Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Sparklet

Wij zijn Sparklet. Hét digital commerce bureau van Midden-Nederland. We zetten ons iedere dag voor 100% in om digitale successen te realiseren voor onze klanten. We helpen ondernemers binnen retail, brands en groothandel met het uitdenken en implementeren van de online strategie, volledig gefocust op leadgeneratie, e-commerce en online branding. Digital marketing kanalen laten we slim met elkaar samenwerken en we zoeken altijd naar de ultieme mix tussen marketing, techniek, data, design en content. Boven alles zijn we resultaatgericht, want een goede ROI is belangrijk voor onze klanten en dus ook voor ons. Constante optimalisaties van de verschillende kanalen is daarbij onze sleutel tot succes. Het Sparklet team is enthousiast en ambitieus, we dagen uit en blijven tegelijkertijd realistisch. We denken in stappen die haalbaar zijn, waarbij we ontzorgen waar nodig. Zo kunnen ondernemingen snel groei realiseren. We zijn resultaatgericht, omdat we weten dat het behalen van een goede ROI belangrijk is voor jou en dus voor ons. We begeleiden je in de stappen die je met je onderneming moet zetten op het gebied van digital marketing. Ons team is ambitieus en daagt je graag uit, tegelijk proberen we realistisch te zijn en stappen uit te denken die haalbaar zijn voor jouw onderneming. We ontzorgen daar waar we kunnen, zodat we snel groei kunnen realiseren.