Filters

2

Slechte service

April 2021 een elektrisch verstelbare boxspring en m-line matrassen besteld. Hebben ruim 5 maanden hierop moeten wachten. Tijdens het wachten geprobeerd contact op te nemen via app email en telefoon. Nagenoeg onbereikbaar. In september werd het geleverd. Aan het voeteneinde moet een beugel gemonteerd worden om het matras tegen te houden bij het omhoog gaan. Deze kon niet gemonteerd worden wegens ontbreken van schroefdraad. En bij het omhoog gaan geeft het bed een enorme knal. De monteurs beloofden nieuwe onderstellen en werden ook besteld waar ik bij was. Een maand later komt er een monteur. Communicatie binnen Goossens NUL. Hij zou de beugels erop schroeven. Oh ja dat ging niet. Onverrichter zaken is hij weer vertrokken. Weer een maand later zouden de nieuwe onderstellen geleverd worden. Weer een dag thuisblijven. Op de stoep stonden 2 monteurs met gereedschap. Zonder nieuwe onderstellen. Er zou contact opgenomen worden. Wij wachten nog steeds.

  • Aanbevelen? Nee
2

Belachelijke klantenservice

3 maanden wachten op kast Lang maar oke Komen de bezorgers eerst 2 uur te vroeg (lees 7 uur in de ochtend) En vervolgens de goede kast maar dan is de kast kapot Hup gelijk weer mee met bezorgers Ja klantenservice neemt contact op Nou niet dus Uiteindelijk zelf 4 keer moeten bellen met het bericht dat hij pas in maart komt Gaan we niet mee akkoord, we wachten tenslotte al sinds september. Klantenservice wilt niet meedenken in oplossingen, andere kast o.i.d. Alleen maar denken in problemen. Al jaren klant maar nooit meer Goossens is een goede klant kwijt puur door het gebrek aan menselijkheid bij de Klantenservice

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte service verlening

Helaas heb ik een Supreme inclusief… Helaas heb ik een Supreme inclusief topper boxspring gekocht bij Goossens. Vol verwachting van een goede nachtrust op een nieuwe boxspring kwamen we terecht in de nachtmerrie die Goossens heet. Bij de verkoop ging het al een beetje fout, de snelle berekeningen op de door de verkoper gebruikte I-pad waren uiteindelijk niet correct en moesten we akkoord gaan met een hogere prijs dan verwacht. Na aandringen mijnerzijds werd dat enigzins vergoeilijkt door het aanbieden van een dekbedovertrek. Levertijd meer dan twaalf weken net zoals de bestelde nachtkastjes. Totale somma van meer dan 3600 euro. Op 20 september is het bed en de topper geleverd, jaaa blij natuurlijk want lang verwacht. Natuurlijk snap ik dat een nieuw bed even wennen is , de 100 dagen probeer garantie zijn er niet voor niks, dit alles om de klant vanuit Goossens het gevoel te geven dat als het bed niet mocht bevallen er een oplossing wordt geboden. Na een week met rugpijn te zijn opgestaan een servicemelding gemaakt met de vraag of het matras echt wel firm was zoals besteld. Labeltje opgezocht er staat firm op. Wat is dan de oplossing? Naar een ander filiaal gegaan om even op een steviger topmatras te gaan liggen. Met die mededeling en wederom een servicemelding naar Amsterdam gegaan om de steviger topper nogmaals te proberen. Ook melding gemaakt van de zachtheid van het matras en het niet goed passen van het matras in het bed zelf, aan beide zijden boven en onder een behoorlijk gat van ongeveer 10 cm in totaal. Daardoor komt het matras aan beide zijden omhoog zodra je er op gaat zitten. Ik had zelfs mijn twijfels of dit misschien een gebruikt matras zou kunnen zijn. Daarom stuurde Goossens een service medewerker om naar de matrassen te kijken en de topper om te ruilen. De medewerker heeft gekeken, de matras als goed beoordeeld, want er was geleverd zoals besteld........ Ook aan de maatvoering was niks fout want er is altijd een marge van 10 cm!!!! Volg voor deel 2

  • Aanbevelen? Nee
7

Verkeerd geleverd product word netjes vervangen.

