Super geholpen

Geen standaard ruit vervanging. Uitdagende klus zullen we maar zeggen maar prima en zorgvuldig uitgevoerd door Brian. Bedankt!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Aardige mensen en top geholpen

Zeer zeker ga ik de volgende keer weer naar 123Ruit

• Kwaliteit ruitherstel

super netjes en zonder problemen gerepareerd

Na een aantal doorverwijzingen van 123 Ruit moest ik met mijn camper naar Heerhugowaard om het sterretje in de voorruit van mijn integraal camper te laten repareren. Alle andere bedrijven doen dit niet meer i.v.m. glasbreuk tijdens het repareren. Volgens Willem een kwestie van niet gekwalificeerd personeel ik heb da tijd van de reparatie met Willem staan praten (en dat kan hij) het was in een uurtje gefikst. De kosten van de reparatie worden door de verzekering gedekt maar het heen en weer rijden wat toch een kwart tank diesel kost niet. Ik ben het met Willem eens dat hier wat aan moet veranderen menigeen neemt dan al gauw de beslissing om het te laten zitten als de ruit dan na een tijdje barst kost het veel meer.

Super goed

Heel netjes en een goede communicatie

Vakkundig geholpen

Lastige klus door verwarming in de voorruit prima en volgens planning gedaan.

Gezellig en snel

Tijdens de reparatie (half uurtje) gezellig met het team gesproken met een koud watertje. Heel goed, kom graag nog eens terug.

echt geweldig

Mijn auto is opgehaald (scheurtje in voet) , de ruit vervangen en is daarna weer keurig terug gebracht. Geweldig.

Voortreffelijk

In eerste instantie geprobeerd direct mijn ster te repareren, maar dat lukte helaas niet. Drie dagen later al een afspraak voor een nieuwe ruit. En ook die snel en netjes geregeld. Dus zeer te vreden over de afhandeling van mijn ruitschade.

• Kwaliteit ruitherstel

Reparatie en personeel ok. Eigenaar kletsende nietsnut.

Terwijl het personeel (1 persoon gezien) al het werk en de afhandeling zeer correct doet, loopt de 'eigenaar' alleen maar te ouwehoeren over niet relevante zaken (camper, zijn vrouw, een vriend, zijn dochter) en voert zelf geen eene moer uit.

Snelle en uitstekende service

Prima uitleg en advies!

prima service, snel geholpen

keurig en snel geholpen, binnen half uur weer buiten, aardige mensen

• Kwaliteit ruitherstel

Heel goed en vriendelijk geholpen. Het sterretje in mijn ruit was in een mum van tijd hersteld. Ook kregen we koffie en was er warme chocolademelk voor de kinderen. Topservice!

Keurig geholpen .

• Kwaliteit ruitherstel

Via telefoon en terplaatsen keurig te woord gestaan

Bij ophalen camper nog een hand vol kaartjes met stickers voor een sterretje meegekregen, nogmaals bedankt.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Heel vriendelijk en kwalitatief.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

snel, vriendelijk en super geholpen

Afspraak was zo gemaakt en ruit in no time vervangen. Sympathiek en vriendelijk personeel.

Leuke mensen, persoonlijke service. Goede en snelle reparatie

Leuke mensen, persoonlijke service. Goede en snelle reparatie

Too klantvriendelijk

Perfecte service

Aardige mensen

En super aardig en heel goed werk echt een aanrader

Perfect!

Goede ontvangst snel en vakkundig.

Prima geholpen

Deskundige opname van de schade en alle afspraken zijn nagekomen

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Super snelle service

Op maandag ochtend belde ik dat de ruit aan de passagiers kant in was geslagen en zonder afspraak mocht ik langsrijden. Mn auto is uitgezogen en ik kreeg een tijdelijke oplossing. Door super snelle service en het raam wat op voorraad was bij de leverancier, kon ik de volgende ochtend terecht voor een nieuwe ruit!

• Kwaliteit ruitherstel

Voorruit snel, vakkundig en netjes vervangen. Alles keurig volgens afspraak en zeer vriendelijke mensen!

Super!!

Hoi! Ik ben daar,snel netjes en vakkundig geholpen. Hier wordt je met je campertje WEL geholpen. Bij CARGLASS DUS NIET !! Laten je wel komen en dan kun je het zelf maar uitzoeken.SUPER BEDRIJF. NOOIT MEER DUS. Mvrgr Michael

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Over 123RUIT.nl