Super klantvriendelijk en mooie kwaliteit

Goede service en mooie kwaliteit. Ik heb bij deze zaak mijn shutters besteld en alles is goed verlopen. Ben erg tevreden over deze zaak.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Alle deskundigheid onder één dak

Heel fijn dat ik voor al mijn vragen en wensen bij Briede terecht kon! Via één kanaal een afgestemd advies en uitvoering van vloer, wanden, ramen, elektricien en vaste kasten op maat. Deskundig advies, vriendelijk personeel, tijdig geholpen en continu meegedacht in oplossingen/ mogelijkheden. Zeker een aanrader!

• Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Top werk!

Heel behulpzaam en fijne communicatie. De wens was de Nachtwacht op de muur, iets wat niet standaard in het assortiment zit. Rubi heeft dit heel snel kunnen organiseren en voor ons op de muur geplakt. Ziet er fantastisch uit!

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

punctueel, precies en professioneel

Vanaf het moment dat ik de winkel binnenkwam, werd ik begroet door de verkoopster met een glimlach. De afspraak om de maten op te nemen werd mij in zeer korte tijd gegeven. De levering van de gordijnen was op tijd en de persoon die ze had opgezet was erg aardig. Ik had niet om meer kunnen vragen.

Ruim assortiment.

Vriendelijk personeel en vakkundige uitvoering van bestelde artikelen.

Prima!!!

Duidelijke informatie en communicatie! Zeer tevreden over mijn raambekleding en hordeur! Hordeur was in eerste instantie (om onbekende reden) niet het juiste formaat maar dit werd snel hersteld! Levering en plaatsing van alles keurig! eer prettig bedrijf, vriendelijk en professioneel geholpen. En prachtige, kwalitatief goede (maat) producten! Echt zeer tevreden!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Top service, kwaliteit en oog voor detail.

Een feestje om je huis aan te kleden en te voorzien van kwalitatief hoogwaardige verf, saus, behang en raambekleding. Weten heel goed de beleving van de klant in te vullen met goede adviezen maar ook voor compleet iets anders. Heel erg fijn met oog voor detail. Komen hun afspraken goed na en deskundig advies. Eerlijk. Uiteraard ook ons huis voorzien van zo werkend glas. Perfect.

Deskundig

Vriendelijk . Veel keuze

Goed advies en service

Bij het bestellen van de duettes zijn wij goed geadviseerd, het opmeten klopt als de vanzelfsprekende bus en de montage na 4 weken levertijd was snel en adequaat.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies, mooi assortiment en prachtig werk geleverd!

Goed advies, mooi assortiment en prachtig werk geleverd! Vloer is prachtig en mooi geverfd en alles mooi afgewerkt.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Superblij met eindresultaat!

Ik was opzoek naar een compleet plaatje met vloeren, trapbekleding en raamdecoratie. Ik kwam bij Ruud en Bianca terecht. In de winkel ben ik vakkundig geholpen en goed begeleid in de keuzes die ik gemaakt heb. De uitvoering is heel goed en netjes uitgevoerd: Vakbekwaam volgens afspraak en rekening houdend met de klant. Ik zou het iedereen aanbevelen om eens langs de winkel te gaan. Bedankt Ruud, Bianca en team.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Over de vloer!

Onze decennia-oude stoffen vloerbedekking was nodig aan vervanging toe. Uiteindelijk gekozen voor Respectables, duurzaam en CO-2 vrij geproduceerd. Een redelijk nieuw product. Het Zweedse Bolon (erg mooi materiaal) had ook gekund, maar voor slaapkamers en de overloop vonden we dat net iets over de top. De Respectablesvloeren liggen er sinds een week in. Het resultaat is verbluffend, wij zijn heel tevreden over het materiaal en ook over de inzet en het enthousiasme van de vakmensen van Van der Woude, die in krap drie dagen deze voor ons behoorlijke klus klaarden.

• Ervaring met: Vloeren

De volgende keer weer! Het was top!

Wij zijn blij met de adviezen die Noortje ons gaf. Zij heeft ons perspectief ingenomen en haar deskundigheid ingezet. En dat leidde tot een goede match.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Zeer deskundig bedrijf

Goede en duidelijke communicatie zowel schriftelijk als verbaal. Je weet wat je kan verwachten. Staan open voor vragen en geven daarbij deskundig advies. Komen afspraken na.

• Ervaring met: Verf/Behang

Service en kwaliteit

Na een bezoek in de winkel , waar we goed geholpen werden door Jean Pierre, zeer goed advies , kwam vandaag monteur Gerard alles ophangen , wat een goede service en kwaliteit, een aanrader

Prima vakmanschap!

Thuisin heeft ons goed geadviseerd en ze komen hun afspraken na. Ze werken netjes en nauwkeurig, echte vakmensen!

Top service en levering.

Levering en montage snel en volgens afspraak. Probleem met een durette bottom up, top down rolgordijn was na een telefoontje snel verholpen

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Moeilijk te omschrijven

Vanwege de pandemie heeft mijn bestelling erg lang geduurd dus ik vind dat je het niet kunt beoordelen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Uitstekende service en zeer goed geholpen.

Zeer goed geholpen bij de keuzes van verf en raamdecoratie. Ook het ophangen van de raamdecoratie is vakkundig gedaan.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies goede service, komen afspraken na, zeker als je weet wat je bellen wil

Zie hiervoor

• Ervaring met: Buiten Zonwering

uitstekend

We worden altijd keurig en vriendelijk geholpen. Krijgen goed advies en vragen worden goed beantwoord. Duidelijke afspraken over het monteren of plaatsen. Er wordt met je meegedacht

Uitstekend geholpen.

Uitstekend geholpen door verschillende medewerkers om tot de juiste keuze te komen uit de vele mogelijkheden die er zijn betreffende raamdecoratie. Verschillende keren geweest en service was steeds prima. Men nam alle tijd en gaf de nodige adviezen. Bij levering en montage werd er zeer nauwkeurig gewerkt en prima uitleg gegeven over het product.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Uitstekende winkel met geweldig personeel

Voor onze sportschool waren wij op zoek naar een nieuwe vloer, schilderwerk, behang en jaloezieën. Ruud en Bianca hebben ons geweldig geholpen en geadviseerd. Kwaliteit en goede service. Kan ze zeker aanraden.

Plezierige en deskundige ervaring

fijn geholpen hebben tijd voor je.

Deskundige adviseren

Deskundige adviezen en hulp met keuzes maken met een kleur. Wordt altijd heel goed geholpen en medewerkers zijn erg attent

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.