Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Over Tandartspraktijk Giekerkstraat

Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden