N.V.T

afgesproken tijd werd keurig aangehouden

afspraken werden goed uitgevoerd en auto stond klaar. leenauto was ook goed geregeld, prima!

Goede service en betrouwbaar

Ik ben zeer te spreken over de Bois Utrecht. De reparaties worden altijd in overleg gedaan; er worden goede adviezen gegeven en/of alternatieven aangeboden. We hebben een auto van 27 jaar en dan moet er wel eens wat vervangen worden. De medewerkers zijn vriendelijk en punctueel. Geen enkele punt van kritiek.

Goedendag Marije, Bedankt voor uw review. Wij vinden het mooi om te zien dat oudere Hondas nog een plekje op de weg mogen hebben en helpen u uiteraard graag om deze in topconditie te houden. Hopelijk mag de Honda nog veel kilometers maken! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

bandenwissel goed uitgevoerd. goede informatie over status van de banden

zie hierboven

Betrouwbare service

Vantevoren prijsopgave besproken, er waren een paar aanvullende reparatieadviezen aan mijn auto ontdekt waarover ik al in de ochtend telefonisch over geadviseerd ben, met opgave van kosten. Na akkoord zijn alle punten netjes in orde gemaakt en kan ik in pricipe weer een jaar vooruit. In al die jaren dat mijn auto bij De Bois in onderhoud is, heb ik altijd kunnen vertrouwen op mijn auto - kwaliteit van Honda en kwaliteit van het uitgevoerde onderhoud. Het uurtarief van inmiddels €107,75 ex BTW begint wel een grens te bereiken - ik kan een hoog uurtarief begrijpen (overhead, pand, apparatuur, geschoolde technici) maar dit is exorbitant! Daarom een 7 en geen 9.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk ontvangen, snelle service. Zelfs een lekkere oliebol bij de koffie

Betrouwbaar en prima

Ze doen wat ze beloven en ze doen het goed. Wat wil je nog meer?

Aardig personeel

Goed en snel geholpen

Goed ontvangen conform de afspraak

Netjes geholpen.

Goedendag Hans, Bedankt voor uw review en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Snelle service.

Vandaag voor bandenwissel en gratis wintercheck. Om 10.15 uur gebracht en om 14.00 uur klaar.

Zeer vriendelijk personeel, tijdens het wachten kan men gebruik maken van de koffie-automaat en broodjes. In de werkplaats werd snel gewerkt, prima garage!

goede service!!

je word er altijd behandeld.

Goedendag Emile, Bedankt voor uw review en goed om te lezen dat wij goede service kunnen bieden. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Goed en vriendelijk.

Jaarlijkse servicebeurt laten uitvoeren. Duidelijke uitleg van de werkzaamheden en kosten.. Leenauto stond klaar. Bijzonderheden zijn besproken en uitgevoerd in overleg. Vriendelijk personeel.

Erg goed

Prima geholpen

Vertrouwde (hoge) kwaliteit

Zoals al jaren gewoonlijk weer uitstekend geholpen met de APK, kleine beurt en wat bijkomende dingen.

Prima controle en APK conform verwachting!

onderhoud uitgevoerd conform verwachting en kosteninschatting is vooraf en na inspectie aangegeven.

gewoon goed

service is klant gericht, zo ook de technische activiteiten

Prima service en e-mail contact vooraf.

Met Diana e-mail contact gehad voor de levering en montage van 4 all season banden. Er werd een prima advies gegeven en meegedacht en vervolgens een redelijk concurrerende prijs geoffreerd. Samen met een wintercheck zijn de Michelin CrossClimate 2 banden gemonteerd en rijdt de HR-V weer heerlijk.

Zoals al vele jaren altijd snel, betrouwbaar, praktisch en pro-actief!

Ik ben al jaren vaste klant bij Honda de Bois en ik kan deze aan iedereen aanbevelen. Wordt altijd snel geholpen, er wordt goed geluisterd naar de wensen en ze zijn nooit verlegen om net dat stukje extra service, hulp of meedenken te leveren.

Voorheen een kleine garage gehad. Was huiverig voor een grote garage zoals De Bois. Echter tot nu toe steeds positieve ervaringen. Met name de service en de persoonlijke benadering stel ik zeer op prijs. De kwaliteit van het onderhoud kan ik inhoudelijk niet helemaal beoordelen, maar tot nu toe geen problemen mee gehad, dus is gewoon goed.

Volgens afspraak

Conform afspraak onderhoudsbeurt uitgevoerd. Op tijd klaar. Goede service. Uitstekende vervangende auto.

De klant zijn mening telt

Goed en snel geholpen.

Ik was op zoek naar een goede gebruikte Honda ter vervanging van mijn 20 jaar oude Honda (ook bij de Bois gekocht). Proefrit gemaakt en alles binnen een week geregeld. Prettig en deskundig geholpen door de verkoper. Prima.

Service prima, kosten remschijfvervanging hoog

Service prima, kosten remschijfvervanging hoog