Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Veiligesportvloer

Wij zijn actief in een markt die vraagt om zekerheden. Sportinstellingen maar vooral gemeenten willen aansprakelijkheid borgen en veiligheid garanderen. Hierin zijn wij momenteel uitgegroeid tot een bewezen en betrouwbare partner. Wij zijn gespecialiseerd in keuringen, advies en revitalisaties van alle binnensportvloeren en kunstgrasvelden. Ons motto; Wij streven ernaar dat elke sporter veilig kan sporten! Neem een kijkje op onze website. Mocht u het antwoord niet direct kunnen vinden, neem dan gerust contact met ons op via mail, app of telefoon! Onze specialisten helpen u graag verder!