Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Wat vond je van deze onderdelen bij het klimbos?

Wat vond je van deze onderdelen bij de activiteiten?

Wat vond je van deze onderdelen bij de Mazzelstraat?

Bedankt voor het invullen van deze vragenlijst!

Persoonlijke gegevens

Over Duinoord

Bij speelpark Duinoord Helvoirt kun je voor een vast bedrag onbeperkt spelen, eten én drinken. Wij maken van jouw vrije dag, een perfect dagje uit. De pret begint meteen zodra je speelpark Duinoord betreedt! Om te starten kun je koffie of thee met iets lekkers ernaast pakken, en daarna de buitenspeeltuin verkennen. Gaan jullie eerst naar de springkussens, het klimbos of toch het laserschieten? Daarna tijd voor een heerlijke lunch van het buffet in de Mazzelstraat. En vervolgens tijd voor de volgende activiteiten, een rondje in de jeeps of eerst nog een dansje met Mazzel. Als laatste nog even avondeten, en de dag in Duinoord Helvoirt is compleet! Binnen is er ook nog een klimkooi voor de kinderen als het buiten minder mooi weer is. Voor de echte waaghalzen hebben we het klimbos, waar je door 10 verschillende routes kan klimmen! Dankzij het safe roller systeem en de getrainde instructeurs van Duinoord Helvoirt is dit 100% veilig.