Na een aangetekende brief van ingebreken stellen te hebben gestuurd. Ben ik keurig terug gebeld en vriendelijk te woord gestaan. En worden de stoelen vervangen door de juiste stoelen. Ik ben heel blij met deze oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

in november 2020 een tweezits en een fauteuil met relaxfunctie met 10 jaar service garantie in november 2021 ( nog geen jaar ) deed 1 van de tweezits het niet meer vlak daar na de Fauteuil niet meer gebeld ,na twee weken kwam een montuur van service garantie die constateerde dat batterijen stuk waren deze moesten besteld worden naar een maand weer gebeld of ze al iets wisten omdat het bankstel nog geen jaar oud was moest Goossens komen zouden binnen 2 weken bericht krijgen na 3 weken maar gebeld naar Goossens service de die kon mij niet verder helpen haar college werkte vandaag niet ze wilde mij maandag terug bellen ben benieuwd geloof er niets van maar dit is wel de eerste en laatste keer dat ik wat bij Goossens heb gekocht en zal ook niemand aanraden zeer slechte service als ik niets hoor dan zal ik RTL 4 hier over inlichten die smullen van dit soort zaken

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf. Na 6 weken wachten en geen enkel bericht te hebben ontvangen dat de zending niet zou komen zitten we nu zonder aanbetaald product. Na zelf contact te hebben gezocht met zowel PostNL Extra@Home (bezorgdienst via Goossens) en Goossens kregen we na 2 dagen het bericht dat de zending retour was gegaan door onbekende oorzaak. Er kon eventueel een nieuw product verzonden worden maar dit ging dan weer 5 tot 7 weken duren. Zelf werk ik al vele jaren bij een groot bedrijf op de klantenservice en ken de frustratie van klanten maar de klantenservice van Goossens was alles behalve sociaal en oplossingsgericht. Als we het product sneller wilde hebben moesten we het maar elders bestellen en de vrije dag die was opgenomen om te wachten op de levering was een gevalletje van pech aldus het commentaar van de klantenservice medewerker. De aanbetaling kon tevens ook 2 weken duren voordat dit werd gecrediteerd. Uit ervaring weet ik dat dit veel sneller kan en kan ik Goossens enkel als tip mee geven om het klantenservice personeel beter op te leiden en wat netter de klant te woord te staan met doelgerichte oplossingen. Het is helaas de tweede slechte ervaring in anderhalve maand tijd bij Goossens en ik merk uit andere reviews dat ze er niet veel mee doen dus wees gewaarschuwd.

  • Aanbevelen? Nee
4

Waardeloze service

Wij hebben een kast gekocht. Op een donderdag. Daarbij specifiek aan de verkoopmedewerker gevraagd of voor deze kast wellicht binnenkort een speciale korting zou gaan gelden. Wij gaven aan dat we in dat geval namelijk graag volgende week terug zouden komen. In alle toonaarden werd ontkent dat dit aan de orde zou zijn. Direct na het weekend werd de kast wel degelijk afgeprijsd. We hebben direct contact opgenomen met de klantenservice, want rechtstreeks contact met het filiaal bleek niet mogelijk. Ze konden niets anders doen dan aan Goossens Utrecht vragen of ze ons terug wilden bellen. Ook via de chat en de mail hebben wij ons ongenoegen kenbaar gemaakt en het duurde (6!) dagen voor we een reactie per e-mail ontvingen. Met als inhoud dat de medewerkers niet van de korting op de hoogte waren en dat het jammer voor ons was. Wat een onheuse bejegening van klanten. Je wordt gewoon voorgelogen. Het was overigens niet de eerste keer dat dit ons bij Goosens overkwam. Wees gewaarschuwd! Wij gaan hier niet meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte klantenservice/aftersales

In juni hebben wij een kledingkast van bijna 3000 euro besteld en aanbetaald bij Goossens Zevenaar. Er werd specifiek in de winkel aangeraden om ook te kiezen voor de Goossens Bezorgservice wat inhoudt dat de kast ook gemonteerd wordt bij je thuis. De medewerkers bleken helaas niet gekwalificeerd om deze kast naar behoren in elkaar te zetten en moesten dit na 5 uur bezig te zijn geweest helaas ook zelf erkennen. Ook bleek een kastenblok verkeerd te zijn voorgeboord en bleek de zweefdeur te zijn beschadigd. Bij de 2e serviceafspraak werd geconstateerd dat de medewerkers van de 1e service afspraak de kast zodanig verkeerd hadden gemonteerd dat er onderdelen waren afgebroken en opnieuw moesten worden besteld. Ook is wederom vastgesteld dat het kastenblok verkeerd was voorgeboord. Nu zou er een 3e service afspraak gemaakt worden. Ik vraag me af of deze ook gaat constateren dat het kastenblok verkeerd is voorgeboord of deze het geniale idee heeft om een correct voorgeboord kastenblok mee te brengen. Ik ben niet tevreden over de afhandeling. Er kan altijd iets fout gaan of beschadigd raken maar juist op deze momenten kan je als bedrijf het verschil maken door deze situatie goed op te pakken en af te handelen. Goossens laat dit bewust of onbewust na. Er wordt geen informatie verstrekt over een nieuwe service afspraak tenzij je hier zelf om verzoekt. Er wordt geen concrete informatie verstrekt wanneer je een oplossing kan verwachten, hooguit de mededeling dat onderdelen in bestelling staan. Er wordt geen enkele compensatie geboden voor het ongemak. Dit wekt helaas geen vertrouwen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte service

