Hele fijne deskundige winkel

Voor mijn nieuwe huis ben ik bij Thuisin meer dan geslaagd voor een nieuwe vloer, gordijnen en behang! Ze hadden alle keus en we kwamen snel tot een mooi resultaat! Eind November komen ze alles doen en zo fijn dat alle deskundigen onder 1 dak zitten. Ik kijk uit naar het eindresultaat!

Perfect!!

Zeer tevreden over de afspraken, kennis en service van Bunte! En natuurlijk erg blij met het uiteindelijke resultaat!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service, blij met resultaat.

We kwamen bij Thuisin Hoorn omdat we op zoek waren naar nieuwe gordijnen. Eenmaal binnen hebben we ook meteen een nieuwe deurmat en trapbekleding uitgezocht. De medewerkers hebben ons goed geholpen en waren altijd even vriendelijk. Alles is netjes geleverd, opgehangen en neergelegd. Kortom, een tevreden klant!

Matig

Alle service was goed, tot het meten en plaatsen van het rolgordijn. In de winkel werden we heel goed geholpen, maar bij het meten en plaatsen waren er een aantal vervelende puntjes: bij het meten is niet de juiste afstand gemeten, aan beide zijden van het rolgordijn zat nog een kier van ongeveer 2 cm. Bij het plaatsen is het rolgordijn niet recht opgehangen. Omdat hij zo scheef hing, hebben ik en mijn vader het rolgordijn er af gehaalt en alles opnieuw gedaan. Voor zo'n bedrag verwacht je toch meer service!

Vakwerk

Wij hebben een wandje laten behangen. Het zat er snel en netjes op. Het boek met voorbeelden waar wij geïnteresseerd in waren was niet aanwezig maar konden het snel ophalen.

• Ervaring met: Verf/Behang

Tevreden over de service en het product

Ik had niet veel advies nodig maar ik ben tevreden over de service. Het is mogelijk om stof/stalen mee te nemen naar huis. Vrijblijvend wordt thuis de maat opgenomen. Alles wordt duidelijk vastgelegd, afspraken worden nagekomen. Dit gaat over paneelgordijnen die afgelopen week opgehangen zijn.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Je loopt altijd tevreden de deur uit

Weten overal een oplossing voor, materiaal van topkwaliteit. Wederom dik tevreden!

Prima geholpen

Goed ontvangen in winkel, prima uitleg en ze namen de tijd voor mij, vakkundige en vriendelijke monteurs. Ik kom zeker terug!

• Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Alles klopt wat wordt verteld, montage is goed.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Deskundig, kwaliteit en afspraak is afspraak

Deskundig, kwaliteit en afspraak is afspraak.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Topkwaliteit, aandacht en service!

Toen wij in de zaak binnenkwamen, werden wij keurig ontvangen en ze hadden aandacht en tijd voor ons. We kregen in de prachtige winkel een goed advies en later bij ons thuis, werd alles ingemeten. Wij hebben voor Luxaflex elektrisch bedienbare duettes gekozen: wat super goed bevalt. De beloofde levertijd werd netjes nagekomen en alles is prima gemonteerd. Het eindresultaat is heel erg mooi. Kortom, wij zijn meer dan tevreden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Perfect, precies wat je verwacht!

Wij hebben in de winkel georiënteerd naar structuur behang voor 2 muren in verschillende ruimtes. Er is veel tijd voor ons genomen en er werd advies gegeven waar je op kunt letten bij de verschillend structuren die later wel of niet zichtbaar zijn in de ruimte en diverse behangboeken werden getoond om de verschillende structuren te bekijken en te zien wat wij mooi vonden. We zijn zelf voor twee varianten van Arte gegaan omdat we hier voor zijn gevallen. Ook goedkopere behangen zijn geadviseerd. Vervolgens hebben we ons laten informeren voor een PVC vloer. Na de tweede bezichtiging werd aangegeven dat er een nieuwe combi pvc/kurk aan kwam ook hier een goede onderbouwing met het verschil tussen de vloeren waar geen ondervloer voor nodig is en het meest duurzaam van alle varianten die er nu zijn in klik-variant. Levering hebben we zelf nog een keer gevraagd te verzetten omdat de schilder nog iets langer nodig had. Ook dit werd soepel en direct opgepakt. Alle medewerkers hebben hun eigen specialisme en zijn zeer gastvrij! Zodra we nog iets nodig hebben komen we hier graag terug.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

