Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De overledene was lid van PC Uitvaart
De overledene had een uitvaartverzekering of depositorekening van PC Uitvaart
Ik ken PC Uitvaart van een eerdere uitvaart
Iemand uit mijn omgeving raadde PC Uitvaart aan
Ik ben doorverwezen via een ziekenhuis, arts of (zorg)instelling
Via een advertentie of reclame

Persoonlijke gegevens

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.