Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Bomenonderhoud

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Bosman Tuinadvies

Bosman Tuinadvies is een dynamisch bedrijf dat houdt van een flinke uitdaging. Met onze ruime ervaring, nuchtere insteek en hardewerkersmentaliteit zijn we voor onze klanten een betrouwbare partner in tuinadvies, realisatie en onderhoud. Onze kracht Bij Bosman vinden we het belangrijk dat onze klanten op ons kunnen bouwen. Dat laten we zien door altijd onze afspraken na te komen, maar ook door de juiste kennis in huis te hebben. We bezoeken daarom regelmatig beurzen en congressen, volgen cursussen en lezen diverse vakbladen. Zo zijn we op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en kunnen we al uw tuinvragen blijven beantwoorden.