Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Stichting Bedrijfshulpverlening Nederland

Stichting Bedrijfshulpverlening Nederland, ofwel SBN, is de grootste erkende opleider op het gebied van Bedrijfshulpverlening (BHV), EHBO en bedrijfsveiligheid. Ruim 30.000 cursisten volgen jaarlijks één of meerdere van onze praktijkgerichte BHV-opleidingen en trainingen. Onze reguliere cursussen vinden iedere maand plaats op 50 locaties in Nederland en worden verzorgd door gekwalificeerde en gepassioneerde docenten. Naast reguliere cursussen middels open inschrijving verzorgt SBN ook Incompany trainingen ‘op maat’ bij bedrijven en instellingen. Voor deskundig advies over het totale veiligheidsbeleid binnen jouw bedrijf ben je bij SBN eveneens aan het juiste adres.