Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Kontent Structures

'Discover the world of tents’ Kontent Structures Group is uw deskundige partner op het gebied van tentaccommodaties. Wij engineeren, produceren, verhuren en verkopen tentaccommodaties. Ontdek alle mogelijkheden betreffende tentenverhuur en tentverkoop. De Kontent Structures Group bestaat uit meerdere onderdelen: Kontent Structures Rentals Het verhuren van aluminium tentaccommodaties, door heel Europa heen! Kontent Structures Sales Het engineeren, produceren en verkopen van aluminium tentaccommodaties, wereldwijd. Kontent Structures Metal Works Het produceren van metalen (tent)onderdelen door middel van de laatste technieken.