Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over UnitedConsumers - Mobiel

Welkom op onze pagina op Klanten Vertellen. UnitedConsumers Telecom maakt sinds 2015 mobiel bellen een stuk goedkoper. Sluit u bij ons een contract af van een provider zoals T-Mobile, BEN, KPN, Vodafone, Tele2 of Youfone? Dan krijgt u extra korting bovenop de vaste lage prijs. Ook nieuwe en refurbished toestellen haalt u via UnitedConsumers voordelig in huis. Zo houdt u meer over voor een leuker leven. Met onze bekroonde klantenservice helpen wij als consumentencollectief met het maken van de juiste keuzes voor een passend abonnement. Wilt u iets kwijt over onze dienstverlening? Laat een review achter op deze pagina!