Filters

9

Prima

Kon snel terecht en werd vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
10

Leuke ontvangst en uitstekende service

Super goede service gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
10

Prima vervangen

Gescheurde ruit vervangen, tevens bladeren onder de ruit weggehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
6

aardige mensen maar qua kwaliteit niet 100%

Eerste afspraak die ik online maakte werd verschoven, tweede afspraak bleek dat ze zelf niet het zonnescherm konden verwijderen dus derde afspraak. Uiteindelijk keurig raam vervangen en ook de stickers op het nieuwe raam geplakt. Na het wegrijden ging er een deuralarm alsof er een deur niet goed was afgesloten. Ik heb alle deuren gecheckt alles was dicht, maar lampje bleef wel branden. Na 2 dagen zag ik tijdens het rijden de motorkap wat trillen...bleek die niet goed dicht gemaakt te zijn bij het vervangen van het raam. Is gelukkig wel goed afgelopen, maar vind ik wel slordig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon

Reactie van het bedrijf

Beste Wouter, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik hierop. Uw verbeterpunten heb ik met de hersteller besproken. Helaas is het mis gegaan met de zonneklep en uw motorkap. De hersteller gaat het intern bespreken met de monteurs om dit in de toekomst te voorkomen. Namens de hersteller bied ik excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lindsay, 123RUIT.nl hoofdkantoor

9

Prima service

Mijn bestelde ruit was tijdens transport gebroken. Werd keurig opgelost door medewerker. Liet een collega een nieuwe ruit meenemen uit t distributiecentrum Mooi opgelost Tip: Maak een beugeltje aan de moer van het zadel van de leenfiets. Zodat je het zadel in hoogte kunt verstellen. Ik moest fietsen met m’n knieën naast m’n oren. Verder prima leenfiets

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
10

Goede service en vriendelijke personeel!

Zoals de titel zegt gewoon goed. Zeer vriendelijk en meedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
10

Heel ontspannen op locatie is mij. Ruit vervangen

Prima, klantvriendelijk, voldoende uitleg en zeer hulpvaardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders
1

onbeschofte service

De dhr die in eerste instantie de telefoon opnam was erg vriendelijk. De afspraak 2 weken later. Hij vertelde dat de auto er vanaf 8 uur neergezet kon worden. Later in het gesprek vroeg ik om vervangend vervoer (hier is de miscommunicatie ontstaan) want het was geen probleem. Ik stond er op de afgesproken datum om 8 uur echter was het licht uit, parkeerplaats leeg en de deur dicht. Wel was er een bord dat ze vanaf 08;30 open waren. Ik begreep toen dat er geen juiste informatie was gegeven dat ik wel de auto kon neerzetten om 8 uur maar een leen auto vanaf 08:30 pas in ontvangst kon nemen. Afijn. Ik heb gewacht tot 08:36, gebeld naar het telefoonnummer op de site, nam niemand op en ben vertrokken want ik diende om 08:30 aan het werk te zijn en had ook niks geregeld voor een late start gezien ik die niet verwachtte te maken. Dit was allemaal nog te overzien tot ik zelf om kwart over 9 belde voor een uitleg, er kon natuurlijk wat aan de hand zijn. Maar de dame die ik aan de telefoon kreeg was zo arrogant, onbeschoft en ronduit belachelijk dat er geen gesprek mee was te voeren. Mijn verhaal van 8 uur onderbrak ze want :”nee mevr dit gesprek ga ik niet aan want dat kan u nooit verteld zijn”. Nou klaarblijkelijk wel. Ik begrijp echt de miscommunicatie wel, dat kan gebeuren maar een stuk erkenning erin van hun kant lijkt me meer dan op zijn plaatst. Dat er om half 9 niemand aanwezig was “ja dat klopt ik was er om kwart voor 9 vandaag”. Ook geen excuses of een dergelijke voor het te laat zijn, wachten of gebrek aan informatie. Dan moest er maar een nieuwe afspraak gemaakt worden, er werd een datum voorgesteld waarna ik vroeg of er een leen auto beschikbaar was “ja duhuh anders zeg ik toch niet die dag” toen heb ik, zonder afspraak, gemeld dat ik dit gesprek niet langer ging voortzetten en opgehangen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw, Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik op uw review. Vandaag heb ik telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van uw review. Ik wil u nog hartelijk bedanken voor het prettige gesprek. Mocht u ons in de toekomst nog nodig hebben bent u altijd welkom op 1 van onze andere locaties. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor.

7

Keuring op tijd geholpen.

Ondanks een kleine verwarring over wel of geen afspraak, netjes en snel geholpen. Een soort van litteken is nog zichtbaar na de behandeling, maar deze zit gelukkig niet in het zichtveld. Bedrijf mag wel een opknapbeurtje krijgen…. Parkeerterrein krapjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
7

Rommelig maar goed

Kwam tijdig op afspraak aan, waarbij er even onduidelijkheid was over mijn afspraak. Voor de rest prima en snel afgehandeld. Sfeer is losjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
10

Duidelijke afspraken met goede service

Mijn camper heeft een giga grote voorruit met elektrische verwarmingsdraden erin. Heel prettig dat het vervangen precies volgens planning verliep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
9

Top

Snel geholpen met noodruit en aantal dagen erna een nieuwe erin, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt
10

Goed geregeld

Komen gemaakte afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders
7

prima geholpen

heel snel ingepland en goed geholpen klant vriendelijkheid uistekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google
8

Prima

Alles keurig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders
10

Snel en goed geholpen.

Liefe behulpzame mensen. Snel en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
10

Zeer vriendelijk

Via email melding gedaan van scheur in raam. Werd heel snel teruggebeld voor een afspraak. Hebben de auto gebracht en ze hebben er een nieuwe ruit ingezet. Nemen zelf contact op met verzekering en regelen dat gelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google
10

Snel en goed geholpen.

Ik werd al heel snel gebeld wanneer ik tijd had. Eigenlijk kon ik die middag al langs komen! Goede service en snelle communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
10

Snel en goed geregeld en ook vervangend vervoer, top!

Alles snel en goed geregeld. We kregen netjes een leenauto mee en nog eerder dan gepland werden we gebeld dat de auto weer klaar stond. Ruitvervanging was naar tevredenheid uitgevoerd. Prima ervaring met dit bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
10

Vriendelijke, professionele behandeling

Zeer snel en naar tevredenheid geholpen bij sterretje in voorruit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
7

Prima service, wel zeer matig vervangend vervoer.

Service is top, snel en vakkundig. Enige minpunt is de kwaliteit van het vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
9

Zeer tevereden

klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden
10

Prettig

Ontzettend aardig en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.
10

Supersnelle service!!

Gebeld voor een pit in de voorruit en mochten meteen langskomen!! Tijdens t wachten een gezellig praatje met een bakkie koffie en thee! En van t pitje is niks meer te zien. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon
9

Tevreden, goed en snel geholpen

Goed en vriendelijk geholpen. Kon snel terecht voor het vervangen van mijn voorruit vanwege een grote barst. Ik kreeg een vervangende auto mee, zonder kosten (alleen brandstofkosten).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid voor schademelding
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Over 123RUIT.nl

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA, Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten. Met meer dan 50 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is 123RUIT.nl de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren, vervangen en kalibreren onze gekwalificeerde herstellers meer dan 601 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.