Zeer slechte ervaring , nooit meer.

Begin van het jaar auto gekocht van bijna € 20.000,00 bij de vestiging in Drachten met nog ruim een half jaar fabrieksgarantie. Na dik 3 uur rijden aangekomen bij de vestiging. Het is dat we nog naar het toilet mochten gaan, maar verder was het gelijk achter de deur pinnen en sleutel in de handen en wegwezen. Totaal geen uitleg. Dit was niet mogelijk ivm Corona werd ons verteld. (Ik denk dat er heel veel mogelijk is maar dan moet men wat meer inventiever zijn) Op de terugweg bleek al dat de regensensor niet werkte. Afspraak bij de Nissan Dealer in Heerlen gemaakt. Ondertussen bleek ook de lichtsensor en de airco niet te werken. De Nissan Dealer in Heerlen constateerde na algehele controle van de auto ook dat er een verkeerde accu in zit. Dit moet een start-stop accu zijn maar die zit er niet in. Nissan Heerlen contact opgenomen met Nissan Drachten. Deze laatstgenoemde wilde totaal geen medewerking verlenen. Gelukkig door Nissan Heerlen zeer correct geholpen en alle gebreken zijn hersteld. Ik vind het zeer slecht dat men bij een Nissan Dealer een auto die nog in de fabrieksgarantie zit op deze wijze aflevert en naar mijn inziens totaal geen controle heeft uitgevoerd op de auto. Bij de verkoop konden we een afleveringsbeurt laten uitvoeren als we er € 695,00 voor zouden betalen. Maar de verkoper heeft ons bij de verkoop telefonisch verzekerd dat de auto gewoon als nieuw was. Dus waarom zouden we dan deze afleveringsbeurt laten uitvoeren? Tevens betwijfel ik ten zeerste dat de bovengenoemde defecten gerepareerd zouden zijn. Dus voor ons nooit meer een auto bij ABD Drachten. Voor een merk als Nissan is deze dealer echt een aanfluiting en een schande!!

TOP-geregeld daar in Heerenveen

Telefonisch een Renault ZOE gekocht en alles verliep in 1 woord prima. Niets aan op te merken en met dank aan Jorrit Hoogterp! Henry en Akkelyn Kampen

Consequent goede service

De auto werd weer perfect afgeleverd. tijdens het wachten werd een werkplek aangeboden en reparaties werden goed gecommuniceerd.

Vlot en voorkomend geholpen!

• Deskundigheid N.v.t.

Prima filiaal probeer dit vast te houden .

Altijd uitstekend, alleen bij mijn laatste bezoek moest ik de man achter de balie behoorlijk overtuigen dat de beurt nog in de garantie viel. Als je al vijf jaar klant ben ga je er vanuit dat je dat niet meer hoeft te zeggen.

Snelle oplossing v.h. Probleem

Uitmuntend

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Prima! Klantvriendelijk en correct

Duidelijke communicatie. Zeer vriendelijke bejegening en prima kwaliteit!

Helemaal tevreden

Bandenwisseling en APK liep volgens planning. Er werd even overlegd over de bijzonderheden en we werden geattendeerd op het verlopen van de servicepas.

uitstekend

Werd meteen en goed geholpen, meteen de reparatie uitgevoerd.

Sympathiek en vriendelijk contact, goede service en betrouwbaar

Heel tevreden ! Dank je wel voor de goede service.

Altijd goed

Niks mis met renault

Prima service, zoals ik gewend ben!

Zoals hierboven

PRIMA IN ORDE

VLOTTE REACTIE EN KEURIG OP TIJD AUTO TERUGBEZORGD

Vriendelijk, communicatief goed, efficient en vakkundig.

Voor mij was dit bezoek de eerste keer aan Renault Leeuwarden. Wij zijn pas verhuisd van Nijmegen naar Stiens. Een eerste keer is altijd even zoeken en hopen dat je de juiste garage hebt gekozen. Dat lijkt hier zo te zijn, een vriendelijke en duidelijke uitleg, een prima service en er wordt goed gecommuniceerd zodat wij niet met niet besproken kosten werden geconfronteerd. Wat ons betreft klasse, houden zo! Wij komen terug voor het onderhoud van onze Renault Captur.

Prima, snelle en goede service

Prima, snelle en goede service

Top prima service

Prima service en leenauto. Goede afspraken en een rapport bij het ophalen van de auto.

Professioneel

Wachten kan wat beter. Wisselen van banden schoonmaak airco. 1.15 uur. Maak toch een afspraak op tijd. Maar voor de rest wel tevreden.

duidelijke communicatie en nakoming van de afspraak

eerste apk keuring. Vervangend onderdeel was niet in voorraad. Gebeld of ik nog een dag zonder auto kon. Was akkoord. Andere morgen om 10.00 uur gebeld dat de auto klaar was. Is toen door mij opgehaald en leenauto ingeleverd. Geen extra kosten in rekening gebracht. Een goede vorm van samenspel tussen garage en klant.

uitstekend

Prima service en klantvriendelijk

Bovenstaand maakt waarom ik klant ben.

Snelle service

• Reden bezoek N.v.t.

Heel gemakkelijk en afspraak kunnen maken Had er een leen fiets bij gevraagt maar werd binnen een half uur gebeld dat de fietsen helaas al weg waren Er werd gelijk aangeboden de auto thuis op te halen en terug te brengen! Bij terugkeer was de auto zelfs gewassen!

Slechtste ervaring die je kan meemaken bij een auto dealer!

Slechtste ervaring ooit! Rijdt je helemaal vanuit Rotterdam naar Heerenveen om naar een Qashqai te kijken en eventueel over te nemen. Vervolgens kom je aan geeft de verkoper aan dat de auto is verkocht.. Daarna probeert hij andere auto's aan te smeren! Terwijl we een week van te voren hebben aangegeven en voordat we gingen vertrekken hebben we de verkoper ook al gesproken... Nog nooit zo een slechte ervaring gehad!!

• Service N.v.t.

Nn

Nn

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!