uitvoering onvoldoende, eindresultaat goed

De meeste werknemers van SteadyRocks zijn onbehouwen en lomp, meerderen spreken geen nederlands en kunnen je niet goed te woord staan. Het schilderwerk moest worden overgedaan met als oorzaak ??????? geen antwoord op gekregen. Er is tegelijkertijd geschilderd en geschuurd, m.i. is dit niet de bedoeling. Hierdoor moest alles overgedaan worden, waardoor het hele proces een week langer duurde dan noodzakelijk en gepland. De vloerbedekking op de overloop is bechadigd door verfvlekken van de werkschoenen, er werd ook zeer luidruchtig de trap op gelopen, buren hebben hier hinder van ondervonden. Helaas was ook het verkeerde zeil gelegd door een schrijffout van de dame die ons hielp in de winkel, hierdoor nog meer vertraging. Uiteindelijk is alles na aandringen wel goed opgelost door Ruud.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Perfecte service, zowel in planning als uitvoering

We hebben bij ThuisIn Bunte verf, vloer en gordijnen en hor afgenomen. Keurige service, zeer zeer goed bereikbaar en helder antwoord op alle vele vragen die we hadden. Alles ligt en hangt zeer strak. Ook schilderwerk is top.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Snelle en goede levering!

Perfect gemonteerd en op tijd geleverd.

Super!

Perfecte hulp, bij het maken van de juiste keuze voor onze situatie. Goede prijs, goede afspraken en snelle montage. Helemaal Happy!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer me denkend en professioneel

Wij hebben en visgraat pvc vloer laten leggen. Tevens hebben ze onze trap bekleed. Ze hebben goed mee gedacht en advies op maat gegeven. Werk werd snel en vakkundig uitgevoerd

geweldig service

erg goede en snelle service, erg blij mee

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

klantvriendelijk, mooie collectie maar bovenal meedenken en uitstekend advies.

Het kiezen van nieuwe gordijnen en een kleur voor op de muur, passend bij de nieuwe meubelen en vloer, blijft moeilijk. Onze ervaring is dat met behulp van de mensen van Corpaint die keuze een stuk eenvoudiger ( en kleurrijker) wordt met een verrassend eindresultaat. We zijn er erg blij mee!

Fijne zaak

Goed en helder advies. Vriendelijk en behulpzaam. Alles volgens afspraak. Eén keer misgegaan met monteurs die op een andere klus uitliepen en toen is niet gebeld dat ze niet zouden komen. Maar dit doet voor ons geen afbreuk aan de positieve ervaringen; waar gewerkt wordt, worden foutjes gemaakt.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima advies en uitvoering

Duidelijk advies ontvangen bij bestaande meubels en schilderijen. Uitvoering door goed gemotiveerde medewerkers.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Fantastisch advies met een hele mooie uitkomst

Heel fijn geholpen in de winkel voor kleuradvies gordijnen en behang. Het resultaat is boven verwachting.

top adres

Fantastische ondersteuning gekregen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Deuren

Een advies waar we ons meteen goed bij voelden.

Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen zijn we er samen met de verkoopster in geslaagd om een keuze te maken die uiteindelijk ook een schot in de roos bleek.

Geweldig top

Advies duidelijk goede uitleg Zeer klantvriendelijk Nemen echt de tijd voor de klant niks gehaast En bij ons was trap en boven verdieping met pvc Echt geweldig top gedaan laten ook geen vuil achter In 1 woord top

• Ervaring met: Vloeren

Dank voor de mooie review! Veel plezier van je mooie nieuwe vloer!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.