Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

bovenooglid correctie
injectables
anders

Persoonlijke gegevens

Over Natuurlijk & Mooi

Wij helpen mensen hun zelfvertrouwen terug te krijgen zodat zij zich goed voelen. Het uiterlijk kan invloed hebben op sociale en psychische aspecten van het leven. Met een persoonlijke benadering en verfijnde cosmetische behandelingen streven wij ernaar een natuurlijk eindresultaat te realiseren waar u zich goed bij voelt. Wij bieden een gratis, eerlijk en vrijblijvend adviesgesprek. Wij zijn een laagdrempelige en betrouwbare kleinschalige kliniek waar persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Ons team bestaat uit een ervaren cosmetisch huisarts en een schoonheidsspecialist. Wij streven ernaar om een passende behandeling te bieden met een zo natuurlijk mogelijk eindresultaat