Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Dorrestijnauto's

Dorrestijnauto’s, een jonge onderneming met passie voor auto’s. Bij ons kunt u terecht voor de in- en verkoop van gebruikte auto’s. Wij hebben altijd occasions op voorraad in verschillende merken en prijsklassen. Al onze nieuw binnengekomen occasions worden eerst zorgvuldig nagekeken en bijvoorbeeld voorzien van een poetsbeurt, reparatie of apk. En dat voor een scherpe prijs! Dorrestijnauto’s zorgt er graag voor dat u op een vertrouwde en makkelijke manier uw auto kunt (ver)kopen. Heeft u interesse in één van onze occasions, wilt u een inruilindicatie of langskomen voor een bezichtiging/proefrit? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Uw review wordt gewaardeerd! Alvast bedankt!