Altijd zeer klantvriendelijk! Service is prima en de koffie smaakte weer goed.

Vriendelijke en doeltreffende service

Medewerkers nemen de tijd, zijn erg flexibel en serivicen boven verwachting.

uitstekend

Vriendelijk personeel

Geweldige service en openheid.

Na een korte kennismaking met Anne Peter een proefritje gemaakt, daarna in een gemoedelijke sfeer alles in orde gemaakt voor de aankoop van mijn nieuwe auto.

Enthousiaste verkoper Daan. Vriendelijke uitstraling.

Vanaf het eerste contact gaf het een goed gevoel. Bij wijzigingen cq veranderingen in b.v. afleverdatum keuring op tijd overleg geweest. Door 2 verschillende oorzaken is de aflevering later uitgevoerd. 1 keer door een onderdeel wat nog niet op tijd binnen was. 1 keer omdat er van mijn kant problemen met de betaling was. In beide gevallen goed opgelost. Auto netjes afgeleverd. opm.: persoonlijk heb ik het als zeer dwingend ervaren omdat ik geen mogelijkheid kreeg een optie te nemen op een eerder bekeken Captur in een ander filiaal. Dat zou inhouden dat ik binnen 15 a 30 minuten moest beslissen. Daardoor is die Captur niet aangeschaft.

Fijne vent die roelof en daardoor een prachtige auto geregeld

Fijne dealer weinig poespas helaas moet daar veel door 1 man geregeld worden waardoor het storend is als de telefoon steeds gaat. Maar aangezien de dealer het goed in de vingers heeft en daarbij ook nog een goede gozer is, hebben wij daar niet een negatief gevoel aan over gehouden.

Snelle onderhandeling

De 1ste indruk is heel goed, rijd prima en is zuinig in gebruik

Het cijfer 10 zegt genoeg

Klantgericht zoals het hoort

Tevreden

matig

JE KOOPT EEN NIEUWE DACIA MET VERLENGING GARANTIE TOT 6 JAAR ,KRIJG JE NA 10 MAANDEN EEN MAIL OF IK OOK BELANG HEB BIJ VERLENGDE GARANTIE? DIT IS PAS OPGELOST NAAR MEERDERE TELEFONISCHE CONTACTEN. DIT IS MIJN DERDE NIEUWE AUTO GEKOCHT BIJ ABD MAAR WAARSCHIJNLIJK OOK DE LAATSTE, DE SERVICE GAAT ER NIET OP VOOR UIT.

Moest lang wachten op mijn nieuwe velg

Heb prijsopgave van 430 euro gekregen maar kreeg een rekening van 507 euro met voor mij onduidelijke gegevens

Heel erg tevreden

Prima service, geen enkele klacht, prettig personeel. Auto mooi schoon opgeleverd

Top garage

Heel goed geholpen, denken mee, snelle service, etc

Prima ervaring met vriendelijke medewerkers...

Auto op tijd-afspraak gebracht, door de monteurs erg goed behandeld voor een technische beurt en netjes weer terug afgeleverd. En bij de servicebalie vriendelijke medewerkers die naar volle tevredenheid mijn auto gewassen en wel afleverden...

Alles correct uitgevoerd en naar wens afgeleverd

Zoals ik gewend ben: vriendelijke en correcte behandeling, vlotte afhandeling van overschrijvingen e.d.

Mooi bedrijf, goed geholpen.

Warm welkom geheten. Goed geholpen en zonder probleem een uitgebreide proefrit kunnen maken. Na enig heen en weer gepraat tot een bevredigende overeenkomst gekomen. Het afhalen van de auto was ook prima geregeld. De auto stond te shinen in de showroom en er was natuurlijk een mooie bos bloemen voor mijn vrouw.

Zeer prettig en deskundig geholpen door de verkoper

Prettig en deskundig geholpen tijdens de aankoop van de Renault Captur.

Snel geholpen

Mijn Kadjar liet me in de steek bij het starten. Ik kon meteen naar de werkplaats komen om de accu te laten doormeten. Toen deze vervangen moest worden werd dit, na overleg, meteen gefixt.

Blij met mijn Renault en met mijn garage!

Bekwaam & Betrouwbaar adres!

Super vriendelijk en profesioneel behandeld

Super vriendelijk en professioneel behandeld.

Slechte / gebrekkige aflevering

Mattenset ontbreekt Geen volle tank Imperial niet waterdicht gemonteerd Achteruitrij sensoren blijven piepen Led verlichting ontbreekt / niet wat er besteld is Kentekenplaten ontbreken Geen doppen op trap aan de achterzijde Geen witte plaat ivm trekhaak Geluids isolatie onder de motorkap gescheurd

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Uitstekende service en erg klantvriendelijk

Uitstekende service, deskundig en erg klantvriendelijk

Ontzettend fijne ervaring met ABD!

Vanaf moment van aankoop heel fijn contact gehad. Een goed gevoel en een mooie Renault op de oprit!

Een mooi bedrijf waar ik zeker weer terug kom

Mijn auto had een onderhoudsbeurt nodig. Ik werd duidelijk op de hoogte gebracht van de werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden en wat de kosten hiervan waren. Ook kreeg ik de mogelijk voor vervangend vervoer. Bovendien word ik elke keer weer vriendelijk te woord gestaan door de behulpzame medewerkers.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!