Dé oplossing om weer goed te slapen

Na jaren van heel veel matrassen proberen, rugpijn, etc. binnengestapt bij Den Herder. Meteen vriendelijk geholpen en de SlaapID meegekregen om onze slaaproutine te meten. Een week later een goede uitleg hierover gekregen en passende matrassen getest. We hebben heel goed de tijd genomen voor het proberen van de matrassen. Verkoper nam deze tijd ook en we voelden ons totaal niet opgejaagd. Uiteindelijk voor twee Perzona matrassen gekozen en een nieuwe ledikant. Levering was iets later als afgesproken. Enige jammere was dat we zelf contact moesten opnemen toen de oorspronkelijk gestelde termijn verstreken was. Bed werd geplaatst door een net team. Hoe we slapen? In 1 woord; heerlijk! Dit hadden we jaren eerder moeten doen.

Top geholpen !

Al onze vragen werden deskundig beantwoord en nog steeds schik van ons bed 😁😁👍👍

Betere nazorg bestaat niet

We zijn ontzettend tevreden, niets was te veel. We konden alles uitproberen. En we zijn een fijne slaapervaring rijker. Je krijgt een pasje mee, met verlengde garantie en service en neem je na de wettelijke garantie contact op omdat je wat problemen hebt, dan komen ze zonder gemor kijken. In ons geval werd het ledikant omgeruild.

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Deskundig en eerlijk advies.

Goede service vanaf het uitzoeken tot en met de installatie. Er werd meegedacht en geadviseerd over de keuzes die je hebt met betrekking tot bedden. Nadat we keuzes hadden gemaakt werd er gekeken welke vergelijkbare producten er in de actie waren zodat we een goede prijs-kwaliteitverhouding kregen.

Goede service Goed geholpen

• Ervaring met: Kussens | Dekbedden

Kan niet beter!!

Ik had 12 jaar geleden voor het eerst een heel mooi bed gekocht bij Den Herder. Ik vond de winkel er zo mooi uitzien, dat ik bang was dat het voor mij niet betaalbaar zou zijn. Dit bleek niet het geval en zo had ik een heel mooi bed, betaalbaar en goed. De service was toen zo prettig dat ik dit onthouden heb. 5 jaar na aankoop, begon mijn bed wat te kraken en verschoven de matrassen wat. Ik vroeg advies wat ik er aan zou kunnen doen, maar ik hoefde niks te doen, binnen een week kwamen ze het oplossen en hoefde ik niks te betalen!! Service zeiden de medewerkers! Hoe bijzonder. Nu ik na 12 jaar een elektrisch bed zocht met nog nodige aanpassingen was voor mij de keus niet moeilijk en opnieuw werd ik geweldig geholpen, werd er ècht geluisterd en nu staat er alweer een elektrisch bed die ze gewoon in mijn “oude” bed hebben geïnstalleerd. Geen opdringerigheid over een nieuw bed frame....en zo waren ze er na een week opnieuw om zonder probleem het matras om te ruilen die voor mij wat te zacht lag. Het is een heel verhaal, maar een bed is zo belangrijk, dat het fijn is om te weten hoe je bij Den Herder bedden geholpen wordt! Zoals ik al zei.... het kan niet beter!

• Waar kent u ons van? Overig

Onze ervaring was prima, meedenkend en probleemoplossend

Zie boven

• Waar kent u ons van? Overig

Deskundig advies met uitstekend resultaat

Wij zijn op een prettige en deskundige manier geholpen en hebben zo een goede keuze kunnen maken.

Heel goed

Matras bevalt goed ligt lekker en ook de kussens

• Waar kent u ons van? Overig

We hebben het advies van Albert en zijn dienstverlening als erg professioneel en menselijk ervaren. We hebben er verder niet wakker van gelegen hoor van de verbeterpuntjes, sterker nog, we slapen super na een weekje wennen op het nieuwe bed :) groet Albert

• Waar kent u ons van? Overig

We zijn zowel in de winkel als bij de levering goed geholpen.

alles zeer goed geregeld

zeer goede ervaring bij deze zaak,alles perfect geregeld

Deskundig en betrouwbaar

Goede,fijne ervaring in de winkel en t/m de levering ging alles prima. De bezorgers brachten zelfs versteveging aan in het bed.

