de afspraak die mijn vrouw met een buurvrouw gemaakt had (ze moest ter controle naar de arts i.v.m. een operatie) op zich genomen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantbenadering is niet wat ik gewend ben.

Tussentijds bij wachten (2,5 uur) geen praatje cq contact. Koffie zelf geregeld. Nieuwe gezichten. Actie bij onderhoud was niet meer voorradig. Kom alle jaren vanuit Anna Paulowna voor de beurten de dijk over, maar of dat nog een toegevoegde waarde heeft? Bij aflevering vorig jaar van auto is ook e.e.a. misgegaan.

Gezegend

Wij kwamen voor een proefrit en werden door alex Joustra goed ontvangen met een heerlijk kop koffie en konden ons verhaal vertellen waarom wij voor een proefrit kwamen, en werden meteen verliefd en vertrouwt toen we eenmaal een proefrit mochten doen.en was de keuze snel gemaakt dat wij de nieuwe eigenaar zouden worden van de Renault Clio estate .we komen zeker terug voor onderhoud bij Abd Heerenveen.

Fantastische ervaring!

Ik ben zeer tevreden

prima service

stipt, goed overleg en alles volgens afspraak

Service was weer puik

Ondanks volle planning in de werkplaats werd toch tijd geregeld voor de APK en bandenwissel. Werd snel en correct uitgevoerd. Goede communicatie. Service zoals altijd dikke prima.

Goed.

Nette garage en geen poespas. Adviseurs netjes in de behandeling met duidelijk verhaal. Administratieve afhandeling verkoop eigen auto aan ABD had iets beter gekund. Afhandeling schade achterruit bij oplevering in behandeling. Tot nu toe is men duidelijk in de afhandeling.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Weer top service zoals altijd

Onderhoud en service zoals afgesproken. En op tijd klaar. Weer top geregeld door Dennis zoals altijd!!

super goed geregeld, net en aardig personeel

kan niet beter super service zoals altijd!!!!

Prima. Persoonlijk.

Veel verschil in contact en betrokkenheid bij ABD vestigingen onderling. Vestiging Drachten was het contact vanuit de verkoper ronduit bedroevend. Bij met vestiging Dokkum gewoon persoonlijk en betrokken.

Goed behandeld en duidelijk

Op een prettige en ontspannen sfeer over de aanschaf van de auto gesproken. Duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen van de dealer.

Uitleg werkzaamheden jaarlijkse onderhoudsbeurt en prijsopgave

Klantgericht, to the point. Afspraken worden nagekomen! Ontzorgd door haal- en brengservice!

Niks op aan te merken (nou ja bijna)

Ik vind het wel lastig dat ik voor sommige elektrisch rijden vragen naar Leeuwarden moet. Het gaat dan specifiek over de contracten voor de connected services. Die lopen af en om dit te verlengen wordt ik verwezen naar Leeuwarden.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!