Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over ActivLease

Voordelig autorijden in een gloednieuwe leaseauto? Dat kan bij ActivLease! Het uitzoeken van een nieuwe leaseauto moet een feestje zijn. Het liefst snel én voordelig. Daarom neemt ActivLease als intermediair al het werk voor u uit handen dat bij een zakelijke lease komt kijken. We maken als tussenpersoon het verschil met de scherpste prijzen, de beste voorwaarden en snelle communicatie. We zijn merkonafhankelijk en werken transparant met soepele acceptatievoorwaarden. En natuurlijk geven we het beste advies bij elektrisch rijden. ActivLease is er voor u! Meer weten? Bel ons op 085 90 229 29 of neem een kijkje op onze website: