Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Heeft u nog tips of verbeterpunten?

Persoonlijke gegevens

Over Beddenspecialist Verkade

Beddenspecialist Verkade is sinds 1881 een familiebedrijf, voorheen van de familie Verkade en sinds 2013 de familie Zwetsloot. Als beddenspecialist hechten wij waarde aan een persoonlijk advies, ieder mens is anders en heeft daarom ook andere wensen. Om dit persoonlijke advies vorm te geven bekijken we graag bij u thuis uw persoonlijke slaapsituatie en openen buiten onze reguliere openingstijden graag onze deuren wanneer het u uitkomt. We doen alles voor uw nachtrust. Ook hebben wij een heel uitgebreid assortiment aan overtrekken, hoeslakens, handdoeken, badjassen en vele andere textielsoorten. Kom eens langs in de winkel en ervaar het zelf.