Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over AllYouCanClean

Omdat kwaliteit bij ons voorop staat. Al onze medewerkers zijn gecertificeerd en dragen onze servicewaarden uit. Hierop voeren wij intern en extern regelmatig controles uit, vertrekkend vanuit strenge kwaliteitsnormen. Een gedetailleerd logboek per locatie biedt ook onze klanten totale transparantie op dit vlak. Deze controles zijn meteen ook een belangrijke motor voor onze innovatieve mindset, die wij als een belangrijke onderscheidende factor beschouwen: wij zoeken altijd naar verbetering, naar duurzamer en verantwoorder werken met betere, ecologischere producten. Tot slot vullen wij onze strenge kwaliteitseisen aan met een onnavolgbare dienstverlening.