Wij zijn door verkoper Olaf Dijkstra ontzettend vriendelijk geholpen bij de verkoop. Alles werd goed uitgelegd en op alle vragen werd geduldig geantwoord!! Dhr. Dijkstra heeft de auto ook afgeleverd en ook hier heeft hij alles weer goed, compleet en duidelijk doorgenomen. Wij zijn dus zeer tevreden.
Zoals hierboven al staat is alles PRIMA verlopen. Mijn Megane heeft weer een A Beurt gehad +APK. Kan er weer een jaar tegen. Top.
Voor mijn moeder een Clio uit 2019 bij ABD in Sneek gekocht . Dichtbij huis want voor haar voelt dat veilig en vertrouwd. Voor de zekerheid ook nog maar een Bovag garantie van €695,- want stel je voor dat er later iets mis zou zijn, dan was dat volgens de verkoper dan gedekt. Helaas bleek de accu niet goed te zijn . Ze mocht hem wel langs brengen en dus ging ze er vanuit dat dit geregeld zou worden. Helaas viel dit niet onder een Bovag garantie. Er werd te weinig km mee gereden?! Na uitleg dat het wel meeviel met de km lag het aan een verkeerd geïnstalleerde marter verjager? Dus kosten bleven voor haar zelf . Er werd een 60 Amp accu in geplaatst van maar liefst € 329,- ?? Ze kwamen haar tegemoet en mocht nu 180 euro betalen . De 10 min arbeids kosten hadden ze niet gerekend! Ik heb hem er weer uit laten halen en bij Ype kramer een 75 A accu gehaald voor €79,- Voor het eerst sloeg nu haar auto af voor het stoplicht . Ze bleek een start stop systeem in haar auto te hebben. Dit systeem heeft dus vanaf dag 1 nooit gewerkt met de slechte accu , waar ABD sneek niets van wil weten en het dus op km en of een marter verjager gooide . Helaas bleef het hier niet bij . In haar Bovag garantie zat een service beurt. Dit heeft ze helaas zelf opgevat opgevat als een kleine beurt . En daar kreeg ze de rekening van gepresenteerd ( een kleine beurt die gemiddeld op internet € 125 - € 150 ,- moet kosten ) olie verversen , een filter en een dop betaal je bij ABD in Sneek €319,- ?? Uiteraard heeft ze hier vragen over gesteld , maar persoon in kwestie die haar kan helpen is op vakantie, of in gesprek en of belt wel terug. Zoals verwacht laat ABD sneek niets van zich horen . TRIEST dat je zo met vaste klanten om gaat !!
Altijd vriendelijk, goede keuze vervangend vervoer en snelle uitvoer van de service/reparatie.
Vriendelijk en behulpzaam
Altijd vervelend als er iets kapot gaat. Maar fijn als je dan snel bij je garage terrecht kunt. Geholpen door vriendelijk personeel en de eindprijs ook nog eens lager dan vooraf ingeschat!
Iedere keer weer helemaal prima! Meedenken, flexibele oplossingen indien nodig. Het complete plaatje
Vorige auto ingeruild voor een nieuwe. De verkoper was Erik Jan Klein Wassink. We zijn uitermate tevreden over hem gedurende de informatie, het traject van bestellen t/m de aankoop en levering. We kregen gevraagd en ongevraagd veel en duidelijke informatie over alles wat nodig was. Ook gaf hij aan dat we hem altijd konden bellen als er achteraf nog vragen mochten zijn. Kortom een dikke 10. Voldeed helemaal aan onze verwachting en ervaring die we met ABD hebben.
Positief. Keuring uitgevoerd in het afgesproken tijdsbestek. Keurig thuis gebracht en weer opgehaald. Coulante behandeling.
Ik heb 24 januari een gebruikte auto gekocht voor €19.500,00 ik heb geen korting bedongen maar auto zou goed zijn. Na betaling bleek slechts 1 sleutelkaart aanwezig, ben akkoord gegaan, maar wist niet dat nwe. kaart €330,00 kost. Paar dagen later in garage blijkt motorkapisolatie deel te zijn weggevreten. Op achteras zitten 2 verschillende banden waarvan 1 vervangen moet worden. Verder raamlijst rechtsvoor ontbreekt en de gemelde kleine beurt blijkt grote beurt te zijn. Bij bellen om gevonden gebreken te melden ontstaat een bizar gesprek.
Jasper is een goede autoverkoper
Vriendelijk en meedenkend personeel. Heb de indruk mijn auto zonder onnodige kosten te kunnen afgeven.
Baliemedewerkers en onderhoud: Meedenkend met de klant en deskundig in de advisering. Verkoop: een mindere ervaring mee gehad en krijgt van mij een paar punten minder…
In aug 2023 kochten wij hier voor onze zoon zijn 1e auto bij Anne Peter, na paar maanden bleek er een probleem te zijn. Dit werd meteen goed opgepakt en tot in de puntjes + nog extra's opgelost. Hier ben je als klant nog echt klant met services en klantvriendelijkheid op nummer 1. Echt een aanrader. wij zullen in de toekomst zeker nog is kijken of ze een mooi een Renault clio rs trofy hebben.
