Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over De Rooy Metaaldesign

Onze passie voor werken met staal begon in 1893 bij betovergrootvader Reijndert Dirk. Nu, circa 125 jaar later, ligt de liefde voor het stalen ambacht in handen van Marein de Rooy. Aan de basis van familiebedrijf De Rooy Metaaldesign ligt bezieling. Wij ontwerpen en produceren al jaren op ambachtelijke wijze designproducten van staal. In de jaren ’80 begon dat met toegangspoorten en hekwerken. Later kwamen daar de trappen bij en sinds 2006 met name de stalen binnendeuren. De combinatie van vakmanschap en creativiteit wordt door architecten en particulieren op waarde geschat.