Nie polecam, uważajcie

Zerowy kontakt chyba że agencja coś chce a tak to ma wyjebane na swoich pracowników, czekam na swoje pieniądze bo niekompetentni koordynatorzy nie wysłali naszych dokumentów do biura a pierdolili że wszystko jest załatwione i wystarczy czekać to czekaliśmy

• Poleciłbyś nas? No

Polecam

Polecam AB werkt

Jest ok

Jak w każdej agencji pracy w tym kraju trzeba pracować żeby nie robić sobie problemów wtedy wszystko jest ok :)

• Poleciłbyś nas? Yes

Praca fajna ale agencja złodziejska

Agencja okłamuje i nie wypłaca dodatkowych % pieniędzy za nadgodziny/godziny pracy weekendowe, a komunikacja z koordynatorem jest bardzo ograniczona, a problemy są nieskutecznie rozwiązywane lub bagatelizowane.

• Poleciłbyś nas? No

Ca. 9 jaar naar volle tevredenheid bij AB-Werkt in dienst geweest.

Dankzij jullie heb ik zeker in het begin op veel verschillende bedrijven mogen werken en daardoor de kans gekregen om in veel verschillende "keukens" binnen te kijken. Zo heb ik: - heftruck gereden bij een bloembollenkweker; - kippen geënt en gevangen; - tussen de varkens gewerkt (was wat minder succesvol, maar toch leerzaam); - een dagje meegeholpen op een kalvermesterij; - bonen gerooid; - etc. Totdat jullie op een gegeven moment opbelde om te vragen of een baan als inseminator iets voor mij was. "Kijk, dat is koren op de molen", dacht ik toen en zo geschiedde. Na 8 jaar besloten ze om mij in vaste dienst aan te nemen. (Al die tijd op detacheringsbasis gewerkt) Een nieuw avontuur begint en daarmee eindigt helaas ook een oud avontuur. Zonder jullie was ik niet bij mijn huidige werkgever terecht gekomen en daar ben ik jullie best dankbaar voor. Als een werkgever tegen een detacheringsbureau zegt dat ze de gedetacheerde willen overnemen, dan wil dat mijns inziens zeggen dat jullie goed werk hebben verricht; namelijk de juiste persoon op de juiste plaats zetten. Een beter compliment kun je volgens mij niet krijgen. Team Horst/Volkel (in het speciaal: Mark Bus, Loes v. Lier, en Nicole v. Hoof) bedankt voor de mooie en leerzame tijd en wie weet waar we elkaar nog eens treffen.

Normalnie, jak to w życiu.

;)

Redelijk

Ab werkt diet z'n best jamer dat er tussen ab en werkgevers over de uren discusie ontstaat Verder leuk team

Bardzo dobre

Zaczęłam pracę razem z mężem przez tą agencję i jak do tej pory to wszystko się zgadza nie ma z niczym problemu nawet z kontaktem z biurem

• Poleciłbyś nas? Yes

Altijd een goede begeleiding en service gehad bij AB Werkt.

Ik heb enkele jaren graag bij AB Werkt gewerkt. Josh Hermans heeft me altijd goed begeleid en stond altijd klaar bij vragen. Goede en snelle service! Bedankt hiervoor!

geen problemen maar denken in oplossingen

problemen zijn er om opgelost te worden goede ervaringen snelle reacties

Prettige werkgever

Ik heb bijna 5 jaar via ab gewerkt. Dit altijd als prettig ervaren. Loon werd netjes op tijd uitbetaald en vragen op tijd beantwoord. 3 jaar geleden bleek ik ziek te zijn. Ik heb me altijd gesteund gevoeld en ze hebben altijd met me meegedacht. Ondanks mijn ziekte ook gewoon via hun mogen blijven werken. Nu ben ik overgenomen door de inlever. Mijn tijd bij AB afgesloten door mijn contactpersoon een grote doos chocola te geven. Dik verdiend!

Super! Altijd net contact en zeer vriendelijk.

