Klantvriendelijk

Goed advies gekregen en er Word met je meegedacht, zeer tevreden over het resultaat en netjes gemonteerd. Heb al tegen meerdere mensen verteld dat we zo tevreden zijn over de geplaatste plisse horren.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Altijd een passende oplossing voor iedere situatie

Goede service en vakmanschap.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Op en top

Mooie winkel met goede sfeer. Behulpzaam personeel met verstand van woninginrichting. Volledig ontzorgd bij levering en installatie van de producten. Alles keurig netjes opgeruimd achtergelaten. Prettige ervaring. Volgende keer weer.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Snel, netjes, betrouwbaar en flexibel

Niets meer aan toe te voegen aan bovenstaande ! Een tevreden klant, wij denken niet na waar wij naartoe gaan, gewoon naar Rubi, waar klant nog koning is!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Zeer betrouwbare woonwinkel. Afspraak is afspraak !!!

Deskundige medewerkers die je niet in een bepaalde hoek sturen, maar rustig luisteren wat jij als klant wil hebben. Levering is op tijd en service is zeer goed. Deze zaak is echt een aanrader!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Deuren

Netjes geholpen.

Snel en net werk geleverd. Zeker goed voor een volgende keer.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Service en garantie* N.v.t.

Perfect!

Super fijn geholpen en alles wordt perfect opgehangen! Super goede service!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Perfecte levering en montage

Na eerst de bovenetage van horren te hebben voorzien, was nu de benedenverdieping aan de beurt . Ook nu weer alles keurig opgemeten, geleverd en gemonteerd, en de ramen afgesteld zodat ze dicht konden terwijl de horren geplaatst waren . Prima! Alleen jammer dat deze mail voor beoordeling nog aan mijn oude mailadres werd gestuurd :)

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Plezierige professionele mensen en kwalitatieve producten

- goed advies bij het uitzoeken van behang, gordijnen. Sanne en Danielle leven zich in in de wensen van de klant, en doen pro-actief goede suggesties - idem tav zonneschermen en screens tav JP - gerard is een uitstekende nette behanger en ophangen

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Fijn geholpen...en afspraken na gekomen..

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Veel keuze en goede service

Onze ervaring met Thuisin Bunte is zeer positief. We werden erg goed geholpen bij de keuze in onze vloer, behang en muurverf. Deze service vind je niet in de bouwmarkt. Bij Thuisin Bunte word je professioneel geholpen en we konden er terecht met al onze vragen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Hele fijne en professionele mensen!! Super service en top eind resultaat. Ik geef Peter Kok een 10

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Voor 2de keer bij Hanneke voor advies geweest voor kleuren in huis. Altijd goede adviezen en is niet beroerd om te komen helpen als het niet lukt. Kom graag in de winkel en is hier dan ook altijd gezellig.

Gewoon goed en mooi

Vanaf het eerste gesprek is de begeleiding en opvolging door Sjors erg goed! Het leggen door Maarten was top, hij legt snel en is slim in het leggen, hij zorgt dat je nergens de herhaling in het patroon ondekt!! Qua raambekleding kan ik nog niks zeggen daar dit nog geleverd word maar zal vast ook goed zijn!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

goede en snelle service. Vriendelijk en professioneel personeel Klant vriendelijk

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Warm welkom en altijd uitgebreid en vakkundig advies.

Al jaren lang een vertrouwd adres, waar ik goed geadviseerd wordt in verssoorten, kleuren, materialen en verfgereedschap. Komen zonodig bij je aan huis, voor een optimaal advies.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vriendelijk en professioneel advies en goede kwaliteit

Altijd behulpzaam en bereid om mee te denken. Uitdagingen worden opgepakt en netjes afgehandeld.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

van goede wille, echter wat kleine foutjes in de afwerking

Interne zaken zijn niet erg goed gecoördineerd, wat raar over komt. Kwaliteit en service OK!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

prima bedrijf

we hebben er tot nu toe een prima gevoel aan overgehouden. we zullen jullie zeker aanbevelen als er naar gevraagt wordt .

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

super tevreden met het resultaat

van het begin tot het einde was het een geweldige ervaring. Vanaf het moment van uitzoeken tot het moment dat alles klaar was, was iedereen behulpzaam en professioneel. Geen vraag te gek en niets is te veel moeite. Het is zeker de moeite om even binnen te lopen.

• Ervaring met: Vloeren

Vloer prima: bereikbaarheid zeer slecht

Ik probeer al n week in contact te komen maar de telefoon is continu in gesprek (ik denk defect!) en op mail wordt niet gereageerd. Kan de overkoepelende organisatie wel contact krijgen via n mobiel nummer? Ben wel tevreden over geplaatste PVC vloer, maar van aftersales heeft men nog nooit gehoord. Je hoort n klant na te bellen om te vragen of alles naar wens is. En ook sowieso moet je bereikbaar zijn.

• Ervaring met: Vloeren

Slechte communicatie afspraken worden niet nagekomen

We wachten al 2 maanden op onze gordijnen. Telefonisch is van der Velde niet bereikbaar. Hij reageert niet op e-mails. Als je na heel veel pogingen een keer contact krijgt is er een verhaal dat er fouten zijn gemaakt en dat de bestelling terug is gestuurd. Deze winkel is niet te vertrouwen. We gaan ze in gebreke stellen en willen onze aanbetaling van 440 Euro terug.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Alle hulde voor de harde werkers bij Boer

We hebben recent de badkamer laten verbouwen en ook een PVC vloer laten leggen op zolder. In de winkel werden we goed geholpen door Dennis bij het kiezen van de materialen en inrichten van de ruimte. Mark van Braam heeft bij ons de douche geplaatst, super, wat een vakman! We zijn enorm blij met zijn inzet; elke dag even vriendelijken vrolijk ging hij aan het werk, ondanks de hitte. We mochten zelf niks doen, alleen maar meekijken! Onze badkamer is prachtig geworden! Dankjewel Mark! Na het plaatsen van de badkamer is deze ook nog schoongemaakt en keurig opgeleverd. Later kwamen Vincent en Anton de vloer bij ons leggen en ook deze mannen hebben keihard gewerkt en waren erg aardig en zeer behulpzaam. Inmiddels hebben we ook een toilet uitgezocht, waarbij we zeer netjes en heel betrokken geholpen zijn door Esther. Nogmaals, een speciale pluim voor iedereen!

• Ervaring met: Vloeren

Behulpzaam, vriendelijk en oog voor detail

Er werd goed met me meegedacht, alle medewerkers zijn prettig in de omgang en een mooi product afgeleverd. Ik ben erg tevreden.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Persoonlijk advies en goede service

Persoonlijk advies en goede service, vakmensen werken netjes. Erg tevreden!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.