Soort van sjieke bedoeling in de winkel maar daar blijft het ook bij. - Late levering - Hele slechte montage totaal geen vakmensen (4x terug moeten komen om problemen van collega's op te lossen).

  • Aanbevelen? Nee
2

Als je geen hoofdpijn wilt moet je hier NOOIT iets bestellen. Constant vergeten als klant, afspraken

De meest verschrikkelijke service ooit, wat heeft Goossens zijn zaken niet op orde. In juli blind een bank gekocht mbt het sluiten van de showroom tijdens de lockdown. Erbij gezegd dat hij moeiteloos omgeruimd mag worden als deze niet bevalt. Het is nu midden november en we zijn hier nog mee bezig, te bizar voor woorden. Tot TWEE keer toe zijn we door goossens vergeten en moesten zelf contact opzoeken waar elke keer een maand aan voorbij ging. Na heel veel over en weer contact afgesproken dat de bank in october geleverd zou worden. Staat de bank op de dag zelf te vroeg voor de deur en is er niemand thuis. Vervolgend van een bezorger gehoord dat het geen probleem is als ik 30 min terug moet rijden van werk en dat ze zouden wachten, maar na 10 min opgebeld worden door een andere bezorger die op hele onbeschofte wijze verteld dat ze nog 5 min wachten en anders weggaan. Dit was eigenlijk al mijn limiet aangezien ik al weg was gerenden naar huis. Gebeld en nieuwe datum ingeplanned want we zitten toch met een item wat we willen ruilen, 15 nov zou hij dan komen. Je raad het al, hele dag gewacht, vrij genomen rond 4 uur nog geen teken van Goossens. Gebeld en bank blijkt niet in het magazijn op voorraad te zijn. BESTEL HIER NOOIT WAT WANT DE SERVICE IS RONDUIT ASOCIAAL EN DE SLECHTSTE DIE IK OOIT HEB MEEGEMAAKT. Constant loze datums en stilhoudertjes zonder dat er ook maar daadwerkelijk IETS voor je wordt gedaan. Echt totaal schaamteloos.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

De lamp die wij besteld hebben komt niet overeen met de foto op de bestellïng. Houtentakjes van de voet zijn te dun. Deze moeten veel robuuster zijn. Foto gemaild naar Goossens geen reactie. Gebeld sta 20 minuten in de wacht.

  • Aanbevelen? Nee
1

Nemen geen verantwoordelijkheid na het maken van schade.

Tijdens het plaatsen van een boxspring komen de medewerkers van Goossens er achter dat zij de bedmotor zijn vergeten, vervelend maar kan gebeuren. Om een vervolg afspraak met Goossens te maken moet men de klantenservice bellen. Na 43 minuten in de wacht te hebben gestaan is het eindelijk gelukt om een afspraak te maken om de vergeten bedmotor te plaatsen. Hiervoor moet het eerder geplaatste bed worden verplaatst. Door het verplaatsen komt er aan het licht dat de medewerkers van Goossens het behang (is pas 3 maanden daarvoor aangebracht)achter het hoofdboord op 3 plekken heeft beschadigd. Zij konden het fatsoen niet opbrengen om deze schade te melden. Na overleg in de winkel te L’dorp is er besloten om een prijsopgave van de schade te laten maken. En dan gaat het mis. Goossens neemt geen enkele verantwoordelijkheid en wil uit naam van de heer van Vugt de schade afkopen met € 50,- of met € 100,- aan cadeau bonnen te besteden in een van de winkels. Natuurlijk wordt er geen genoegen genomen met een belachelijke afkoop. Wij verwachten dat Goossens haar klanten met respect en fatsoen behandeld. En dan wordt het vanuit Goossens stil….. en reageert men niet meer op mails. Wij houden hoop en blijven strijden voor het recht, maar zullen nooit geen stap meer zetten in welke winkel dan ook van Goossens. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super goed geholpen door Robert

Vandaag een bed gekocht bij Goossen. Geholpen door Robert. Wat een topper. Helpt goed en heeft er ook verstand van. Super. Nu lang wachten voordat het bed komt .

