Alles top geregeld

Prettig persoonlijk contact en snel een nieuwe ruit

• Kwaliteit ruitherstel

Snel, netjes, aardige monteur.

Goed werk geleverd

Goeie gasten, netjes gewerkt. Picobello in orde.

xx

• Kwaliteit ruitherstel

Ik werd hartelijk ontvangen door de medewerkers. Ik kon op de reparatie afwachten. Ze boden direct al een bakske koffie aan. Reparatie is vakkundig en goed gemaakt. Ook ZLM verzekering heeft mij prima geassisteerd. Kortom prima ervaring! Kleine tip: misschien abbonement op paar kranten en tijdschriften, is prettig in afwachting van de reparatie.

Behulpzaam, meedenkend, professioneel

2 keer in korte tijd naar toe moeten gaan (aparte incidenten). Beide keren goed en snel geholpen, helemaal top.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Kon heel snel terecht voor een nieuwe voorruit tijdens mijn afspraak bleek de nieuwe ruit een beschadiging te hebben,dus toen werd er een nieuwe ruit besteld en kon ik op dezelfde dag in de middag terugkomen om de ruit te vervangen,heb kunnen wachten met goede koffie en gezellige mensen,plus de ruit is top vervangen

Ruit weer snel gefixt

• Kwaliteit ruitherstel

Gastvrij en een fijne sfeer

Prima zaak met vriendelijk personeel

Altijd voor de klant

Medewerkers van de garage zijn altijd voor de klant, ze hebben altijd zin om te helpen.

Goed en snel geholpen

2x in 2 maanden had ik ruitschade. Ik kon beide keren binnen 1 dag terecht. Erg vriendelijk personeel. Kom zeker weer terug als het nodig is.

Snelle adequate service, klantvriendelijk

Prettige ervaring, al de volgende dag een nieuwe ruit en vervoer werd geregeld.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service in een oud pand.

Vervanging van voorruit is goed en snel uitgevoerd. Pand was oud en deed een beetje rommelig aan. Er werd regelmatig koffie aangeboden. Bij het wegrijden zag ik nog twee stukken tape zitten. Ze waren even vergeten om te vertellen dat ik deze 1,5 uur moest laten zitten.

Zeer snelle service!!

Werd meteen geholpen door de zeer aardige eigenaar. Sterretje in mijn ruit heel mooi en bijna onzichtbaar gemaakt.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Een hele goede en vooral snelle service!

Op vrijdag middag was de schade ontstaan. Direct gebeld met de verzekering Promovendum. Deze zette mij direct door naar 123ruit. Welke vervolgens mij doorverwezen naar carwin in Eindhoven. Dinsdag avond auto opgehaald en woensdag terug in het einde van de ochtend! Prima en snelle service! Heel blij hiermee.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede reparatie onduidelijkheid over afspraak

Toen ik aankwam gaf de monteur aan dat hij bijna weg was gegaan hij stond al een klein uur te wachten. Vanaf 8.30, maar mijn afspraak was gemaakt om 9.30 uur, vervelend voor beide partijen. Reparatie is snel en kundig uitgevoerd.

Super fijne service

Ik kon heel snel terecht, aardige medewerkers, lekkere koffie en er was wifi zodat ik kon werken tijdens het wachten. Goede ervaring dus.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijke mensen en top service

Warm ontvangst, goede service, vriendelijk personeel en ik werd goed verzorgd. Er werd ook gecommuniceerd dat er een testrit gemaakt werd.

Goede en snelle service

Prima ervaring

Prima resultaat

Resultaat is prima, nieuwe voorruit gekalibreerd en wel. Personeel aardig en vriendelijk (vragen regelmatig voor koffie). Locatie: De wachtruimte mag echt wel wat extra aandacht krijgen, zeker als mensen iets langer moeten wachten, zoals mij. Koud, geen wifi, oncomfortabele stoelen, 1 tafel; anderen die wachten kijken op je laptopscherm mee. Hele stoep staat vol met auto's, geen overzicht bij het wegrijden, erg onveilig en onprettig. Op basis van resultaat een aanrader! maar niet op basis van "locatie".

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Henri, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We zijn blij dat u tevreden bent over het resultaat van uw ruitvervanging. Uw tips over de locatie hebben we besproken met onze hersteller. Mocht u in de toekomst weer ruitschade hebben, gaan we ervan uit dat uw ervaring beter zal zijn. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor

goede en snelle service

Goede service, aardige mensen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Zeer goede service

Snel geholpen en prima service. Ook heel vriendelijk en behulpzaam. Zou er zeker teruggaan indien nodig!

• Kwaliteit ruitherstel

Erg vriendelijk en snel geholpen

Erg tevreden

Meer dan uitstekend