Gewoon goed

Aardig, behulpzaam en duidelijk in uitleg.

Goede ervaring

Ik was op zoek naar een baan dichter bij huis en een bedrijf wat persoonlijk beter bij mij paste. Op dat moment hadden ze een vacature. Na een leuke kennismaking. Mocht ik op gesprek komen bij dat bedrijf. Het bleek een perfecte match! Alles werd snel geregeld en een paar dagen later kon ik al beginnen. Fijne samenwerking. Ze zijn heel behulpzaam en altijd bereikbaar.

Fijne en betrokken samenwerking.

Het benaderen van AB-werkt ging vlot en makkelijk. Een kennismakingsgesprek was ook snel ingepland en daarbij heeft mijn contact persoon goede vragen gesteld om erachter te kunnen komen wat mijn achtergrond is en waar ik naar op zoek was. Daarna is AB-werkt actief voor mij gaan zoeken en bleef mijn contactperoon betrokken om mij op de hoogte te houden. Ook een kennismakingsgesprek bij een potentiële werkgever was goed geregeld. Dank voor de fijne samenwerking!

15 jaar lang werkzaam geweest voor 1 en dezelfde werkgever, vast contract en alles zoals het zou moeten zijn. Maar toch ging het kriebelen om wat anders te gaan doen. Zo gezegd zo gedaan. Nog nooit voor een uitzendbureau gewerkt en wist dus ook niet wat ik kon en moest verwachten.? uiteindelijk zag ik een baan wat bij mij paste, ik met ab werkt in gesprek werdt bij alles goed begeleid en mijn vragen werden goed uitgelegd (ook naderhand als er dan toch iets mis ging). alles besproken wat ik graag wou en wat zei van mij verwachte. We kwamen tot akkoord en 2 jaar lang goed samen mogen werken! Al met al een fijn en correct uitzendbureau en zou iedereen Ab-werkt aanraden!

Hi Jeffrey, dankjewel voor deze fijne review! Fijn om te horen dat je het zo goed ervaren hebt bij ons, wij waren ook heel blij met jouw inzet. Heel veel succes!

Dyskryminacja

Bardzo nie polecam. Notoryczne problemy jak nie z wypłatą to z pracodawcą. Notorycznie zgłaszałam rasizm dyskryminację i nękanie. Niestety biuro nie zrobiło nic. Aktualnie zgłaszam biuro i pracodawcę do jurdish locket. Mam nadzieję, że w końcu ktoś położy temu kres. Można dzwonić spotykać się a sytuacja nadal się nie zmienia. Pracodawca zwolnił mnie bym pracowała za 7 euro na godzinę AB Werkt nie zrobiło z tym nic pomimo że byłam ich pracownikiem. Jednym słowem KATASTROFA

• Poleciłbyś nas? Nie

Snel aan het werk op een fijne plek

Nu ondertussen al 5 jaar aan het werk in de varkenshouderij dankzij ab. Na het faillissement van de kijkshop heb ik 5 jaar geleden het roer omgegooid, en eindelijk de stap gemaakt om met dieren te gaan werken. Eerst heb ik 6 weken via ab uitgeholpen ivm ziek personeel, en daarna ben ik vrij wel meteen kunnen beginnen op de fijne stal waar ik nu nog steeds zit. Een heel leuk familiebedrijf waar ze met hart voor de dieren werken, een fijne plek die goed bij mij past.

Michelle, bedankt voor deze mooie review. Hier doen we het voor!

Denken mee en gaan een uitdaging niet uit de weg

Na mijn afstuderen begon mijn zoektocht naar een passende baan. Ik kreeg de tip om contact op te nemen met Richard van AB Werkt. De zoektocht naar een baan in de diervoedingssector bleek ook voor Richard een uitdaging en dit gaf hij ook eerlijk aan. Ook Anja heeft haar netwerk ingeschakeld om voor mij een passende werkplek te vinden. De communicatie verloopt erg prettig en ik ben goed op de hoogte gehouden van waar ze achter de schermen mee bezig zijn. Op dit moment zit ik nog in het proces en mocht er geen baan uitkomen dan hebben ze er bij AB alles aan gedaan.

Hallo Natasja, wat een mooie review. We hopen dat we snel een mooie job voor je hebben!

Eerlijk en duidelijke communicatie

Fijne eerlijke communicatie, gewoon eerlijk en duidelijk zoals het hoort.

Hans, bedankt voor deze fijne review!

Harstikke fijn

Er werdt geluisterd naar mijn wensen en er werdt overal rekening mee gehouden fijne service!

