Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Stamborg Uitvaartzorg

Vanuit onze passie en liefde voor het vak is het onze missie om u met een goed gevoel op de uitvaart terug te laten kijken. Stamborg Uitvaartzorg is een uitvaartonderneming waarbij de uitvoering in handen ligt van het echtpaar Tymon & Cilia Stamborg. Samen ontzorgen en ondersteunen wij nabestaanden tijdens een moeilijke periode waarin er veel op je af komt. Wij regelen alles wat er komt kijken bij een overlijden. Tymon gaat langs bij de mensen en regelt de uitvaarten van A tot Z, waarbij Cilia hem ondersteunt achter de schermen, maar ook tijdens uitvaarten door de ontvangst van de gasten op zich te nemen. Al jarenlang werken wij samen in de uitvaartbranche, waardoor u profiteert van de lokale kennis van ons familiebedrijf die door de jaren heen is opgebouwd. Ook heeft Tymon het Nationaal Vakexamen Uitvaartzorg behaald. Zo weet u dat alles goed is geregeld en wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen in de uitvaartzorg, wetgeving en trends.