Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Molenaar & Zwarthoed Adviseurs

Een financieel adviseur die betrouwbaar, betrokken en deskundig is; dan bent u bij MZA aan het juiste adres. Wij zetten al uw financiële zaken helder op een rijtje, voor u privé en ook voor uw onderneming. Van bedrijfsverzekeringen tot hypotheken voor zzp’ers, en van autoverzekeringen tot uw pensioen; op financieel gebied betalen wij uw vertrouwen in ons met klinkende munt terug.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.