Meer dan uitstekend

Super snel Zeer bereid om te helpen Super gemaakt

Top service!

Vriendelijke ontvangst met worstenbroodjes en koffie!

• Kwaliteit ruitherstel

Was een fijne ervaring zeer goede service. Ik heb het formulier zondag gevuld en maandag teruggebeld. Ze zijn meteen aan de slag gegaan en word ik ook op de hoogte gesteld met hoe en wat ze gaan doen . Auto was in dezelfde dag gemaakt top echt een aanrader

• Kwaliteit ruitherstel

Alles verliep vlekkeloos, top servic

Geweldige service

Heel klantvriendelijk gelijk werd er Koffie aangeboden ruit zeer goed geplaats en schoon schoon gemaakt geen rommel achtergelaten

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

• Bereikbaarheid voor schademelding
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Snel en goed herstel van sterretje in voorruit.

Snel en goed herstel van sterretje in voorruit. Ik kan dit bedrijf aan anderen aanbevelen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Vakkundig werk geleverd: voorruit vervangen

Nadat ik in eerste instantie een ster had, was direct de opmerking: is wel groot ondanks de '2 euromunt regel'. Mogelijk dat de ruit toch scheurt. Ster hersteld, maar helaas na week toch scheur in ruit. Toen heel snel nieuwe ruit kunnen laten plaatsen. Enige (heel klein) minpuntje: op het dashbord was nogal wat gruis van de oude kit blijven liggen, het was prettig als dit was schoon gemaakt.

Snelle en professionele service

• Kwaliteit ruitherstel

ik ben snel en goed geholpen

tegen de tijd dat ik mijn koffie op had, was de ster in mijn voorruit al gerepareerd

Vriendelijke behulpzaam.

Snel en je bent geen nummer. Persoonlijk.

Helemaal super !!

Carwin heeft snel en kundig mijn (originele BMW) voorruit vervangen en verzekeringstechnisch netjes afgehandeld. Ja, dat kan/ of doet toch iedereen ?...niet dus. Fijn dat er nog mensen/bedrijven zijn die betrokken zijn bij de klant en net dat beetje extra willen doen.

Super snelle service.

Na het maken van de afspraak is mijn ruit in no time gemaakt zonder extra wachttijd. En heerlijke koffie

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Snelle en vriendelijke service

Kon letterlijk meteen terecht, vriendelijke ontvangst en nette resultaat

Dik tevreden!

Moest via internet aanmelden, ging goed.... maar moest maanden wachten op afspraak ivm drukte etc. Kan gebeuren, maar toen we er waren werd verteld dat we wel zonder afspraak hadden mogen komen om sterretje te laten vervangen. Ik kan niet meer terug zien of ik aangekruist heb ruit vervangen of sterretje.... en of het wel gevraagd is.... Misschien ook iets om in bevestigingsmail te zetten... wat de werkzaamheden zijn. Met vriendelijke groeten, Bram

Snel en vriendelijk

Een uur nadat een steentje tegen de voorruit kwam was de ster al gerepareerd!

Snel geregeld!

Online afspraak gemaakt voor een ochtend en per e-mail bevestigd. Tijdstip kwam niet lekker uit en kon gemakkelijk een uurtje verzet worden. Repareren ging supersnel, had mijn koffie amper op of ik kon al weer gaan!

snel en goed geholpen

Twee stukken plakband vergeten te verwijderen

Klantvriendelijk en snel

Klantvriendelijk en snel

Top service!

Ik moet de voorruit vervangen van bmw i3, top service, ook vriendelijke mensen. Bedankt voor de hulp en snelle actie.

Super geholpen!

Ik ben super vriendelijk en snel geholpen :)

• Kwaliteit ruitherstel

Ruit is netjes vervangen. Alle elektronica werkt weer.

De ruit is conform afspraak vervangen. Tijdens het wachten heb ik WiFi kunnen gebruiken voor mijn werk.

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle hulp verlening top Afwachten of de reparatie het houd.

prima service

Over 123RUIT.nl