Alles zoals afgesproken.

Goed.

• Service N.v.t.

Apk, gedaan, en een beurt, in overleg met mij alles weer oké gemaakt. Vriendelijk personeel.

Mooie occasion gekocht, goede inruilprijs, goede verkoopbegeleiding.

We hebben een mooie Renault Trafic gekocht bij deze garage. We werden goed en sympathiek begeleid door verkoper Alex. Proefritten waren geen enkel probleem en onze vragen werden adequaat beantwoord. Er werd een goede prijs geboden voor de inruil. We hadden haast met de aflevering en gelukkig kon de garage ons daarmee helpen, ondanks dat er nog een trekhaak moest worden gemonteerd.

Vakantie gered

Op vakantie in Lauwersoog ging onze auto kapot na uitje in Dokkum. Naar deze dealer (al "schokkend" gereden en bij uit lezen, bleek injector kapot (door rijden niet verstandig). Gebeurde donderdag eind van middag, maken voor maandag (vertrekdag naar huis) zou lastig worden. ANWB gebeld, maar het was "zoek zelf maar uit". Dealer uitgelegd en ging aan de slag (onderdeel werd besteld en maandag vroeg zouden ze hem maken)...hopelijk op tijd. We kregen keurig een leenauto mee. Eind vrijdagmiddag werd er al gebeld: auto is klaar. Zaterdag opgehaald en konden zodoende maandag met auto (kinderen en bagage) weer terug naar huis. Vakantie gered! Denken goed met de klanten mee. Wat een goede, menselijke en snelle service. Dikke pluim!

Uiterst klantvriendelijk en correct geholpen

Een storing aan mijn nieuwe auto werd direct verholpen via nieuwe software te installeren. Daarbij werd mij verteld dat men direct een nieuw computeronderdeel voor alle zekerheid zou bestellen. De volgende dag kon ik al langskomen voor de reparatie en kreeg keurig kosteloos een vervangende auto mee.

Geweldige service en perfect in het meedenken

Een probleem is geen probleem, maar is een uitdaging bij ABD Renault Heerenveen. Meedenken en participeren zit daar in de genen. Fantastische service en zal zowel verkoop, receptie als werkplaats willen bedanken voor alle gedane moeite om ons veilig op vakantie te laten gaan

Gewoon top

Klantvriendelijk, mee denkend , top service

Gewoon goed.

Auto gebracht voor periodiek onderhoud. Goed & vlot uitgevoerd. Wel typisch dat voor een relatief klein probleem een onderdeel compleet vervangen wordt i.p.v. lokaal gerepareerd.

Voldoende aandacht voor het probleem

Mijn nieuwe auto heeft nu voor een tweede keer een software storing gehad. En dat vind ik rijkelijk veel voor zo’n recente auto. Desalniettemin probeer ik vertrouwen te houden in deze auto.

Snel geholpen

Zeer goede snelle service.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goed geregeld, ondanks misverstand over tijdstip

Tussendoor opgepakt na misverstand over tijdstip. Kleine vervangingen opgepakt. Peima

het werk goed gedaan

goed werk gelevert

Hulpvaardig

Alles is altijd picobello!

Heb ik hierboven al aangegeven

Voortreffelijke service

Bij de onderhoudsbeurt kreeg ik het advies ook nieuwe banden te laten monteren en ook welke voor mij het meest geschikt was.

Prima geregeld

Alles naar wens verlopen

Prettig en correct

Meedenkend

Slecht

Hoe promoot je een nieuwe Arkana! Door als een bezettene door Leeuwarden te crossen, afsnijden, over verdrijvings vlakken te rijden. Jammer van je reclame!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

vlotte service en prima klantgericht

Een geoliede machine

Goed overleg met klant, super. Ga zo door en blijf scherp !

Superbedrijf

Goed geholpen. De chef is echt supergoed. 10 punten voor die man.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik kan echt geen puntje van kritiek vinden

Vriendelijke en voorkomende mensen. Haal en brengservice. Helemaal goed.

Heel tevreden

We werden keurig te woord gestaan bij de receptie. Bij het ophalen van de auto waren we niet geheel tevreden over het corrigeren van de bumperstand. Dit is echter meteen (en in korte tijd) verbeterd.

prettig en doelbewust

zoals altijd prettig

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!