Erg behulpzaam om problemen op te lossen.

Prima service en behulpzaam en vriendelijk personeel.

Goede service, zoals altijd, kosten vielen tegen

Het linker voorraam van mijn Captur bouwjaar 2018, deed het plotseling niet meer. Dit is keurig hersteld. Opmerking die ik erbij heb is dat het onderdeel 500 euro inclusief BTW kostte. Dat vind ik veel geld. Als de auto nu 10 jaar oud was geweest had ik dit nog kunnen begrijpen. Alleen is mijn auto bijna 4 jaar oud en dan vind ik deze kosten erg vroeg opduiken. Dat gaf wel een deukje in mijn vertrouwen in de kwaliteit van de Captur voor een eventuele volgende. Ik ben gewend dat auto's in het begin weinig speciale onderhoudskosten kennen en zo na 8 jaar steeds meer. Ik heb dit ook nog even aangegeven. Er zat echter geen coulance op het onderdeel. Dat wou ik even kwijt. Mijn ervaringen met het team in Drachten zijn verder top.

zoals altijd weer prima

zoals altijd weer prima

Vriendelijke vakmensen.

Betrouwbaar en vriendelijk personeel.

Duidelijke omschrijving van de werkzaamheden die moesten worden uitgevoerd. Welke onderdelen te vervangen met de prijs. Mooie automatten set. Ik ben heel blij met onderhoud wat is gedaan.

Uitstekend en zeer professioneel geholpen.

Wij zijn zeer vriendelijk, professioneel en vakkundig geholpen de koop van de Renault Scenic.

Vriendelijke ,deskundige begeleiding bij aankoop Captur

Vriendelijke ,deskundige begeleiding bij aankoop Captur. De auto is ook op alle punten goed afgeleverd

Duurde wel lang voor een bandenwissel, maar 2 banden moesten worden vervangen

Verder wel vriendelijk behandeld. Wij zijn nog steeds uitermate positief over de wijze waarmee met klanten wordt omgegaan.

Teleurgesteld

Wij hadden in maart mondeling een afspraak gemaakt aan de balie in de showroom voor 14 april. Prettig geregeld , wij aan het oppassen in dokkum auto in de garage,maar na enkele weken nog nooit een bevestiging, ik bellen wat bleek afspraak was niet goed gecommuniceerd?. Een nieuwe afspraak gemaakt, eerst volgende kon op 29 april aangezien onze auto aangaf dat hij echt aan de beurt toe was dit aangenomen. De meneer aan de telefoon bood mij heel joviaal een leenauto aan, oke. Tot onze grote verbazing en ergenis moeten wij nu 20 euro betalen voor de leenauto die wij hebben gebruikt van dokkum naar metslawier en van metslawier weer naar dokkum . Teleurgesteld ja, we hadden wat meer klantvriendelijkheid verwacht Ook het bewijs van apk ontbrak in de auto , nog weer gebeld.

helemaal tevreden

voor apk keuring auto opgehaald en weer teruggebracht geen gebreken gevonden dus beter kan het niet

Zeer vriendelijke medewerkers. Met een heel goede service.

correct

Correct te woord gestaan, wel prijzig!!

voel me als klant voor jaarlijkse beurt van scenic op bekende en vertrouwde plaats bij ABD heerenvee

duidelijk overleg vooraf over uitvoering beurt en na uitvoering APK beurt uitleg over de activiteiten. Ik was verrast bij de overdracht na de beurt dat met name de binnenzijde van de ruiten glashelder waren en het zicht op de weg duidelijker. Het geeft een impuls om zelf een paar per jaar de ruiten goed te reinigen. De auto was ook buitenom een stuk beter schoon dan waar ik zelf de lat leg. stimulans om de buitenkant wat beter bij te houden en de scenic wat meer te laten glanzen.

zeer tevreden

een duimpje omhoog

• Deskundigheid N.v.t.

Snel, vriendelijk en professioneel. Top!

Top !

Tot nu toe prima!

Prima geholpen na ongemak van nieuwe auto. Vlot een vervangende auto gebracht Tot nu toe geweldige service!

Uitstekend bedrijf!

Ik ging voor een proefrit en was aangenaam verrast van het rijden van de Renault! Auto is super, tevens het bedrijf. Denkt goed mee naar de wensen en het gebruik van mij. Alles tot in de puntjes geregeld en als volgens afspraak!

Super!

Krijg de auto schoon terug, zonder dat er ik erom vraag

Prima geholpen

Na hier een auto gekocht te hebben na een 1/2 jaar een eindcontrole. Er was een sensor kapot gegaan en deze is gelijk vervangen. Een goede en fijne ervaring.

Snel en vakkundig uitgevoerde onderhousbeurt

Online afspraak maken is makkelijk. Goede vriendelijke service en duidelijke uitleg. En weer snel klaar. En de gratis leenfiets is ook erg makkelijk.

Alex Joustra en de MEGANE zijn beide TOP!

Bij onze zoektocht naar een geschikte Megane zijn we bij een andere ABD vestiging geweest voor een proefrit op een koopavond. Een wereld van verschil in gastvrijheid in vergelijking met Heerenveen. We hadden een aantal weken geleden op een zaterdag een rondje Nederland gepland. Pas op de vrijdag ervoor bij jullie de proefrit ingepland. Na ontvangst en de proefrit waren we snel klaar en konden we met een big smile naar huis. De Megane is top afgeleverd waarvan de trekhaak later nog geplaatst gaat worden. Wat een ontzettende fijne auto! Tip voor het poetsbedrijf: minder gebruikmaken van cockpitspray o.i.d. Alles van het interieur was te glimmend en te glad, vooral het leer.

Prima geregeld

Voortijdig geïnformeerd over de te verwachte werkzaamheden en kosten. Overeenkomstig uitgevoerd. Auto gehaald en schoon weer bezorgd

helemaal tevreden!

klantvriendelijk, vlot geholpen.

Vriendelijk en vakkundig

Goed geholpen en vriendelijke bedrijf om me zakken te doen en nogmaals bedankt .

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!