Alles goed geregeld. Slaap weer goed!

• Ervaring met: N.v.t.

zeer tevreden

Netjes geholpen in winkel, telefoontje voor aflevering, op tijd en netjes afgeleverd.

• Ik ben: een terugkerende klant
  • Waar kent u ons van? Overig

Fijn contact gevolgd door een vlotte afhandeling!

We hadden een heel goed contact met de verkoopster die ons geholpen heeft. Zij gaf ons goed advies. De bestelling is gemaakt en binnen 2 A 3 weken werd alles keurig thuisgebracht en geïnstalleerd. Prima ervaring!

• Waar kent u ons van? Facebook

Vriendelijk ontvangst, ze denken met je mee en komen zelf met idee├źn.

Inloopkast en boekenkast toch lekker binnen de zes weken geleverd en gemonteerd. Mooi kwaliteit materialen. De monteurs hebben netjes en snel gewerkt.

• Ervaring met: Kastinrichting
  • Waar kent u ons van? Internet/Google

Geweldige service van winkel tot slaapkamer

Hier nemen ze echt de tijd om een passend bed voor je te vinden!!

Geweldige service

Goed en vriendelijk advies gekregen. Er werd ruim de tijd voor ons genomen

• Waar kent u ons van? Facebook

ze zijn pas tevreden als jij het bent

Den Herder is ons blijven helpen met aanpassingen wekenlang totdat wij tevreden zijn over de aanschaf van onze twee nieuwe matrassen, Chapeau !!

• Ik ben: een terugkerende klant
  • Waar kent u ons van? Via bekende

Deskundige service en fijne levering!

We zijn heel fijn en deskundig geholpen. De matrassen en bodems waren er binnen de afgesproken tijd. De levering was vlot en goed. Wij hebben een erg prettig ervaring met Bedtime en zouden zeker terug komen!

• Waar kent u ons van? Overig

prima advies , alle tijd voor een goed gesprek

Wij zijn zeer tevreden over de informatie, over het aankoopgesprek, over de zorg waarmee wij begeleid werden om te komen tot een voor ons goed product. prima ervaringen in de winkel. uitstekende ervaringen bij aflevering.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Klantvriendelijk, deskundig, en goede service.

Klantvriendelijk geholpen, er wordt goed meegedacht, goed advies gegeven. Prettige winkel en aardig personeel.

• Waar kent u ons van? Kranten

Gematigd

De matrassen besteld, 201 lengte, geleverd 200 lengte. Na twee weken kreeg ik een telefoontje dat het nog een tijd duurde voor de levering. Bleek dat U geen rekening gehouden had met Hemelvaartsdag. Uiteindelijk de goede matrassen geleverd. Slapen prima. Maar enige nauwkeurigheid wat betreft levering is hier wel op zijn plaats.

Goede service!

vriendelijke meedenkende medewerkers en goede kwaliteit!

Na teleurstellende aanschaf bedden jaar geleden, nu zeer goed en coulant geholpen

bij de aanschaf van passende bedden.

Bij de Firma Den Herder hebben ze vriendelijk personeel

We zijn op een zeer vriendelijk en professionele manier geholpen En zijn samen tot goede aankoop gekomen Firma Den Herder bedankt.

Goed advies over matrassen en kussens

Er werd de tijd genomen om goed te testen. We zijn erg tevreden met het advies wat wij kregen. De levering duurde iets langer dan vooraf was aangegeven, maar de levering zelf werd snel ingepland en verder keurig geregeld.

Verstand van bedden en zeer behulpzaam.

In de winkel neemt men ruimschoots de tijd voor je en het advies is persoonlijk en vriendelijk en naar mijn mening goed. Levering van het bed verliep ook uitstekend. Ik heb zeer zeker geen spijt van mijn aankoop, erg blij ermee.

Zeer prettige winkel, nemen de tijd voor je.

Persoonlijk advies, goed rekening houden met de wensen en rekening houdend met de ondersteuning aan het lichaam. Nette service en aflevering aan huis, waarbij het bed perfect in elkaar wordt gezet.

Goed advies, goede service, hele goede kwaliteit en vriendelijk personeel!

We kwamen binnen met een wensenlijst en een budget. De adviseur dacht heel prettig met ons mee om eerst een lijstje met mogelijkheden samen te stellen alvorens te gaan proefliggen. We hebben diezelfde dag het bed besteld en zijn nu nog elke dag blij met deze aankoop.

Uitstekende en persoonlijke dienstverlening

Ik was op zoek naar een nieuwe matras en bij Bedtime kreeg ik de informatie waar ik mee verder kon. Bij Bedtime nemen ze de tijd voor je, op een prettige niet dwingende manier. Dat heeft uiteindelijk geleid tot een keuze waar ik zeer tevereden mee ben.

Snelle levering en keurige montage ter plaatse

Goed advies En keurige levering en montage ter plaatse

The staff were very efficient, helpful, caring and friendly and we are very happy with the purchase.

The staff were very efficient, helpful, caring and friendly and we are very happy with the purchase of our new bed and pillows.

Vriendelijke ontvangst, kennis van zaken en goede service

Wij zijn heel prettig geholpen bij Bedtime. De verkoopster had duidelijk kennis van zaken en kon goed de verschillen uitleggen tussen de diverse matrassen. Ook stelde zij vragen om duidelijk te krijgen waar wij precies naar op zoek waren en keek goed naar ons lichaam en 'slaapgedrag'. Ook de levering verliep zeer prettig en ik vond het een enorm voordeel dat Bedtime vaste mensen in dienst hebben die de bedden leveren. Dus een prettige ervaring, zeker gezien het feit dat het best een kostbare uitgave is die doet.

WIJ HEBBEN HEERLIJK GESLAPEN. Op onze zoektocht naar een nieuw bed kwamen wij terecht bij Bedtime Haarlem. In alle rust en met veel aandacht voor onze wensen werden wij door de verkoper door het complete aanbod heen geleid. Door het stellen van de juiste vragen aan ons konden wij een keuze maken zonder druk van de verkoper en met goede argumenten hebben wij een boxspring van AVEK uitgezocht, een in Nederland vervaardigd product waar een fabrikant achter staat die al sinds 1927 zorgt dat er heerlijk geslapen kan worden en met recht, sinds ons nieuwe bed er is ga we 1 uur eerder naar bed en in het weekend slapen wij weer uit. Door het deskundig advies, de vele mogelijkheden die Bedtime te bieden heeft en de vele opties die AVEK te bieden heeft slapen wij weer heerlijk. Wat ook het vermelden waard is, dat er met Bedtime goede afspraken te maken zijn voor de bezorging, zij zijn stipt en plaatsen het bed met aandacht en nemen alle verpakking mee retour.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik ben: terugkerende klant
  • Ervaring met: matrassen|bedbodems
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zijn er niet

Goed en echt persoonlijk advies. Geen druk om tot koop over te gaan.

• Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: matrassen|bedbodems|kussens
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Duidelijk advies op maat. Er werd voor ons de tijd genomen. Combinatie van een boxspring met een topper helemaal op maat. Fijne ervaring mee.

• Nazorg en garantie
  • Ik ben: terugkerende klant
  • Ervaring met: slaapkamers voor volwassenen|kussens
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Niet. Kwamen een keer binnen lopen en toen hadden ze geen tijd. Door de persoonlijke aandacht kan het gebeuren dat je wel eens even moet wachten.

Filter op locatie