Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Fysiotherapie Yerseke & Goes

Fysiotherapie Yerseke is een nieuwe fysiotherapie praktijk vlakbij de voetbalvelden in Yerseke. De praktijk is gevestigd op de begane grond in het appartementencomplex aangrenzend aan het parkeerterrein van het Moerplein. De praktijk in Goes: Fysiotherapie Saija Goes is een nieuwe fysiotherapie praktijk, gevestigd in het gebouw 'de Triangel' in de buurt 'de Noordhoek' in Goes. De volgende behandelvormen bieden wij in onze praktijken aan: 1. Fysiotherapie 2. Manuele therapie 3. Fasciale therapie 4. Dry needling 5. Triggerpoint therapie 6. Sport fysiotherapie 7. Echografie 8. Shockwave 9. Orthopedische revalidatie Naast deze behandelvormen is het ook mogelijk om bij ons onder begeleiding te sporten. Onze medische fitness ruimte in Yerseke is uitgerust met de nieuwst apparatuur van Technogym: het BIOCIRCUIT. Volledig geautomatiseerd en veilig sporten onder begeleiding van een specialist.