Correct, netjes en plezierig

Alle ervaringen met aankopen waren prettig en goed

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Geven goed advies en denken super goed mee

Super fijn geholpen. Goed advies en goede ideeën. Wij hebben hierdoor onze droom woonkamer gekregen. Ontzettend bedankt voor jullie hulp en advies.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Heel blij met het resultaat

Ik heb bij RuBi behang gekocht voor 2 kamers en deze zijn vervolgens ook opgehangen door RuBi. We zijn heel blij met het resultaat!!

prettig

fijn alles onder een dak uit te kunnen zoeken. Denken mee.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Persoonlijke aandacht en prima service!

Bij Bakker weten ze goed in te spelen op de wensen van de klant. Al jaren hebben we diverse soorten raamdecoraties gekocht, en afspraak is afspraak, wel zo fijn.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijne persoonlijke benadering, goede adviezen, ook ideeën waar we zelf niet op zouden komen. Kwaliteitsverf en kwaliteitsvloeren. Vloeren en plinten superstrak gelegd. Bedankt!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Klantgericht

Vakkundug

Fantastisch!

In de eerste instantie dachten wij dat deze winkel niet voor onze portemonnee geschikt zou zijn, dat bleek een vergissing want in iedere prijsklasse heeft men iets bij Thuis in Hoorn. Wij hebben schitterende houten luxaflexen, tapijt op bovenverdieping en trap. De kosten waren zeer betaalbaar. Daarbij de service, kundigheid, en vriendelijkheid van het personeel is voor ons reden om nooit meer ergens anders heen te gaan voor ons interieur.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Wat een vriendelijke hulpvaardige mensen allemaal. Ook diegene die de gordijnen bij ons op kwamen hangen deden dit met zorg en super netjes. Kortom een absolute aanrader

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Deskundig advies en prima service.

Hartelijke ontvangst met prima service. Opdracht door toedoen van leverancier niet naar wens, prima opgelost door Ruud. Erg tevreden over het eind resultaat. Ook prima advies voor de verf. Tevens een leuke attentie ontvangen voor het nieuwe jaar, wordt gewaardeerd.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Snelle service met oog voor kwaliteit.

Gordijnen die we uitgekozen hadden zijn snel ingemeten, geleverd en opgehangen. We hadden moeite met het kiezen van de juiste kleur, maar Sjors heeft ons hier goed in geadviseerd.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Deskundig vakbekwaam en vriendelijk geholpen

Deskundig vakbekwaam en vriendelijk

Klantvriendelijk

Langjarige positieve ervaringen met de onderneming ThuisIn:bij deze opdracht is er bij het z.g. opmeten iets niet goed gegaan. Klantvriendelijk als de firma is wordt dit deze week alsnog gecorrigeerd!

• Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.

Prima bedrijf!

Goede verkoopster, prima service! Betrouwbaar komen afspraken na. Vakkundige monteurs. Een aanrader voor mensen die voor kwaliteit willen gaan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede stof en kleur advies

Chantal heeft mij de eerste keer heel goed geholpen met kleur advies en stoffen van de stoelen en later ook van de muur, zodat deze zo goed als 1 op 1 met het gordijn matched. Wim heeft goed geholpen met tapijttype en kleur die bij de gordijnen op de slaapkamers pastte als ook het inmeten van alles.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies, prima service en aflevering!

Wij zijn erg goed geholpen bij de keuze van de inrichting van ons nieuw huis! Erg blij met het advies ( ook aan huis) en de keuze van verf, behang, gordijnen, jaloezieën etc. Kortom fijne winkel!!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Fantastische service

Vanwege de lockdown zijn de winkels gesloten maar na 1 telefoontje werden de kleurstalen voor de verf en rolgordijnen langsgebracht, en de volgende dag had ik de verf in huis en werden de gordijnen ingemeten! Super vriendelijk geholpen en zeer snelle service!

Goede service en kwaliteit

Fijn bedrijf. Goed advies. Ze (Roel) hebben veel moeite gedaan om een voor ons passende vloer te vinden. Dat werd uiteindelijk PVC. Deze is vakkundig gelegd maar voldeed op enkele kleine punten niet geheel aan onze verwachtingen. Nadat we dit communiceerden is hier heel adequaat op gereageerd en is e.e.a. Alsnog netjes bijgewerkt. Van der Woude is een prettig en betrouwbaar bedrijf.

• Ervaring met: Vloeren

Vakkundig, goed advies en nette afwerking

Wij hebben een vloer, behang, horren en raamdecoratie besteld bij Thuisinn. We zijn uitstekend geholpen in de winkel met goed advies over kleuren en materialen. De duettes en de horren zijn vakkundig geïnstalleerd door Ruud. Het behang is mooi geplakt door Bianca en Marjolein. We zijn er erg blij mee!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Zeer goede ervaring vanwege de uitstekende service en kwaliteit.

De kennis en kunde was uitstekend evenals de service. Wij hebben goed advies gekregen waardoor we een goede keuze hebben kunnen maken. Het geleverde werk was uitstekend met oog voor detail wat tot een hoog afwerkingsniveau heeft geleid. Kortom: een aanrader.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Heel tevreden met zojuist gelegde PVC-vloer in woonkamer en hal!

Twee jaar geleden al goede ervaringen gehad met het uitzoeken en installeren van een nieuwe keuken bij Boer Staphorst. Daarom nu ook de vloer voor de woonkamer en de hal bij Boer uitgezocht en door hen laten leggen. Er werd goed rekening gehouden met mijn wensen, en ook goed meegedacht in oplossingen. Al met al top service! Bedankt Anton, Vincent en ?

• Ervaring met: Vloeren

Super goede service en perfect resultaat

Wij zijn heel erg blij met ons nieuwe behang op de babykamer. Goede hulp gekregen bij het uitzoeken en daarna uitstekende service met het aanbrengen. Wij zijn erg tevreden!

• Winkeluitstraling* N.v.t.

Fantastisch

Thuisin Hoorn heeft ons fantastisch geholpen. Zij hebben ons geadviseerd bij de inrichting van ons huis (waarvoor veel dank Anita) en Peter en Mike hebben zorgvuldig werk geleverd. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden over het gegeven advies, de geleverde spullen, en de plaatsing van de gordijnen, de vloer, etc. Wij zijn bijzonder gelukkig met de geleverde service en dolgelukkig in ons huis in Soesterberg! Nogmaals veel dank!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Super aardig en verstand van zaken

Je wordt serieus geholpen men luistert goed. enige wat tegen valt is als je raamdecoratie van 700,00 euro koopt ze nog geld rekenen voor het ophangen.!!

Heel prettig

Ons bezoek aan uw winkel heeft er gelijk voor gezorgd dat we bij ons 1ste adres van oriëntatie naar een nieuwe vloer wilden overgaan tot de koop Uw verkoper De hr Simons heeft ons zeer vakkundig geadviseerd en op weg geholpen door middel van PVC stalen die we mee naar huis mochten nemen Wat erg geholpen heeft om een keuze te maken Ook was uw vloeren legger zeer kundig met adviezen en tips toen hij de vloer kwam inmeten bij ons thuis We hebben er alle vertrouwen in dat we een mooie vloer in ons huis krijgen as Mei We kijken er naar uit . MVG Fam Nijland

• Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.