Ik heb uitstekende ervaringen met ABD Renault

Vriendelijk, ik word goed geholpen, mensen zijn beleefd en komen hun afspraak na. Jammer is dat de automatische transmissie van de Talisman toch een telkens terugkerend euvel kent dat kennelijk niet volledig is op te lossen. Maar ik begrijp ook dat dat probleem niet door jullie is veroorzaakt, noch is op te lossen. Kennelijk zit dat in het ontwerp...?

Toppers.

Beste service.

Goede service vriendelijk personeel

Goede service vriendelijk personeel. Altijd netjes te woord gestaan.

profesioneel

Ik ben goed tevreden.

Vriendelijke bediening, echter afspraak nazending documenten (nog) niet nagekomen

Afgelopen dinsdag was ik in uw werkplaats voor het afsluiten van de Renault pech-service. Tezamen met een vrouwelijke collega heeft de baliemedewerker e.e.a. correct voor elkaar gemaakt. Vervolgens vroeg hij of ik de bijbehorende documenten ook per e-mail toegezonden wilde krijgen. Ik wilde dat graag. Wegens een storing bleek er op dat moment geen e-mailverkeer mogelijk, maar de medewerker beloofde de documenten later te mailen. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. Vandaar de score.

Heel fijn en snel geholpen met een probleem van mijn Kadjar

Ik kon langs komen met een vreemd geluid can de auto, er werd meteen naar gekeken en een afspraak gemaakt, alles coronaproof!

Vlotte behandeling

Snelle service

Aardige medewerkers

Al 4 Dacia’s lang van aankoop, inruil tot onderhoud 100% tevreden

Wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan en bij onderhoud altijd van te voren wat de kosten worden.

Goeie service

Altijd vriendelijk en snelle service.

Geweldige service

Staat altijd een een leen auto klaar en als er kosten bij komen wordt je netjes telefonisch geïnformeerd

Gewoon (net als anders) TOP service

Ondanks alle Corona beperkingen was de service en het contact gewoon zoals het hoort, op TOP niveau.

gelijk geholpen

goed en duidelijk

Prima service.

Er wordt duidelijk aangegeven welk onderhoud gepleegd moet worden en wat de kosten daarvan zijn, geen verassingen achteraf dus.

Altijd goed, klant vriendelijk, eerlijk advies

Vertrouwen, klantvriendelijkheid, behulpzaam

direct opgelost, dikke prima

Ik heb nog steeds problemen met de voorwielen. eerst hoofdzakelijk met achter uit draaien maar nu ook voor uit sturen. we zijn nu al twee jaar bezig maar het wordt niet beter. hebben jullie misschien nieuwe inzichten wat het kan zijn? de reparatie aan de stabilisatorstang/spoorstang hielp tijdelijk. is dit te op te lossen? of moet ik verder zoeken?

Simpele klus, correct uitgevoerd Bij eigenaar niet bekende terugroepacties meteen meegenomen.

• Deskundigheid N.v.t.

Alles op een correcte maniet opgelost

Goede communicatie

Zeer oplossing gericht

uitstekend

klant vriendelijk en correct

Goede servuce

Duidelijke afspraken, goede kwalitatieve service. Prettige ontvangst etc.

Alles verliep vlot

Vriendelijke balie medewerkers en top service van abd... De auto kan er weer een jaar tegenaan

Goede service.

Wat meer overleg tussen afdeling facturatie en werkplaats zou niet overbodig zijn, dit ivm een factuur waarvan ik een aanmaning lreeg terwijl dit onder garantie viel.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!