  • Aanbevelen? Ja
1

**********praktijken

Werkelijk niet te bevatten hoe je bij Goossens als een melkkoe kan worden behandeld. Echt schrikbarend!! Prachtige hoekbank besteld in de winkel te Groningen, vriendelijk geholpen door verkoper Henk-Jan. Uitvoerig aangegeven hoe de hoek in de bank moet zijn. Henk-Jan noteerde de gegevens, gaf aan dat we de nota niet hoefden te doorlopen omdat we het uitvoering over de uitvoering van de bank hadden gehad. Te naïef mijn krabbel gezet en een behoorlijke aanbetaling moeten doen. Helaas bij de levering, toch de verkeerde hoek. Uiteraard de bank geweigerd en de bezorgers adviseerden contact op te nemen met de vestiging Groningen. Henk-Jan kan zich gemakshalve het gesprek niet meer herinneren en overig personeel komt niet verder dan "je hebt getekend". Daar sta je dan, geld weg, geen bank en je kan alleen nog een mailtje sturen naar hun juridische afdeling. Die hebben het natuurlijk super druk, want dit zal wel schering en inslag zijn deze ********bende wat de naam Goossens draagt. Zuur? Jazekers ben ik zuur! Aanbetaling van € 650 zo "down de tube" vanwege zo'n eikel als verkoper Henk-Jan. En die komt er lekker mee weg zo... Kan zich het gesprek niet herinneren. Goossens heeft leuk spul, maar het is allemaal ook elders te krijgen. Kijk echt verder dan hun je euro's te geven, en ook de aanbetaling is niet verplicht. Maar heeft wel een inkijk in hun "side skeme". Aan mij verdienen ze niks meer in ieder geval. Check ook de reviews op Facebook en andere plaatsen. Het is overal beneden peil dus ik ben echt niet de enige!!! Ook bij Kassa is Goossens niet onbekend!! Goossens, één keer en nooit weer.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onvriendelijke manager

Zeer onvriendelijke benadering van de manager van het filiaal in Hengelo. Deze kan beter een cursus communicatie gaan doen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechtste en meest onbetrouwbare meubelzaak van Nederland

Begin juni hebben wij een aantal meubels besteld via de webshop van Goossens. De leverdatum zou 10 september zijn hetgeen op 3 september nog eens per email werd bevestigd. Tot onze stomme verbazing ontvingen wij op 6 september een nieuwe mail met de mededeling dat de levering niet door kon gaan wegens corona gerelateerde productieproblemen. Wel bijzonder dat ze dat in het afgelopen weekend hebben vastgesteld. Als klap op de vuurpijl meldt Goossens doodleuk dat levering op 4 januari 2022 zal plaatsvinden. Dit riekt 'm.i naar oplichting. We zijn dan ook zeer ontstemd over deze handelswijze. Zo kun je met de aanbetalingen van klanten waarschijnlijk je financiële tekorten dekken. Ik zou iedereen aanraden zijn meubels elders te kopen!,,

  • Aanbevelen? Nee
1

Onbetrouwbaar en onprofessioneel bedrijf

Een 4 tal maanden geleden hebben we via de webshop een aantal meubels besteld en al een aanbetaling gedaan. 4 dagen voor de afgesproken leverdatum kregen we via een email het bericht dat i.v.m corona er vertraging is ontstaan in de fabricage en vervolgens meldden ze doodleuk dat de levering over 4 maanden zal plaatsvinden; 8 maanden dus voor een bestelling????????. Het is toch absurd dat een bedrijf 4 dagen voor levering bedenkt dat ze de afspraken niet na kan komen. Waarschijnlijk zal er een administratieve blunder aan te grondslag liggen, maar dit bedrijf heeft het fatsoen en de professionaliteit niet om op correcte wijze zijn klanten te bewegen. UITERMATE TELEURSTELLEND dit bedrijf. Dus wees gewaarschuwd: bezint er ge begint!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht bedrijf

Slechte service. Beloven bij aankoop snelle levering. Maar helaas wordt die levering via de mail steeds verder vooruit geschoven. Klantenservice heel slecht te bereiken. Zit telkens minimaal 30 min i de wacht. Bij annulering van de aankoop kan je lang wachten op de terug betaling van de vooruitbetaling. DOE NOOIT EEN AANBETALING.

