Geen op- of aanmerkingen.

Reeds 2 jaar een tevreden klant. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik ben héél blij met de ophaal en terugbreng service. Alles liep volgens afspraak een op rolletjes. Ik werd nog gebeld over het mankement dat ik had doorgegeven. Ik ben helemaal tevreden dus.

Gewoon goed

Snel geholpen.

Donderdag gebracht voor reparatie aanjager vrijdag middag klaar.

prima service en vriendelijk personeel

prima service en vriendelijk personeel

Goed geholpen door Jorit

Auto stond klaar voor een proefrit. Waarvoor een afspraak was gemaakt. Zeer mooi auto. Die ik inmiddels in bezit heb.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

uitmuntende service

zoals altijd prettige ontvangst en afhandeling

Top service

Dag voor mijn vakantie probleem met led verlichting opgelost.

Positief

Goed geholpen, kon wachten totdat de auto klaar was.

Positief

De gevolgde procedure betreffende de aankoop van de nieuwe auto heb ik als zeer positief ervaren. Ondanks mijn misschien wat eigenwijze eisen betreffende inruil is er toch een senange oplossing gevonden.

Niks op aan te merken

Goede communicatie over wat er eventueel moet gebeuren, wat de kosten zijn en wat de doorlooptijd is. Ook keurig op tijd klaar.

Gemakkelijk

De auto werd gehaald en gebracht en over de vertraging werd keurig gecommuniceerd. De auto kwam gewassen en gezogen terug. Daar wordt je blij van.

altijd goed geholpen

Prima en snel geholpen.

Defecte koplampen vervangen. Ze hebben gelijk ook de vloeistoffen aangevuld en de banden opgepompt. .

Zeer attent en meedenkend!!!

Goed geholpen

Superservice

Auto opgehaald en keuring teruggebracht volgens afspraak (gewassen en deels gezogen) .

prima service naar de klant toe

Na aankomt door pech bij de garage heeft men, mij uitstekend geholpen. Al was het dan op de valreep dat garage nog open was, heeft men voor mij alle tijd genomen om te helpen. Ik kreeg vervangend vervoer aangeboden, de oorzaak van de peg kon men de andere dag beoordelen. In deze tussen tijd kreeg ik dus vervangend vervoer. De andere dag kon ik de auto weer ophalen. Nogmaals dank voor de uitstekende service.

Prima service. Duidelijke uitleg en informatie

Prima service. Duidelijke uitleg en informatie

Uitstekende service

Ik heb uitstekende ervaringen met ABD Nissan te Drachten. Ze zijn zeer klantgericht, denken met je mee en houden je bij iedere stap goed op de hoogte. Ik kan niet anders zeggen dat het contact zeer plezierig is. Dat is goed ondernemerschap en zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar als een bedrijf dat ook doet als een reparatie tegenzit en daar de volledige (financiële) verantwoordelijkheid voor neemt, dan verdient dat in mijn optiek een compliment. Dat gaat echt een stukje verder dan de 'standaard' klantvriendelijkheid. Dit is onderscheidende service, waardoor klanten, klanten blijven. Nogmaals bedankt voor de goede afhandeling!

Heel behulpzaam

Ik had pech met de auto maar ben geweldig geholpen. Niets dan lof.

Prima, geen probleem.

Goed afgehandeld

Altijd vriendelijke personeel en goede service

Ik ben uiterst tevreden

Vanaf de ontvangst,de üitleg en de geschatte kosten alsmede de uitgevoerde werkzaamheden en de schoonmaak aan het eind,werden als heel prettig ervaren

Zoals altijd weer super geholpen!

Elke keer weer worden we super geholpen. Het contact is persoonlijk en goed en de auto wordt goed en netjes weer afgeleverd

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!