Ik ben heel tevreden zoals het onderhoud is uitgevoerd en afgeleverd.

Minder tevreden was ik over mijn wachtafspraak die niet goed was ingepland. Een afspraak van een week eerder die ik had gemaakt via internet , kon niet als wachtafspraak. Hierover werd ik teruggebeld. Moest een nieuwe afspraak worden gemaakt. Het is niet zichtbaar op de site !! tijdstip, dag, erop wachten, langsbrengen , leenauto of leenfiets en bijzonderheden kun je gewoon invullen. Maar ik kan niet zien dat de wachtafspraken vol zijn. Mijn wachtafspraak (ook bevestigd per email) stond gewoon ingepland als zijnde een dagplanning, maar daar kom ik niet helemaal voor uit Almere ! Service onderhoud is verder prima uitgevoerd, zonder verdere poespas als ruitenwissers, banden, filters, etc. onnodig te vervangen . Alleen de service uitvoeren die nodig is en de auto weer gewassen. Dus daar ben ik heel blij om. Even iets anders. Ik kom normaal gesproken (gelukkig maar) 1 keer per jaar op de vestiging voor jaarlijks onderhoud of APK. Alleen nu ben ik als klant mij rot geschrokken van die grote afgrijselijke witte scheidingswand midden in de showroom. Ik begrijp dat de twee gevoerde merken gescheiden moeten blijven, maar ik vind dit niet een uitnodigende uitstraling hebben als ik heel eerlijk ben. Er zal vast een hele goede reden voor zijn, maar ik kijk hier als klant naar en denk wel dat ook deze mening misschien wel belangrijker is. Ik ben zelf ook manager geweest bij een groot reparatie bedrijf en daar kwam je een technische dienst op waarbij je alles kon overzien, die uitstraling willen de klanten ook graag. Overzicht, openheid en tonen wat je te bieden hebt. Er zijn genoeg andere methodes om een scheiding te aan te brengen welke zodanig zijn, dat er toch nog overzicht is op de rest van de showroom. Ik hoop dat jullie met mijn ervaring als klant iets kunnen.

Superservice en klantvriendelijk

Langsgebracht voor een Kleine beurt, voor mij een verrassing omdat jij automatisch VIP member wordt. Oftewel, overal service zelfs in europa. Komt ook nog bij, dat zij jou auto netjes en schoon opgeleveren. In de wachttijd hebben wij de nieuwe jazz mogen proberen. Mijn partner is enthousiast geworden. Twee vliegen in 1 klap

Ouderwets goed, zoals het verwacht wordt.

Afspraak maken, langskomen en het werkt perfect.

alles soepel, goed en volgens afspraak

jongens, doe me een lol. Het ging om het vervangen van een koplamp. Ik hou heel veel van jullie maar je moet het niet overdrijven.

Vriendelijk en snel

Ik werd vriendelijk en snel geholpen.

Prettige service

Mijn ervaringen zijn tot nu toe uitstekend met Honda de Bois in Utrecht. Ze denken met je mee en zijn transparant. Goede service, en de pechhulp werkt ook prima.

perfecte service. Aardige medewerkers

IK blijf deze garage trouw want ze zijn deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk!

Zeer betrouwbare garage

Honda de Bois werkt nauw samen met het team van Hyundai Wittenberg. Als je binnenstapt als klant heb ik het gevoel dat ik altijd hetzelfde behandeld wordt. Geen onderscheid of je een oudere auto bezit of een splinternieuwe. Dit wordt zeer gewaardeerd. De service is altijd goed en de uitleg over onderhoud of service is zeer compleet. Heel fijn!

Gratis zomercheck

Correct en snel gedaan, incl. uitleg sleepoog.

Niet zo

door computer uitgelezen geen registratie van waarschuwing lampje verder geen actie olie bijgevuld best wel prijzig

Een goede grote service beurt !!!!

Ik was aangenaam verrast , dat de reparatie van de op-/neer- werking van li voordeur raam nog binnen de garantie viel.

Vlot, vriendelijk, adequaat

Pech onderweg: snelle reparatie geregeld.

Eigenlijk geen tijd voor mijn auto, maar toch zeer snel een nieuwe band besteld en onder de auto gezet. Zeer vriendelijke medewerkers. Goede plek met tafel en fauteuils om te wachten. Gratis thee en koffie. We hadden onze eigen spelletjes mee dus de tijd ging snel.

Gedegen en effici├źnt.

Op tijd geholpen, op tijd klaar en in de tussentijd ook nog geïnformeerd over de kosten.

alle lof die mogelijk is

nieuwe Jazz hybride gekocht 2020, Rogier en collega boven bijzonder klantgericht, als Rogier er niet was geweest waarschijnlijk de Jazz van 2019 gehouden, dit gelet op mijn ervaringen uit 2019 april met een vertegenwoordiger die niet meer werkzaam is in Utrecht. Rogier en collega, niet te vergeten Diana zijn zeer waardevol, mijn ervaringen van jaren (oud Insight rijder.) Ook mijn complimenten voor de verbouwing.

Vriendelijk

Werknemers waren vriendelijk Kreeg zelfs een kopje koffie en toen m'n auto klaar was, werd deze netjes voorgereden.

prima weer!

Hele goede service

Net met de auto voor de zomercheck geweest keurig geholpen en met een schone auto weer op pad .Hele vriendelijke medewerkers.Top.

Klantvriendelijk

Men is klantvriendelijk en het personeel is deskundig.

Snelle service.

Ik werd snel geholpen en de kosten vielen erg mee.

tevreden

Wij hebben vertrouwen bij Honda de Bois

Zeer tevreden!

Vandaag weer de jaarlijkse beurt inclusief APK. Zeer tevreden over de manier waarop dit is uitgevoerd!

Snelle service

Zou twee uur duren maar was in 1 uur gereed.

Niets aan toe te voegen

Prima geholpen, complimenten aan het team!

Bedankt voor de goede service, ik kom al jarenlang bij De Bois en ben een zeer tevreden klant