Super om te horen Leena.

Enthousiast

Zeer vriendelijke medewerkster, die serieus voor je aan de gang gaat!!

Fijn uitzendbureau

Heel fijn uitzendbureau. Ze luisteren goed na je wensen.

Kort maar krachtig

Ik heb niet veel contact gehad, maar het contact dat ik heb gehad was ik erg tevreden mee. Snelle reactie en luisterd naar wat je interesses zijn en helpt goed. Als ik nog ooit een baan zoek zou ik zeker terug komen.

Super snelle reactie en korte lijntjes

Snelle reactie, fijn gesprek en meedenkend

Bedankt Brenda!

Fijne communicatie en vertrouwde omgeving

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij ab werkt. Ze zijn profecioneel en toch ook heel persoonlijk. Ik vond het enorm spannend en ben uiteindelijk na het intake gesprek heel gerust weg gegaan. Fijne communicatie en super lieve mensen die luisteren naar wat je zou willen in een baan.

Ze hebben voor mij heel vlug mijn Sollicitatiegesprek geregelt.

Goed om te horen Jolanda. Bedankt voor de review!

Andere kijk op werving

Het was fijn te merken dat er tijdens het gesprek ook andere mogelijkheden werden voorgesteld. Hiermee werden mijn kansen groter.

Hallo Marie-José, bedankt voor deze fijne review. We proberen inderdaad altijd verder te kijken dan alleen 1 vacature. Samen gaan we ervoor!

Goede persoonlijke aandacht

Ze denken echt met je mee wat goed bij je aansluit Super vriendelijk Had al snel een sollicitatie Ben zeer tevreden

Heel fijn Wendy! Bedankt voor de review.

Goed contact

Het contact met AB werkt is goed. Met vragen kun je bij hun terecht en wordt het duidelijk uitgelegd.

Fijn om te horen Ingrid. Veel succes!

Kei goed geholpen

Super snel met helpen om werk te zoeken . Ze komen zelf met ideeën dat is zo top. en binnen 3 dagen al een nieuwe baan dankjewel

Wat goed Manuela! Blij dat we je aan een baan hebben kunnen helpen. Succes!

Denken met je mee

Heel fijn gesprek gehad met Richard en hij denkt echt met je mee wat bij je past en de communicatie is top en ze werken met korte lijntjes en via de app ter ondersteuning of je kunt altijd telefonisch contact opnemen, beveel AB zeker aan.

Super om te horen! Daar staan we voor :-) veel succes!

Dobra agencja Polecam :)

Wszystko tak jak powinno byc

• Poleciłbyś nas? Tak

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy

Naprawdę rzetelna firma szanuje ludzi i ich zdanie traktując każdego indywidualnie. Poczułam że jako pracownik jestem dla Nich ważna a nie jak w większości jakąś sztuka która jest a jak jej nie będzie to przyjdzie kolejna doświadczyłam właśnie niedawno mieszania z błotem w konkurencyjnej firmie i na koniec oszukana na pieniądze więc tym bardziej jestem pozytywnie zaskoczona bo szacunek do człowieka jest bardzo ważny dlatego że nim po prostu jest i AB Werkt doskonale pokazuje pracownikom że im na nich zależy. Wszystkio cokolwiek się dzieje można załatwić natychmiast system jest rewelacyjny. Pozdrawiam i polecam

• Poleciłbyś nas? Tak

Een zeer goede eerste ervaring

Ik woon nu een jaar in Nederland en in mijn zoektocht naar werk vond ik een baan via AB WERKT. Ze waren erg geduldig met mijn sollicitatie en met mijn slechte taalvaardigheden, ze hebben me goed geholpen en ik heb een gesprek kunnen hebben met het bedrijf. Ze begeleidden me en hadden altijd aandacht voor mijn proces. Ik ben AB WERKT en deze eerste ervaring erg dankbaar omdat het me veel vertrouwen gaf.

Bedankt Milena. We proberen altijd te kijken waar de kracht zit, in plaats van de belemmeringen. Zet 'm op!

Dobra współpraca i komunikacja

Polecam współprace

Lekker aan de slag !!

Leuke samen werking. Snel een baan gevonden. Is aandacht voor dat je naar je zin heb in je nieuwe werk. Snel en efficiënt handeling van alles. Vraagen altijd snel en naar tevredenheid beantwoord. Al in al .. een goede evaring met deze uitzend bureau.

Fijn dat we je hebben kunnen helpen aan een nieuwe baan! Veel succes!