Helaas wel veel langer op mijn bank moeten wachten terwijl bij het bestellen was gezegd dat er ondanks de Corona er geen langere levertijd zou zijn.

Super goede ervaring

De verkoop in de winkel en afleverservice was super goed en netjes. De telefonische klantenservice was echt nul komma nul. Geen eerlijke antwoorden op onze vragen (onze spullen waren binnen en ze zei glashard van niet) en helemaal geen bereidheid om een oplossing te bieden, of door te verbinden met iemand die iets voor ons kon betekenen.

slechter dan verwacht

Levertijd is al veel langer dan de huidige norm. Dan ook nog enorme vertraging in levering, maar wat nog veel erger was is het totale gebrek aan communicatie en daarmee complete onduidelijkheid over wanneer de levering zou plaatsvinden. Zeer slechte klantenservice. Levering veel later dan meerdere beloftes die niet zijn nagekomen. Kwaliteit van de meubelen is erg goed, maar voor ons dit niet meer.

• Gastvrijheid

Ik was na het bezorgen en in elkaar zetten van mijn bank Coco enigszins verbaasd over de viltjes die er onder zijn gezet. Naar aanleiding van wat mij in de winkel is verteld ging ik er van uit dat dit speciale, bij de poten van mijn bank passende beschermviltjes zouden zijn, maar ze waren gewoon standaard rond, terwijl de poten van mijn bank vrij smal en vierkant zijn. De bezorgmedewerker vertelde mij dat ik zelf passende permanente viltjes zou moeten organiseren als ik dat wilde.

• Gastvrijheid

Alles was in orde tot de corana crisis uitstel was in eerste instantie geen probleem maar na een mail dat de bank en stoel binnen waren hebben jullie gelijken aflever datum van 2 juli aan mij doorgeven wij blij oude bankstel verkocht toen 14 Dagen voor de levering een mail ging niet door maar binnen 6 weken zou een nieuwe doorgegeven worden boos geworden en uiteindelijk toch afgeleverd 2 juli in winkel nog gevraagd waarom wel als je boos wordt maar in de winkel waren ze toen ook niet vriendelijk meer daarom 2 lage cijfers op vraag 5 en 6 daarom ook nee in aanbevelen Kan nog veranderen door een vriendelijke mail

• Gastvrijheid

Beste Hans, Bedankt voor u bericht. Wat vervelend om te horen dat het zo heeft moeten lopen. We gaan dit zeker intern doorzetten zodat we het in de toekomst kunnen voorkomen. Desondanks wensen we u veel woonplezier met de gekochte meubelen. Goossens Breda

Mijn ervaring in de winkel is positief heel goed geholpen door verkoper en naar mijn wensen geluisterd. Lekker kopje thee met wat lekkers werd me aangeboden dat waardeerde ik zeer

• Gastvrijheid

Beste Dick, Wat een fijne feedback! We wensen u veel plezier met uw aangekochte meubelen. We hopen u in de toekomst terug te zien in onze toonzaal. Goossens Breda

Prima geleverd, goede kwaliteit, ruime keuze. Fijn dat oude bankstel wordt meegenomen

voldoende, een redelijke ervaring

Bij de aflevering van het bestelde vloerkleed 300060244 werd gezegd "u heeft een pakket met vlekgarantie bij besteld dan moet het kleed eerst worden ingespoten" Toen ik zei oké doe maar werd gezegd nee dat moet u zelf doen dat mogen wij niet en dat moet buiten gebeuren en moet 6 uur buiten blijven. Komen jullie dan terug om het kleed alsnog binnen te leggen volgens de bezorgservice? Nee dat doen we niet. Daarop heb ik gezegd leg dan maar neer zonder inspuiten want een halve dag buiten liggen kan ook niet. Ik vraag mij af is dit nu een nalatigheid in de voorlichting bij de verkoop of van de bezorging. Het ongebruikte vlekkenpakket van €69.- kom ik binnenkort wel terugbrengen bij de zaak in Zevenaar.

• Communicatie N.v.t.

slechter dan verwacht

De bestelling is meerdere keren met weken (!) verplaatst. Zo’n 15x aan de telefoon gehangen en werd mij steeds beloofd terug te bellen. Zelf na in de winkel geweest te zijn en dit hebben aangegeven zou ik teruggebeld worden. Ik ben in totaal 0 keer teruggebeld. Later heb ik als compensatie de all in service gekregen. Hier wist bij bezorging de bezorger niks vanaf en had hier ook geen tijd voor gekregen in zijn agenda. Na nogmaals 5x aan de telefoon gehangen te hebben heb ik een waardecheque aangeboden gekregen, maar deze heb ik na een week geleden deze afspraak te hebben gemaakt niet ontvangen. Ik werk zelf veel op service gebied, en vind dit een afknapper voor uw winkel, want aan de meubelen ligt het zeker niet!

voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen goed. Kwaliteit advies/ meedenken hangt af van de persoon. Communicatie puntje: Ik kreeg vrij laat te horen dat geplande levering op 20 april niet door kon gaan. Reden is begrijpelijk (Corona) maar ik stond op het punt mijn oude bank te verkopen dus iets eerder was beter geweest. Ook lange tijd niets gehoord wanneer dan wel geleverd ging worden.