Na ruim twintig jaar werkervaring kwam ik door Corona uit bij AB Werkt. Ondanks dat ik totaal geen ervaring had voor de vacature die open stond, hebben ze er toch voor gezorgd dat ik een geweldige baan aangeboden kreeg. Anderhalf jaar ben ik met plezier naar mijn werk gegaan. Anderhalf jaar zorgde AB Werkt dat mijn loon keurig op tijd werd bijgeschreven, werden vragen keurig en op een nette manier beantwoord en werd er ten alletijden naar je geluisterd. In al die jaren werk ervaring heb ik wel gezien dat het ook anders kan. Ik zal iedereen AB Werkt aanbevelen. Helaas moest ik door een vervelende allergie stoppen in de varkenshouderij. En daardoor van baan veranderen. Ontzettend jammer! Maar ik blijf hef zeggen, heb je een droom, op werkgebied... AB Werkt kan je daarbij helpen. Dankjewel AB Werkt, ik ben echt dankbaar dat ik dit heb mogen ervaren. Ik ben een mooie ervaring rijker.

Bad

Am muncit o saptamana și mia bagat decât 118 euro pe 42 de ore jumătate, rușine! Nu recomand

• Would you recommend us? Yes

Jestem zadoeolony z pracy ktora mam.koordynator Ewa w porzadku

Jestem zadoeolony z pracy ktora mam.koordynator Ewa w porzadku

• Poleciłbyś nas? Yes

Alles top geregeld, heel blij om

Narazie praca oraz ludzie są wporzadku

Ok

Bardzo zadowolona

Szybki kontakt, jasne przedstawienie oferty pracy.

Alles goed geregeld

AB Detach komt alle afspraken netjes na, als ik al een keer een vraag had, werd deze snel door Josh beantwoord. Goede werkgever met oog voor de medewerkers.

Inżynier jakości

Mogę z czystym sumieniem polecić agencje. Koordynatorzy bardzo często odpisują na wiadomości również w dni wolne. Najczęstszy kontekst miałem z z Panią Honoratą, która chyba czasem potrafi stanąć na głowie kiedy chodzi o sprawy pracowników. Warunki zakwaterowania różne, ale zawsze atmosfera na zakwaterowaniu jest dobra.

• Poleciłbyś nas? Yes

Het contact met een AB-medewerker is geweldig. Hij beantwoordt specifiek vragen en reageert snel op problemen. Hij ontkomt er niet aan om de telefoon op te nemen. Hij strijdt voor goede arbeidsomstandigheden voor de werknemer. Een solvabel bureau. Aanbevelen

Uitstekende klantgerichte benadering

Ik heb met veel plezier voor AB gewerkt. Salaris werd altijd optijd (en zonder foutjes) betaald. Daarnaast fijn portaal ingericht op alle benodigdheden. Tot slot heeft mijn contactpersoon Josh Hermans mij als medewerker op mijn wenken bediend. Goed bereikbaar en komt snel terug op vragen die je uitzet bij hem. Super accountmanager!

Altijd een fijne samenwerking gehad en altijd correct afgehandeld

Altijd een fijne samenwerking gehad eerst met pauline laumen en later de opvolger wim vergoosen nooit geen problemen gehad en altijd correct geweest met de uren uitbetalen en als iets was hoefde ik maar te appen of te bellen werd altijd supper opgelost hartelijk dank voor alles

Altijd goed kunnen werken bij AB Werkt in die 5 jaar!

Bij Ab werkt word alles goed geregeld(verloning, juridische zaken, verlof). Altijd fijn gewerkt bij Ab werkt bij een vast bedrijf nooit geen klachten gehad.

Super super

• Poleciłbyś nas? Yes

Jestem bardzo zadowolona z AB werkt

Bardzo uprzejma,inteligentna, pani koordynator Danuta Bierwagen,jasno i przejrzyście wytłumaczy wszystkie kwestie zwiazane z pracą , z zakwaterowaniem,dojazdem do pracy. I zawsze odpowie na telefon.