Goed geholpen, professioneel advies

We hebben van alles uitgezocht. Behang, verf en gordijnen. Het eindresultaat is echt zoals wij het ook graag wilde. Zonder hulp van Monique was dit niet gelukt. Producten hebben een super goede kwaliteit. Ook kwamen ze de rails en gordijnen ophangen. Keurig gebeld om een afspraak in te plannen en de monteur was op het juiste tijdstip aanwezig.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies goed service

goed contact en goed afspraken

Slechte communictia

Echt hele goede kwaliteit van de aangekochte spullen. Minpunt bij mij is niet nakomen van gemaakte afspraken. Na zelf weer gebeld te hebben werd er snel werk van gemaakt. Over het geheel een goed bedrijf om te kopen.

geweldig

Zo fijn en goed geholpen. Goede uitleg, heel behulpzaam. Denken met je mee,

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer slechte klantenservice bij reparatie van fout screen

Wat een flut-bedrijf is dit! Wij zijn vorig jaar augustus verhuisd en hebben toen van de vorige eigenaar gehoord dat 1 van de buitenscreens (zonnewering) scheef zat/klemde maar dat dat onder garantie viel en we contact konden opnemen met Thuisin Culemborg. Na elle lange communicatie over en weer met wat er nou aan de hand kon zijn, is uiteindelijk eind februari pas het screen gedemonteerd met de boodschap dat deze terug naar de fabrikant ging, die hem kon inkorten/repareren... Het is nu bijna mei... en blijkt dat er al die tijd nog niks met het screen is gedaan. De fabrikant weet van niks.... en wij maar wachten. We krijgen ook geen enkele update van ThuisIn. We moeten altijd zelf maar weer bellen hoe het er mee staat. Vaak is diegene die je wilt spreken 'in bespreking' en dus niet beschikbaar via telefoon. Al met al zo'n amateuristische houding en totaal niet klantvriendelijk! Ik heb nu maar direct contact gezocht met de fabrikant (DegaLux) en die pakken dit echt fantastisch op! Complimenten!!! Hopelijk kunnen we nog voor de zomer het buitenscreen weer gebruiken....

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Top bedrijf

Zeer deskundig, zowel bij verkoop als montage

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijn geholpen, goed advies!

In de winkel fijn geholpen met uitzoeken van verf en vloer. Thuis goed advies gekregen welke vloer het beste gelegd kan worden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Zeer nette zaak

Goede vakmensen, die goed werk afleveren en die meedenken met de klant.

• Ervaring met: N.v.t.

Goede service van vakmensen

Goed geholpen dankzij het meedenken en kwaliteit met de producten en het monteren!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering, Deuren

Behulpzaam

Rubi is een goed en prettig bedrijf ! Ook na een foutieve bestelling van een leverancier wordt dit netjes opgelost door rubi en dat is prettig. Rubi kijkt verder dan een bestelling !!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Afspraak is afspraak, correct afgewerkt, dus tevreden

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Net correct bedrijf, werken zeer punctueel.

We zijn bij Wiegman gekomen via een kennis die ook zeer tevreden was. Na het eerste overleg met eigenaar hadden we er direct een goed gevoel bij. Alle leveren en het werk wat ze gedaan hebben is met uiterste precisie gedaan. Super tevreden en zeker aan te raden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Mijn ervaring is uitstekend. Reden; - aanvraag gedaan via mail en werd netjes gebeld - goed contact gehad over de bestelling - installatie werd uitstekend gedaan. Vriendelijke en nette installateurs

• Ervaring met: N.v.t.

Goed!

Vandaag vloerbedekking op de slaapkamer van zoonlief laten leggen. Super, goed en vakkundig gedaan. Dank jullie wel!

• Ervaring met: Vloeren

Goede service en vriendelijk personeel.

• Ervaring met: Vloeren

Goede en snelle communicatie. Super service en kwaliteit

Prima.

Goede ervaring met het uitzoeken van een PVC vloer. Marko heeft zijn best gedaan om bij ons een mooie vloer neer te leggen.

Goed advies.

Er wordt goed naar je geluisterd. Er wordt netjes advies uitgebracht. Geen blabla maar gewoon duidelijk en netjes advies. En goede service.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Geweldige meedenkers in het traject woninginrichting én planning!

Door renovatie moest mijn appartement tot 2x toe in 1 jaar opgebouwd, gestript en opnieuw opgebouwd worden. Niets was teveel... Corine, Cor en hun team zijn altijd bereid tot oplossen en verder denken. Zij luisteren, handelen en je kunt als klant gerust zijn als zij zeggen 'HET KOMT GOED'. En.....het kwam goed! Ook bij mij!

• Vakmanschap* N.v.t.

Helemaal top

Klantvriendelijk en verstand van zaken. Geef goede informatie van het product en tips hoe te gebruiken.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

In de winkel verliep alles prima, dames hielpen uitstekend. Heerlijke koffie. Na de aanbetaling te hebben voldaan hoorden we heel lang niets meer. Daarna gebeld met jullie en toen bleek dat de bestelling niet was doorgegeven.

Prima geholpen

Verkoper nam de tijd en besprak (en liet zien) de diverse opties. De prijsindicatie was echter veeeel te laag t.o.v. officiële offerte. Toch een lagere prijsafspraak gemaakt. Meting en montage: vriendelijk, en perfect.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Perfecte stoffering van de trappen

Fijn geholpen in de winkel bij het uitzoeken van gordijnen en tapijt, en vakbekwame stoffeerders. Prima werk geleverd. Mooi resultaat.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede voorlichting, en netjes op tijd zoals afgesproken. Het hangt prachtig voor onze ramen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede service en snel geregeld

Goede service, duidelijke afspraken en snel geregeld

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.