• Gastvrijheid

Beste Janet, Bedankt voor uw reactie. We gaan dit zeker intern bespreken! We hopen u in de toekomst terug te zien in onze toonzaal. Goossens Breda

• Collectie N.v.t.

Beste Leon , Hartstikke bedankt voor dit mooie cijfer . Groetjes Team Heerlen

voldoende, een redelijke ervaring

Als 70 plussers hebben wij ondervonden dat alle correspondentie via mail verloopt. En dat is voor ouderen niet zo evident. Méér dan 5 maanden moeten wachten is niet zo prettig.

• Gastvrijheid

Hoi Rene en Francine, Bedankt voor jullie kritische feedback. Met het oog op duurzaamheid en gemak van correspondentie kiezen wij als Goossens voor een zoveel mogelijk digitale manier van communiceren. Begrijpelijk dat het voor jullie wat lastiger is. Wij doen ons best om de levertijd van de meubels zo kort mogelijk te houden, echter heeft de afgelopen periode ook op onze productie- en leverprocessen invloed gehad. Tevens zie ik dat jullie onze gastvrijheid slechts met een 6 beoordelen, graag hoor ik van jullie wat we hier nog in kunnen verbeteren. Veel plezier met jullie nieuwe meubels! Groetjes, Team Baarle

Stoelen waren op voorraad en zouden 26 juni worden geleverd, toen kregen wij ineens een email dat het nog 6 weken zou duren, uiteindelijk toch 26 juni geleverd --> vandaar mindere score op communicatie. Ander punt: tijdens verkoopgesprek werd gezegd dat het 80 euro extra kostte om de stoelen door de monteurs in elkaar te laten zetten. Dit kregen wij er als 'korting' bij. Bij levering vertelde de chauffeur mij dat de stoelen sowieso al in elkaar gezet worden geleverd --> ik voel mij hierdoor toch een beetje 'genaaid'. Kan dit niet worden gecompenseerd worden door de banken ook te laten monteren bij levering?

• Gastvrijheid

mooie collectie, uitstekende kwaliteit, goede service

• Gastvrijheid

Altijd goede ervaring met Goossens, goede service in alle winkels, hebben met verschillende winkels ervaring.

slechter dan verwacht

Slechte ervaring, meubels die ruim 6 weken te laat bezorgd zijn. Wat vooral storend was is de slechte communicatie en het niet correct te woord staan aan de telefoon.Als voorbeeld; ja mevrouw als het kon kwam ik ze op de fiets brengen maar dat gaat helaas niet.Daar heb je toch niets aan.Wat opviel was dat iedereen waar ik dit tegen vertelde wel een voorbeeld had over jullie en bijna altijd negatief. Daar mogen jullie echt wel aan gaan werken. Ik zal ook niet snel weer terug gaan naar jullie, wat jammer is. Wat ook opvalt is dat als je iets koopt bij jullie dan krijg je veel mails over allerlei zaken maar als jullie niet kunnen bezorgen is het stil.

voldoende, een redelijke ervaring

Blijkbaar is een beoordeling omtrent montage niet belangrijk, het item staat er niet bij. Dit onderdeel moet beter. Je bent immers zo sterk als je zwakste schakel. We kunnen Goossens op 1 ervaring niet zwart/wit beoordelen op het aanbevelen ervan. Ik zou het goed vinden als iemand mijn mail van 2 juli aan service@goossens.nl leest en daarop een reactie geeft.

• Gastvrijheid

Hoi Frank en Wilma, Bedankt voor jullie beoordeling! Veel plezier met de nieuwe meubels. Groetjes, Team Baarle

Helaas duurde het door de Corona-perikelen allemaal veel langer, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

6 maanden moeten wachten op een bankstel Pak je een dag verlof voor de levering, krijg je te horen dat het niet doorgaat verteld te telefoniste vrolijk dat je er dan maar een leuke dag van moet maken. Maak je een nieuwe afspraak 3 weken na de eerste leverdatum wordt dat in totaal 8 weken . Als ik dat allemaal van tevoren geweten had had ik NOOIT bij jullie gekocht en die telefoniste slaat echt alles.

voldoende, een redelijke ervaring

Alles was prima echter de zeer gebrekkige en onjuiste communicatie rondom de leverproblemen en -termijn hebben de gehele ervaring negatief gemaakt