Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Bmiddl.nl

Bmiddl.nl Mediationgroep bestaat uit een groep ervaren mediators die zijn gespecialiseerd in echtscheiding en uit elkaar gaan. Wij begeleiden stellen in misschien wel één van de moeilijkste periodes uit het leven. Wij staan voor zekerheid, vertrouwen en mogelijkheden. Onze mediators zijn allemaal gecertificeerd en voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Hun achtergronden zijn divers. Er is altijd een mediator bij jullie in de buurt. Stap voor stap nemen de mediators van Bmiddl.nl je mee in jullie scheidingsproces zodat jullie, naarmate de tijd vordert, antwoorden krijgen en keuzes kunnen maken. Keuzes die recht doen aan de tijd die achter jullie ligt en de tijd die voor jullie ligt. We bieden structuur in wat er op jullie afkomt de komende periode en leggen dit vast in het ouderschapsplan, het echtscheidingsconvenant of de vaststellingsovereenkomst. Daarnaast berekenen we de alimentatie, maken we inzichtelijk of je in aanmerking komt voor het kindgebondenbudget, huur- of zorgtoeslag. We maken een verslag van de afspraken die met elkaar zijn gemaakt, zodat ook na de scheiding duidelijk is waarom jullie bepaalde beslissingen genomen hebben. We werken met onze vaste advocaat die zorgt voor de juridische afwikkeling bij de rechtbank en de inschrijving in de gemeentelijke basisadministratie. Dat geeft rust, vertrouwen en zekerheid in deze veelal onzekere tijden. Bij Bmiddl.nl staan betrouwbaarheid en kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel. Je kan er dan ook op vertrouwen dat we jullie voorzien van de informatie en mogelijkheden die nodig zijn om weloverwogen keuzes te maken. Deze leggen we voor jullie vast in een ouderschapsplan, vaststellingsovereenkomst en/of convenant. Zodoende krijgen jullie de ruimte om de scheiding af te ronden zoals jullie dit willen doen!