Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Leaseprinter

Leaseprinter.nl is een snelgroeiend bedrijf dat zich specialiseert in leaseprinters voor het MKB. Onze specialiteit is het leasen van kleuren en zwart-wit printers, all-in-one / multifunctionals en plotters aan kleine tot middelgrote bedrijven. Ons assortiment lease printers bestaat uit bekende merken zoals Canon, Sharp, Kyocera, Triumph-Adler en HP. Doordat wij meerdere merken onder één dak hebben, kunnen wij eenvoudig printers en hun mogelijkheden vergelijken. Hierdoor kunnen wij een passend advies met betrekking tot de keuze van de printer geven aan de klant. Dit maakt ons ook direct betrokken richting de klant. Wij weten wat het beste is voor de klant en geven onze klanten graag advies in het maken van de juiste keuze. Service is bij Leaseprinter.nl een belangrijk speerpunt en staat hoog in het vaandel. Bij problemen met de lease printer, leveren wij binnen 24 uur een servicemonteur op locatie. De monteur lost het probleem zorgvuldig en snel op. De klant is blij, wij ook. Bij Leaseprinter.nl heerst een no-nonsense cultuur. Wij doen wat we zeggen en komen onze afspraken na. Wij zijn betrouwbaar in het leveren van lease printers en het onderhoud van de printers door onze eigen geaccrediteerde eigen servicedienst.