Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Opslag
De- en montage meubelstukken
Handymanservice
In- uitpakservice

Geef een rapportcijfer (1= zeer slecht en 10=zeer goed)

Persoonlijke gegevens

Over Dijkstra Transport B.V.

'Dijkstra' is al sinds 1928 in ‘t Gooi en omstreken en met name Hilversum dé naam voor particuliere en zakelijke verhuizingen. Dijkstra Transport & Verhuizingen al tientallen jaren huisverhuizer van vele omroepen en televisie- en radiostudio’s in Hilversum en Amsterdam. Wat begon met een klein klusje voor de TROS is uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf. Dankzij onze zichtbaarheid in televisieland weten vele bekende personen ons te vinden voor een privé-verhuizing waarbij discretie gegarandeerd is. Wij begrijpen als geen ander dat verhuizen een persoonlijke aangelegenheid is waar je graag de tijd voor neemt zonder pottenkijkers op de stoep. VIP-verhuizingen zijn te boeken in de avond- of nachtelijke (weekend)uren met de inzet van een geanonimiseerde verhuiswagen. Wij zijn al meer dan 50 jaar trotse partner van bijna alle grote Nederlandse orkesten en verzorgen niet alleen het (internationale) transport, maar staan ook garant voor de opbouw van podia en orkestopstellingen. De combinatie van maatwerktransport in speciale muziektrailers met geklimatiseerde laadruimten en de hulp van onze crew op locatie is uniek te noemen. De emotionele waarde van een piano of concertvleugel is vaak nog groter dan de waarde van het muziekinstrument zelf dat je vanwege het gewicht en de gevoeligheid niet zomaar even optilt. Ons geheim? Het gebruik van speciale hulpmiddelen zoals geveerde hondjes, vleugelplanken, beschermhoezen en de inzet van onze piano-auto.

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.