Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over KeukenConcurrent Cruquius

Ook in onze showroom in Cruquius laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.