Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Van de Pavert Beveiliging BV

Sinds 1999 leveren wij diverse beveiligingsoplossingen voor uw bedrijfspand en woning. Wij plaatsen en onderhouden borg of veb gecertificeerde alarmsystemen, zowel bekabeld als draadloos, en zowel binnen als buiten. Op onze alarmsystemen geven wij 5 jaar garantie! Maar ook camerasystemen voor bedrijfspanden, woningen en buitenterreinen vallen onder onze diensten. Tevens kunnen wij brandmeldsystemen verzorgen, leveren wij kluizen en vervangen wij bestaand hang- en sluitwerk. Voor het opstellen van beveiligingsplannen volgens de vrki werken wij nauw samen met diverse verzekeraars. Onze missie is om ervoor te zorgen dat alles wat u lief is veilig is en blijft. Ongeacht of dit nu apparatuur of andere waardevolle zaken zijn, of de mensen om wie u geeft. Wilt u ervaren hoe wij denken over uw veiligheid en wat uw risico's zijn, dan komen wij graag vrijblijvend bij u langs om uw persoonlijke situatie te taxeren en u te adviseren over de mogelijkheden. Tevens bent u tijdens kantooruren van harte welkom in onze showroom. Bekijk onze website en neem bij interesse vrijblijvend contact met ons op.