Heel goed

Kundige monteurs vriendelijke medewerkers en een goede uitleg wat er gerepareerd is

Heel goede behandeling gehad.

Ik was er voor mijn auto een controle beurt.ze belden mij ook nog even op wat het koste .prima.

Als vanouds

Had niet anders verwacht

Een dealer die is zoals het moet zijn.

Goede service, goede voorlichting en overleg. Als ik de auto breng heb ik het vertrouwen dat ze in goede handen is. Na 22 auto's van vaak verschillende merken kan ik wel zeggen dat zoiets zeker niet bij alle dealers het geval is.

prima service

uitstekend geholpen

Alles goed geregeld.

Prettige mensen en alles goed geregeld. Bij omruilen de auto weer mooi gewassen. Dank je wel jongens.

Geweldig team daar, superservice

Altijd als ik mijn auto breng, wordt ik gebracht naar mijn werk en krijg mijn auto spic en span weer teruggeleverd. Zeer goed team en technische mensen, klantgericht en klantvriendelijk, alleen hierdoor zou ik al Renault blijven rijden. Ook prachtige wagens trouwens en superblij mee. Ga zo door

probleem voortvarend aangepakt

rood lampje bij laaddop. In boekje gekeken en contact opgenomen met werkplaats. Foutmelding er uit gehaald en advies gekregen om op te letten en bij herzelfde probleem de auto direct terugbrengen

Prima garage

Snelle afhandeling na afspraak

Super service

Ik ben blij met deze garage. Voor vragen, hulp en onderhoud altijd bereikbaar. En vriendelijk personeel. Gr fam Van Gilse-Mahmoud.

Prima geholpen

Het is makkelijk een afspraak in te plannen. En wordt goed op de hoogte gehouden van wat er aan de auto moet gebeuren.

Het was weer uitstekend geregeld

De service en onderhoud van de auto was weer goed voorelkaar.

Teleurgesteld en niet tevreden

Ten eerste ben ik niet de heer Klos zoals in de mail staat die ik krijg met dit tevredenheidsonderzoek. Maar dat terzijde. Mijn bezoek had te maken met verschillende zaken die niet (goed) functioneerden naar mijn idee. Eigenlijk is er maar aan één ding iets gedaan en de andere zaken kon niets aan gedaan worden of functioneerden naar behoren volgens jullie. Daarin voel ik me niet echt serieus genomen.

geweldig goed georganiseerde vakmensen

we worden elke keer fantastich geholpen.

In augustus 2021 heb ik een Renault Clio gekocht bij een andere dealer. Na 2 weken kwam ik er achter dat het lampje in de kofferbak het niet deed. Ik ben naar ABD Leeuwarden gegaan en deze werd kosteloos vervangen. Tevens op de vraag welke koelvloeistof ik moest gebruiken , kreeg ik gratis een fles mee. Ik weet het gaat maar om een lampje en koelvloeistof, maar toch. Mocht er iets van onderhoud nodig zijn dan is ABD mijn eerste keuze. Eerste indruk is altijd de beste. CHAPEAU ABD!!!

garage met ervaring

u doet wat u belooft

Top bedrijf!!!

Super vriendelijk, kundig en vlot geholpen..

Drie weken geleden binnen gestapt om te kijken naar een elektrische lease auto. Enthousiast benaderd door medewerker en na een uurtje waren we eruit; Het werd een Zoë! Afgelopen zaterdag opgehaald, goed op de hoogte gehouden, vriendelijke afhandeling en duidelijke uitleg over de werking van de auto. Helemaal blij met de auto en de service!

zoals het hoort

retail is detail!!

Vriendelijk, correct, service gericht

Service gericht, vriendelijk en correct

Zoals altijd: vriendelijk, deskundig

Zie boven

prima behandeld, als altijd

afspraak gemaakt, auto gebracht, fiets meegenomen, keurig gebeld over de werkzaamheden, auto opgehaald en dit op de bekende zeer plezierige manier.

Het euvel naar volle tevredenheid verholpen.

PRIMA SERVICE!

Werk: APK, kleine beurt en nieuwe banden. Ik werd thuisgebracht, overdag telefonisch contact en later op de dag werd ik weer opgehaald. Helemaal goed, prima geregeld!

Zoals altijd, in 1 woord, prima

Vriendelijk, goede deskundige, service, en een schone auto bij ophalen

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!