Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Autobedrijf Henri Akkerman BV

Bij Autobedrijf Henri Akkerman profiteert u van uitstekende service, kwaliteit en gemak. U kunt bij ons terecht voor gebruikte auto’s, onderhoud, reparatie en schadeherstel. Goede communicatie met de klant vinden we belangrijk en met onze transparante werkwijze krijgt u altijd duidelijke uitleg over uw factuur. Ondanks dat we een jong en fris bedrijf zijn, hebben we al meer dan 18 jaar ervaring in de autowereld. We beschikken over een professionele werkplaats en indien u wenst bieden we vervangend vervoer. Ook voor winterbanden opslag bent u bij ons aan het juiste adres.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.