Meteen en goed geholpen

Ik had schade gereden en ging onaangekondigd naar de Bois en werd goed geholpen

Goedendag Monica, Bedankt voor uw review. Wij hopen dat u snel weer schadevrij de weg op kunt! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Nooit gedoe

Kom hier al zes jaar naar tevredenheid. Afspraken worden nagekomen. Geen negatieve ervaringen gehad.

Goedendag MCK, Goed om te lezen dat wij u al zes jaar naar tevredenheid mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Prima service; snel en toegankelijk.

Men is heel flexibel en bereid je tussendoor te helpen als de situatie hierom vraagt. Kortom, er wordt echt meegedacht met de klant!

Goedendag Wilko, Bedankt voor uw review en wij zijn altijd blij als wij iemand op weg kunnen helpen in een onvoorziene situatie. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Oké maar!!!!

Bij het aanmelden en uitleg wat er zou gebeuren werd er een tijd gezegd tussen 2 en 2,5 uur dan zou de auto weer klaar zijn. Maar het werd bijna 3,5 uur en dat viel mij erg tegen temeer dat ik nog een andere afspraak had, dit was voor mij de eerste onderhoudsbeurt bij de Bois en ik hoop niet dat dit de standaard is.

Goedendag André, Bedankt voor uw review en onze excuses voor het ongemak. Ons streven voor een onderhoudsbeurt is inderdaad 2 tot 2.5 uur, maar dit is ons deze keer niet gelukt. Wij hopen in ieder geval dat u uw afspraak nog heeft mogen halen en dat wij u de volgende keer sneller kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Ik heb de afhandeling van mijn reparatie als top beoordeeld. De medewerkers zijn servicegericht, meedenkend, vriendelijk

Goedendag Wilfred, Bedankt voor uw beoordeling. Wij streven ernaar om u de volgende keer net zo goed te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Wordt altijd goed te woord gestaan

Ik vind de service 100% wordt goed voorgelicht en alles loopt naar mij wens

Goedendag Henriette, Super om te lezen dat u naar wens bent geholpen! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Perfecte service

Altijd prima geholpen ook door meedenken door de dealer

Goedendag Kor, Bedankt voor uw bericht en weer vele fijne kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Altijd vriendelijk

Zijn heel comment en laten precies zien wat er aan de auto gedaan is .

Goedendag Ankie, Bedankt voor uw review. Wij nemen u graag mee in het proces om onduidelijkheden weg te nemen. Wij zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Helaas was het onderhoud niet goed ingepland

Bij een eerdere onderhoudsbeurt was aangegeven dat de volgende keer onderdelen bij de remmen vervangen moesten worden. Bij de volgende afspraak had ik bij het inplannen nadrukkelijk aangegeven dat dit moest worden uitgevoerd. Helaas had de garage er helemaal niet mee gerekend, waren er geen onderdelen en moest er een nieuwe extra afspraak worden gemaakt. Jammer van mij tijd en geld.

Goedendag Cees, Bedankt voor uw review en eerlijkheid. Onze excuses voor het ongemak. Het is in de communicatie op de vestiging niet helemaal goed gegaan, waardoor er helaas een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Wij zullen dit meenemen als een aandachtspunt voor de toekomst en hopen u uiteraard in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Plezierig contact

De administratie heeft de ruitschade fijn en snel afgehandeld met Interpolis. Snelle afhandeling onderhoudsbeurt. Correcte behandeling van achterruitwisser waarvan ik dacht dat die kapot was maar alleen aangedraaid hoefde te worden.

Goedendag Michele, Wij zijn blij dat wij u weer snel op weg mochten helpen! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

goede service

Zoals altijd, zeer tevreden

Niet anders gewend van Honda Debois dat je volledig geholpen wordt, met je wordt meegedacht en ik echt in staat ben om mijn Honda in nieuwstaat te houden.

Hallo Sander, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen. Daar doen wij het ook voor! Waar mogelijk denken wij uiteraard graag mee om uw auto in topconditie te houden. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Naar volle tevredenheid!

Alles naar tevredenheid afgehandeld.

Goedendag Jannie, Dank u wel voor uw review. Blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Onderhoud volgens het boekje.

Dit is wat ik verwacht van een onderhoudsbeurt. Geen verassingen, geen “verborgen” kosten.

Goedendag H, Dat horen wij graag! Bedankt voor uw review en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Deze keer zeer slecht.

Mijn winterbanden zijn kwijt. 4 winterbanden met velgen voor een bedrag van zo'n 5000 Euro. Hoe kan dat? Hier ben ik dus zacht uitgedrukt niet blij mee.

Goedemorgen Jeanette, Uiteraard vinden wij het ook erg vervelend dat uw velgen en winterbanden niet aanwezig waren op de betreffende dag. Helaas is dit ook buiten onze macht om gebeurd. Het is evengoed aan ons om dit netjes op te lossen. Onze collega van de werkplaats heeft afgelopen vrijdag geprobeerd om contact met u op te nemen om het e.e.a. door te spreken. Wellicht heeft u de mogelijkheid om contact met ons op te nemen, zodat wij dit op een nette wijze kunnen oplossen. Wij horen hoe dan ook graag van u. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht

positief

Ik heb de ontvangst bij de receptie zeer positief ervaren De auto is in goede handen en ik hoop er nog veel mee te rijden op mijn leeftijd van 80 jaar.

Goedendag W. van Veeren, Bedankt voor uw beoordeling en nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Probleemloos rijden dankzij Honda de Bois Amersfoort

In de ruim twaalf jaar dat mijn Honda Civic tot nu toe bij Honda De Bois in onderhoud is geweest, heb ik probleemloos met de auto gereden.

uitstekend

Men is vriendelijk ,duidelijk.

Een klein minpuntje is dat de parkeerruimte erg klein is. Verder een keurig bedrijf en vriendelijk perrsoneel

Goedendag Harry, Bedankt voor uw review en feedback. Wij nemen uw feedback ter harte en zijn naarstig op zoek naar manieren om onze parkeerruimte te vergroten. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois

Afspraak is zekerheid

Maar ook de vriendelijkheid en de kennis van de medewerkster aan de receptie is van groot belang. En dan wordt je tijdens het wachten door diverse medewerkers koffie me its lekkers aangeboden. Super garage..

Prettige en vriendelijke behandeling!

Vanaf het maken van de afspraak tot het wegrijden na de servicebeurt ervaar je bij Honda de Bois een zeer klant vriendelijke benadering. Onvoorziene handelingen worden eerst overlegd, alvorens te worden uitgevoerd.

Goed en prettig

Prettige en vriendelijke service

Altijd duidelijke, vriendelijke uitleg en goede adviezen bij onderhoud.

Weer keurig gedaan.

Onder het genot van koffie en croissant was de tijd van wachten snel voorbij.

Prettig en fijn

Heel prettig en fijn geholpen