• Ervaring met: N.v.t.

kwaliteit en zorg

Aankoop van bed en kledingkast is bij den Herder iets van doorvragen bij de klant naar behoefte stelling op de wensen van het te kopen product. Om op deze wijze de werkelijke wensen van de klant te kunnen vaststellen en goed te kunnen adviseren in mogelijkheden en kosten varianten. En dat in een rustig gesprek waar tijd was voor gedachten uitwisseling tussen klant en de behandelaar van Den Harder. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren ook als na de verkoop nog diverse vragen bij ons boven kwamen was goede informatie een gewone zaak. Bij levering en het plaatsen van bedden en kledingkast was vooraf goed overleg en de technisch realisatie en verdere behandeling van allerlei bijkomende zaken uitstekend.

• Waar kent u ons van? Overig

Heel vriendelijk en kundig personeel! Erg veel kennis over producten en geven goed advies van wat er bij je past. Daarnaast hebben ze een mooie showroom met genoeg parkeer mogelijkheden.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Leuk en kundig personeel.. Echt een goed gevoel bij gehad.

We kwamen voor nieuwe matrassen en met de duidelijke uitleg van de meneer daar hebben we er 2 aangeschaft en gelijk maar nieuwe kussens.. Conclusie.. we slapen zalig..

Top bedrijf!!

Bezoek aan de winkel, het eerlijke advies, de koffie, levering en montage, oude bed afgevoerd naar een stichting en elke ochtend uitgerust wakker worden.. Dank jullie wel

Heel prettig geholpen!!

Wij zijn erg fijn geholpen bij Hendriksen. De verkopers geven echt een deskundig advies, wat bij jouw persoonlijk past. Kortom, een aanrader!

Beetje rommelig

We waren dit keer niet heel erg tevreden over de levering. We hadden alles klaar om de nieuwe matrassen te ontvangen ( de oude matrassen in de schuur gezet, bed helemaal schoongemaakt, slaapkamer lekker fris) blijkt dat de matrassen niet de juiste afmeting hadden. Weer een aantal weken moeten wachten op de juiste afmeting. Tussendoor een mis-communicatie over de leveringsdatum. Voor de volgende leveringdatum werden we gebeld omdat de hoes van één van de matrassen beschadigd was. Wéér een poosje moeten wachten voordat de matrassen eindelijk werden geleverd. We hebben de matrassen nu een aantal dagen. Tot nu toe liggen ze prima. We moeten wel erg wennen aan de hoofdkussens.

• Ervaring met: Matrassen | Bedbodems
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

Zeer professioneel geholpen!

Erg goed geholpen met het uitkiezen van een nieuw bed, kussens, beddengoed, etc. Ik ben erg goed voorgelicht bij de keuze. Het bed ligt heerlijk en kom hier zeker weer terug.

Goed geluisterd, geweldig geholpen

Er werd met me meegedacht over de juiste oplossing voor mij persoonlijk. Er werden meerdere opties aangeboden met verschillende prijzen. Ik zelf kon, zowel financieel als praktisch, de voor mij juiste keuze maken.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Zeer goede service van advies tot levering

Zeer vriendelijk en kundig advies gekregen, we hebben precies het matras kunnen vinden dat voldoet aan onze eisen. Levering goed kunnen afspreken voor na onze vakantie. Uitstel van de levering was ook tijdig doorgegeven.

Deskundig advies

Prima advies betreffende bed, matras, dekbed. Beschaafde levering, volgens afspraak.

verstand van zaken

Wij zijn op een prettige manier geholpen, men neemt alle tijd, verkoper heeft veel kennis en ze verkopen goede kwaliteit, in ons geval ging het om matrassen. Niet goedkoop maar dan heb je ook iets goeds.

Prima ervaring!

Niets op aan te merken.