Auto voldoet uitstekend zijn er heel blij mee
Al een aantal jaren klant bij ABD, eerst Drachten en sinds de vorige Clio 5 Bi-fuel ben ik in Heerenveen terecht gekomen, ondanks het feit dat we helemaal in Noord Groningen wonen. Lange tijd was de Clio niet meer in Bi-fuel motorisatie leverbaar, 2x een proefrit gemaakt in een Dacia, maar die stap wil ik toch niet terug gaan ondanks het feit dat ze compleet zijn uitgerust en er ook wel leuk uitzien, het is het gewoon net niet wanneer je Clio 5 rijdt. Een tijdje geleden kreeg ik via social media er lucht van de de facelift uitvoering van de Clio ook weer in Bi-fuel leverbaar zou zijn, Renault zelf gaf het aan via haar socialmedia kanalen maar wanneer ik op de website van Renault keek kon ik de uitvoering niet vinden in de car-configurator. Daarom, op een moment dat ik me in Groningen moest vermaken vanwege een afspraak van mijn vrouw toch even naar Terwolde gereden, die verkoper gaf aan dat de uitvoering wel leverbaar was, via een speciale weg toen nog, maar dat ik me beter tot ABD kon begeven omdat jullie daar een slimme zet in hadden gedaan. En vertelde hij, we zijn geen concurrenten maar maar familie. Omdat ik in Drachten werk bij ABD in Drachten langs gegaan, een offerte laten opstellen voor een nieuwe Clio, altijd weer schrikken, je meent altijd dat je huidige auto meer waard is dan de dealer zegt. Dus even laten bezinken. Maar met Alex is het altijd leuk praten, vriendelijke man, dus na tijdje nadenken en wat schrappen van opties toch maar richting Heerenveen/Alex, daar was mijn Clio toch ook in onderhoud, en gezien de vele kilometers die ik maak was hij ook regelmatig in onderhoud. Dus voel me er wel thuis in Heerenveen, ondanks dat het bijna 100km van huis is. Met Alex een andere offerte opgesteld, nog wat over de inruilprijs over en weer gemaild en uiteindelijk de handtekening gezet. En 17 januari stond de nieuwe witte Clio 5 Techno Bi-fuel onder een kleed in de showroom om hem samen met Alex te onthullen, een leuk moment was dat. Dus zeer tevreden!
Verkoper E.Sikkema kennen wij van de vestiging Dokkum, is nu verkoper in Drachten. Hij heeft os prima geadviseerd bij de auto van een elektrische megane
Fijne medewerkers, doen alles om het naar je zin te maken.
Alles volgens planning en afspraak.
We zijn goed ontvangen en een goed gesprek gehad met de verkoper. We zijn heel tevreden over de auto die wij gekocht hebben..
Goede ontvangst en vriendelijke verkoper
We zijn al jaren bij deze garage. Je wordt daar gezien en prima geholpen. Vorige week hebben we onze eerste hybride gekocht. Een Renault Captur. Deze auto is zó volledig anders als de oude Captur. Daarom ook best spannend. Onze verkoper Daan Roelofsen heeft de tijd voor ons genomen. Alle vragen beantwoord, maar ook mij geleerd hoe ik alles moest gebruiken. Dat zorgde voor zelfvertrouwen. Wij zijn tevreden over de auto, maar ook Dan en de garage verdienden een dikke pluim. Dus dank jullie wel. Doede & Mariëtte Mulder
Bij het ophalen van de auto stond hij al leuk als een cadeautje ingepakt. Dat zijn die kleine extra's die het net even specialer maken. Bij de laatste instructie werd onze telefoon alvast gekoppeld, iets waar we zelf minder snel mee zouden zijn geweest. Vervolgens was Jasper Knip ook nog even privé-fotograaf om dit leuke gebeuren vast te leggen. Kortom, het was niet onze eerste nieuwe auto hier en vast ook niet onze laatste. Hartelijke groet, Robert en Yvonne van der Veur.
Alles is heel soepel gegaan. Vanaf het opstellen van de offerte tot de uiteindelijke verkoop en aflevering. In dit hele proces nam Daan Roelofsen, de verkoper, een hele centrale plaats in. Hij nam alle tijd. Daarbij was hij vriendelijk en voorkomend. Daan verdient in dezen een dikke pluim. Onze nieuwe Captur Etech rijdt fantastisch. We zijn heel tevreden. Deze Captur lijkt in niets op onze vorige Captur. Met name de vele veiligheidsvoorzieningen zijn een compliment waard.
Onderhoudsbeurt is volgens afspraak uitgevoerd.
Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.