  • Aanbevelen? Nee
1

Ik koop hier nooit weer,,,wat een slechte service.

Toppers van het merk caresse gekocht, zelf een afspraak moeten inplannen,wel op de datum geleverd. Echter van 1 topper ontbreekt het logo van Caresse stiksel is los en er zit een vlek op,,,het lijkt wel een B keus. Direct na leverering contact opgenomen echter lukte dit pas na 5 dagen,ze zijn gewoon onberijkbaar , ik moest foto’s opsturen heb dit onmiddellijk op 27 augustus gedaan. Ik heb tot op heden geen reactie . Inmiddels heb ik al 6 mails verstuurd 20 x gebeld alles zonder resultaat!!!! Waardeloze service, maar ik ben er klaar mee ik schakel nu mijn rechtsbijstand verzekering in!!!!!!! Verkopen kunnen ze maar van klantenservice hebben ze nog nooit gehoord. DUS WEES GEWAARSCHUWD KOOP HIER NOOIT!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Bankstel Marshall

Bankstel Marshall geleverd door Goossen blijkt een van de hoekstellen beschadigd en kapot te zijn. Na contact met Goossen blijkt dat zij geen interesses hebben bij klachten en reageren nergens op. Nooit in mijn leven heb ik een dergelijk klantonvriendelijkheid meegemaakt. Goossen Nuenen overtreft zichzelf wat een k-bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
9

Super winkel.

Bij binnenkomst uiterst vriendelijk ontvangen. Op al onze vragen kregen we een vakkundig en vriendelijk advies. Zal deze winkel bij iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Zéér slecht telefonisch bereikbaar. Met irritante muziek tijdens de wachttijd. Bij artikelen die alléén online besteld kunnen worden moet er toch betaald worden voor de "service" om het artikel eventueel binnen 30 dagen te retourneren. (€.89,00) Oude bank wordt alleen gratis mee terug genomen door Goossens als deze toen ook daar gekocht is anders wordt het wéér betalen van €.89,00. Wij raden iedereen af om zaken te doen met dit bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
4

Erg teleurstellend

Moet de meubels nog krijgen ,, vrijdag 13aug 2021 gekocht. Volgens de verkoper Robert, wij leveren binnen 5 dagen , Geweldig Maar de volgende dag op Zaterdag zie ik tot m’n eigen verbazing dat ik zelf online de afspraak mag bevestigen op 26 aug ,, de winkel gebeld , de zelfde verkoper aan de telefoon ( daar gaat iets mis , ik maak het in orde mevr,,)Na het weekend niks veranderd Opnieuw gebeld , alles uit gelegd aan een Mevr, en die beloofde ons ,dat de Maganer ons dezelfde dag nog terug zou bellen ,,,, Ook nog steeds niet gebeurd ,! We hebben dus een week later nog niet onze beloofde meubelen , en ze zijn onbereikbaar via klanten services. We hebben spijt van deze winkel , want de belofte die ze maken , tijdens het verkoop praatje , maken ze dus niet waar Dus we moeten nu maar afwachten ,,, Fam Froma uit Emmen

  • Aanbevelen? Nee
1

telefonisch of via klantenservice niet te bereiken

20 juni hebben wij een box spring gekocht volgens de verkoopster wordt deze begin september of eerder geleverd. Wij willen navragen of dat deze datum nog klopt. Wij hebben diverse keren gebeld via het algemeen nummer naar de klantenservice een mail gestuurd maar helaas niemand is te bereiken.

  • Aanbevelen? Nee
1

waardeloze service

Bij het leveren van ons bed en het in elkaar zetten hebben ze onze muur gigantisch beschadigd, nu al weken weekelijks aan het bellen voor een oplossing steeds zeggen u wordt terug gebeld maar dat gebeurd steeds niet wat een slechte service. Hier eens maar zal zeker nooit weer wat kopen hier.

  • Aanbevelen? Nee

Best beoordeeld uit 1 leden

- Goossens Webshop | 4

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.