Vertrouwde (hoge) kwaliteit

Zoals al jaren gewoonlijk weer uitstekend geholpen met de APK, kleine beurt en wat bijkomende dingen.

Prima controle en APK conform verwachting!

onderhoud uitgevoerd conform verwachting en kosteninschatting is vooraf en na inspectie aangegeven.

gewoon goed

service is klant gericht, zo ook de technische activiteiten

Prima service en e-mail contact vooraf.

Met Diana e-mail contact gehad voor de levering en montage van 4 all season banden. Er werd een prima advies gegeven en meegedacht en vervolgens een redelijk concurrerende prijs geoffreerd. Samen met een wintercheck zijn de Michelin CrossClimate 2 banden gemonteerd en rijdt de HR-V weer heerlijk.

Zoals al vele jaren altijd snel, betrouwbaar, praktisch en pro-actief!

Ik ben al jaren vaste klant bij Honda de Bois en ik kan deze aan iedereen aanbevelen. Wordt altijd snel geholpen, er wordt goed geluisterd naar de wensen en ze zijn nooit verlegen om net dat stukje extra service, hulp of meedenken te leveren.

Voorheen een kleine garage gehad. Was huiverig voor een grote garage zoals De Bois. Echter tot nu toe steeds positieve ervaringen. Met name de service en de persoonlijke benadering stel ik zeer op prijs. De kwaliteit van het onderhoud kan ik inhoudelijk niet helemaal beoordelen, maar tot nu toe geen problemen mee gehad, dus is gewoon goed.

Volgens afspraak

Conform afspraak onderhoudsbeurt uitgevoerd. Op tijd klaar. Goede service. Uitstekende vervangende auto.

De klant zijn mening telt

Goed en snel geholpen.

Ik was op zoek naar een goede gebruikte Honda ter vervanging van mijn 20 jaar oude Honda (ook bij de Bois gekocht). Proefrit gemaakt en alles binnen een week geregeld. Prettig en deskundig geholpen door de verkoper. Prima.

Service prima, kosten remschijfvervanging hoog

Service prima, kosten remschijfvervanging hoog

Goede communicatie

Goede afspraak kunnen maken en e.e.a. Kunnen bespreken met de monteur!

Erg tevreden.

Vooral de jongeren met blauw shirt vond ik zeer aardig. Niets te klagen. Lekker bakkie en broodje chocola. De tijd vloog om tijdens wachten.

zeer behulpzaam, vriendelijk

Ik hoorde een mij onbekend geluid. Bij melding aan de balie direct aandacht en actie. Snelle en duidelijke diagnose. Versleten remblokken. Met prioriteit vervangen.

Zeer positief

We zijn prima geholpen

Goed opgelost

De Mobility service was na het bellen snel ter plekke. Het probleem was niet opgelost , maar kon wel rijden. Daarna kon ik middag,s terecht bij de garage. Twee updates gekregen , hopelijk lost dit het probleem van een 12 volt accu die leegloopt als hij twee weken niet gebruikt wordt, op.

Teleurstellend

Na meerdere keren mijn klacht herhaald te hebben blijkt er toch iets aan de hand te zijn met de auto.

professioneel en vriendelijk

Onderhouds beurt ; vooraf duidelijk wat er gebeuren moest en wat de kosten waren.

Goeie service, prettig contact.

Jullie denken goed mee! Overleg tussendoor over de staat van de auto en de kosten en alvast aankondigen wat er de volgende keer extra aan zit te komen. Auto schoon van buiten en binnen afgeleverd. Top dus!

Goed en snel geholpen met de APK keuring

Goede service. Alles gegaan zoals afgesproken.

Klantencontact echt goef.

Service heel goed. Klantencontact heel goed, prettig omgang en efficient.

Prima!

Zoals gewoonlijk weer netjes en snel geholpen bij de jaarlijkse servicebeurt. Sowieso kom je met een Honda tussendoor nooit bij de dealer, want er gaat 'gewoon' niets kapot. ;-)

Fijne duidelijke service

Na een al dan niet terechte klacht over moeizaam functioneren van start-stop-systeem kreeg ik zowel mondeling als schriftelijk uitleg wanneer het systeem wel of niet werkt. Wel opvallend: na de onderhoudsbeurt (b)lijkt het opeens beter te werken.

Weer niet gelukt!

Afspraak gemaakt voor onderhoud Honda jazz. Brengen 8.30 u. en klaar 11.00u. Fiets geleend en om 11.00 auto ophalen...wie schetst mijn verbazing dat er nog niet aan mijn auto begonnen was. Om 13.00 kan hij klaar zijn.Nog twee uur gefietst en ja hoor, om 13.oo telefoontje dat hij klaar was, gelukkig. Ook de vorige keer met een beurt ging het op deze manier.

Prima !

Vanwege afstand tot huisadres gewacht tot jaarlijkse servicebeurt auto klaar was. Voorspelde 2:00 uur klopte goed. Gratis goede koffie. Comfortabele zit in fauteuil. Extra vraag over bediening beantwoord dmv kopie uit handleiding... Extra reparatie vooraf besproken

Prima service, staan klaar voor de klant

Slechts één opmerking: een afspraak maken voor onderhoud, daarvoor moet je wel erg ruim van te voren contact opnemen. 4 tot 5 weken tussen moment van afspraak maken en de afspraak.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.