Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.